Haluaisitko että joku panee naistasi?

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.09.2016 13:45

Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Ulkonäkö ei ratkaise, vaan kokonaisuus. Käytös ja sanat. Eleet ja persoona.

Ja ulkonäkö on osa kokonaisuutta. Sanaton viestintä, ryhti, liikehtiminen, kaikki on osa sitä.

Puhumme eri asioista selkeästi. Ulkonäkö on vain pieni osa kuorta. Luonne paljastuu pienissä erissä eikä sitä voi peittää ryhdillä, liikehtimisellä tms.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 08.09.2016 13:54

Onko sinulla ollut kertapanoja ja jos on niin minkälainen ihmistyyppi oli kyseessä?
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 08.09.2016 14:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 08.09.2016 14:01

Kyllästynyt kirjoitti:Niin on, mutta ollakseen haluttava, ainakin minulle pitää miehen olla "normaalia" fiksumpi.

En ole tuollaista sanonut, vaikka joskus tuntuukin siltä, että merkittävä osa miehistä on tomppeleita.

Poimin nämä.
Oletko itse mielestäsi normaalia fiksumpi vai haluatko, että mies on sinua fiksumpi?
Pitäis nimittäin olla itselläkin kapasiteettia jos haluaa olla realistinen saamisissaan.
Ja jos merkittävä osa miehistä on tomppeleita niin minusta se kertoo vahvasti asenteesta miehiin.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.09.2016 14:08

Kaapo kirjoitti:Poimin nämä.
Oletko itse mielestäsi normaalia fiksumpi vai haluatko, että mies on sinua fiksumpi?...

On mukavampaa olla itseään fiksumpien seurassa - ja aina heiltä jotakin voi oppiakin.
Kaapo kirjoitti:... Pitäis nimittäin olla itselläkin kapasiteettia jos haluaa olla realistinen saamisissaan...

Olen kuitenkin saanut olla ja elää itseäni fiksumpien seurassa, vaikka siihen ei ole paljon vaadittukaan.
Kaapo kirjoitti:... Ja jos merkittävä osa miehistä on tomppeleita niin minusta se kertoo vahvasti asenteesta miehiin.

Tai merkittävästä osasta miehiä, ja heidän asenteistaan naisia kohtaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.09.2016 14:09

Kaapo kirjoitti:Onko sinulla ollut kertapanoja ja jos on niin minkälainen ihmistyyppi oli kyseessä?

Jos tämä oli minulle, niin huh huh. Saat toki kertoa kaiken suhteesi erikoisuuksista. Avautuminen ei muilla ole ihan yhtä itsestäänselvän avointa. Kohteliaisuus lukijoita kohtaan ennen kaikkea.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 08.09.2016 14:12

Hilppa kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Onko sinulla ollut kertapanoja ja jos on niin minkälainen ihmistyyppi oli kyseessä?

Jos tämä oli minulle, niin huh huh. Saat toki kertoa kaiken suhteesi erikoisuuksista. Avautuminen ei muilla ole ihan yhtä itsestäänselvän avointa. Kohteliaisuus lukijoita kohtaan ennen kaikkea.

En minä mitään yksityiskohtia kysele, mutta minkälaisia jannut oli noin ulkomuodoltaan ja olemukseltaan?
Vai puhutko nyt vakimiehistäsi?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.09.2016 14:49

Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

En minä mitään yksityiskohtia kysele, mutta minkälaisia jannut oli noin ulkomuodoltaan ja olemukseltaan?
Vai puhutko nyt vakimiehistäsi?

Miksi ihmeessä minun pitäisi sinulle kuvailla rakkauskumppanini/eideni ulkomuotoa? Ei kuulu palstan sisältöön.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 08.09.2016 14:54

Hilppa kirjoitti:Miksi ihmeessä minun pitäisi sinulle kuvailla rakkauskumppanini/eideni ulkomuotoa? Ei kuulu palstan sisältöön.

Kertapanojen.
Siksi, jos sinulla ei ole ollut kertapanoja niin et ole kelvollinen kertomaan kriteerejä omasta puolestasi tai naisten puolesta yleensä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.09.2016 15:03

Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Miksi ihmeessä minun pitäisi sinulle kuvailla rakkauskumppanini/eideni ulkomuotoa? Ei kuulu palstan sisältöön.

Kertapanojen.
Siksi, jos sinulla ei ole ollut kertapanoja niin et ole kelvollinen kertomaan kriteerejä omasta puolestasi tai naisten puolesta yleensä.

Mikä on kertapano? Oletin sinun tarkoittavan hypoteettista valintaa. Myös ajatuksen tasolla on kriteerejä. Unissakin voi olla kriteerejä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.09.2016 15:22

Kaapo kirjoitti:Kertapanojen.

Arvioithan sinäkin (poikasi puolesta) muumisatujen houkuttelevuutta, vaikka et ole niistä ainoatakaan lukenut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 08.09.2016 17:42

Kaapo kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:On kuitenkin runsaastikin esimerkkejä siitä, että naiselle "kelpaa" huonompimuotoinenkin mies.
Kolmas osapuoli on ilmeisesti ko. vieras mies. Miten hänen pitäisi käsittää homman juju?

Ainakin omani perustelee, että miksi pitäis kelvata "huonompi" mitä hänellä jo on.
.

Eikö se vois olla kummallekin kiihottavaa jos kyseessä olisi joku vähän rupinen iäkkäämpi äijä? Kumminkin kyse on perversiosta niin miksei koko skaalalta?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 08.09.2016 17:45

Psykopatologia kirjoitti:Siis mitä tämä avaus taas kerran osoittaa?
Tällainenko on naisen tai naisten mielestä sellainen nainen, jota kukaan mies ei pystyisi vastustamaan?

Sateentekijä vaan nuolee perseitä ja yrittää saada liittolaisia...
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 08.09.2016 17:47

Kyllästynyt kirjoitti:Hänen persoonaansa en tunne, mutta naamataulu/ulkomuoto on hyvinkin tavanomainen, ja voi jopa olla, että se on hänen suosionsa perusta: arkinen ulkonäkö auttaa ihmisiä (miehiä) samastumaan hahmoihin joita hän kulloinkin esittää.

Kuka/Ketkä näyttelijät sinuun vetoavat?
trisse

ViestiKirjoittaja Enne1 » 08.09.2016 18:56

Minulta ei kysytty, mutta vastaan että Jack Nicholson on ainakin yksi. Tosin en nyt ajattele panemista, vaan persoonan kiehtovuutta ja syvyyttä. Kauniskasvoa hänestä ei kai saa.
Enne1

ViestiKirjoittaja trisse » 08.09.2016 19:31

Entä keistä näyttelijöistä ette pidä? Mä en ole koskaan pitänyt Richard Gerestä tai Michael Douglasista (ja jostain syystä sekoitan ne toisiinsa). En muista keistä pidän mutta ainakin Edward Nortonista. Ja jollain tavoin herkän/älykkään oloisista miehistä joissa on jotain vähän honteloa (henkisesti ja fyysisesti). John Cusackista ja toisinaan Nicholas Cagesta sekä Christopher Walkenista. Sean Penn on myös söötti vaikka onkin makuuni vähän liian voimakas.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 08.09.2016 21:48

trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Siis mitä tämä avaus taas kerran osoittaa?
Tällainenko on naisen tai naisten mielestä sellainen nainen, jota kukaan mies ei pystyisi vastustamaan?

Sateentekijä vaan nuolee perseitä ja yrittää saada liittolaisia...

Voisitko kertoa kenen persettä minä muka olen nuollut ja ketä muka olen yrittänyt saada liittolaisekseni. ? Itse kun en näin yksinkertaisena ihmiosenä tuota käsitä lainkaan.

Sinun kohdallasi perseennuolenta käy vallan luontevasti.Ei minun.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.09.2016 21:54

En haluaisi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 09.09.2016 04:18

Psykopatologia kirjoitti:En haluaisi.

Uskoisin että useimat miehet vastaisivat samalla tavalla.

Mikä olisi "show stopperi?"
Koska hän on minun "naiseni", muastasukkaisuus, menetetyksi tulemisen pelko tai pelko omasta alemmuudesta vaiko joku muu?
Mikä tunnetila syntyy ajatuksesta?

Oletko koskaan kysynnyt naiseltasi mikä on hänen fantasiansa?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 09.09.2016 04:26

trisse kirjoitti:Eikö se vois olla kummallekin kiihottavaa jos kyseessä olisi joku vähän rupinen iäkkäämpi äijä? Kumminkin kyse on perversiosta niin miksei koko skaalalta?

Missä kulkee perversion ja fantasian raja?

Mikä on sinun fantasiasi?
Oletko koskaan kuvitellut saavasi "kunnolla" kahdelta mieheltä?
Käsittääkseni tuo on aika yleinen fantasia naisten keskuudessa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 09.09.2016 04:30

Minusta Anthony Hopkins on vanhenmite muuttunut komeammaksi ja sielukkaamaksi.
Ehdottomasti lempinäyttelijäni ja pidän ajatuksenjuoksustaan myös.

Kuva
Kaapo

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa