Mitä seksin puute aiheuttaa?

Re: Mitä seksin puute aiheuttaa?

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 02.09.2016 17:53

Hilppa kirjoitti:Eikös palstalla joku juuri ilmaissut, että ei voi sietää näitä seksialoituksia?

Kun niitä nyt kuitenkin paremman puitteessa junaillaan, miksei voisi kirjoittaa vaikka sen puutteesta?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 02.09.2016 17:56

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Kyllä sen huomaa kuka on puutteessa ja kuka ei.

Onko mieleesi koskaan pälähtänyt sellainen ajatus, että sinä saatat erehtyä?

Kerran luulin olleeni väärässä, mutta erehdyin...
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 02.09.2016 20:47

Kyllästynyt kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Nääh, tänne on muuten siinnyt seksiavauksia kuin sieniä sateella viimeaikoina. Kun olin aktiivisesti palstalla niitä oli pajon vähemmän.

Mutta miten se liittyy sinun väitteeseesi?

Kaapo kirjoitti:Tekis oikeestaan mieli keskustella vähän Kullervosta. Mielenkiintonen keissi ja varmaan "diagnoosikin" löytyis. Olikohan ne nyt kalevalan runot 31...36? Seksuaalinen ja monella muulla tapaa riitaisa ja rikkinäinen kertomus.

Puhutaan Kullervosta sen jälkeen kun olet vastannut huutosi.

Siis uudelleen:
Miten se, että tänne on siinnyt seksiavauksia liittyy sinun väitteeseesi siitä, että seksin puute aiheuttaa aggressiivisuutta ja että seksin puute on syy siihen tällä palstalla oleviin seksiä koskeviin ketjuihin?

Vaikutat aika vihaiselta.
Menin pois niin seksikeskustelu lisääntyin. En siis ole syyllinen niihin.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 02.09.2016 20:50

Kyllästynyt kirjoitti:Puhutaan Kullervosta sen jälkeen kun olet vastannut huutosi.

Kullervo on vaativa laji. Oletko varma että pystyt siihen?
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 02.09.2016 20:53

Kaapo kirjoitti:

PP aloittaa aina seksikeskusteluja ja luultavasti tulee aina aloittamaan. Ei se ole meidän vikamme - tai ainakaan minun.
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 02.09.2016 20:56

trisse kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:

PP aloittaa aina seksikeskusteluja ja luultavasti tulee aina aloittamaan. Ei se ole meidän vikamme - tai ainakaan minun.

Sltitkään en ole syyllinen jonka päälle pitää hyökätä. Hyökätkää syylisten päälle - jos on munaa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 02.09.2016 20:59

Et ole ehkä syyllinen mutta en minäkään ole syyllinen. "Menin pois niin seksikeskustelu lisääntyin" antaa ymmärtää että me kaikki aloittelisimme seksikeskusteluja. Minä en ainakaan aloittele enkä yleensä edes osallistu. Päinvastoin kirjoitin hänelle että ne tympivät minua mutta ei PP edes vastannut siihen. En myöskään ole hyökännyt sinun kimppuusi millään tavalla.
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 02.09.2016 21:09

En toki mitään kädenvääntöä halua. Kullervo kiinnostaa. Omat käsitykset on mutta haluan kuulla ajatuksia.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.09.2016 22:05

Kaapo kirjoitti:Vaikutat aika vihaiselta.

En silti ole vihainen.
Mutta olet "syyllinen" putkiaivoisiin väitteisiin, kuten: "seksin puute aiheuttaa aggressiivisuutta palstalla".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.09.2016 22:08

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Puhutaan Kullervosta sen jälkeen kun olet vastannut huutosi.

Kullervo on vaativa laji. Oletko varma että pystyt siihen?

Vaikeaa, ehkä jopa mahdotonta, tietää etukäteen.
Sinulla tuntuu runsaasti lujaa uskoa omaan osaamiseesi, mutta vain vähän näyttöä siitä.

Jospa nyt kuitenkin vastaisit kysymykseeni ja jatketaan Kullervosta sen jälkeen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 02.09.2016 22:17

Joopasta joo, taas kun Kaapo tuli maisemiin alkoi tuo ärsyttävä vääntö Kyllästyneen kanssa. :?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 02.09.2016 22:55

Ja sua vituttaa, kun sun kanssa ei väännetä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kaapo » 03.09.2016 13:06

Kyllästynyt kirjoitti:Vaikeaa, ehkä jopa mahdotonta, tietää etukäteen.
Sinulla tuntuu runsaasti lujaa uskoa omaan osaamiseesi, mutta vain vähän näyttöä siitä.

Toki uskoa täytyy olla. Täytyy alustaa "Kullervo" jossain vaiheessa ja avata siitä säie.
Olen kahlannut Kelevalaa läpi jo jonkin aikaa ja Kullervo osuuss vaikuttaa mielenkiintoisimmalta.
Tälläinen ensivaroitus lienee paikaallaan, että kukin voi halutessaan valmistautua joko negatiivisävyisesti ja vähätellen tai "omilla" tiedoillaan loistaen.
Odotan kuitenkin rakentavaa keskustelua.

Kyllästynyt kirjoitti:Jospa nyt kuitenkin vastaisit kysymykseeni ja jatketaan Kullervosta sen jälkeen.

Mielestäni vastasin jo.
Seksikeskustelut on lisääntyneet ja minä en ole ollut niitä avaamassa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 03.09.2016 13:23

Hilppa kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Seksin puute aiheuttaa aggressioita palstalla.

Onko sinulla ollut seksin puutetta ja miltä sellainen tuntui?

Joinakin vuosina elämässäni oli hyvin voimakasta yksinäisyyttä, rakkaudettomuutta ja epätoivoa. En kokenut seksin puuttumista tuolloin ydinongelmaksi. Oli niin paljon isompia ongelmia. Vaikeudet, epätoivo ja henkisen yhteyden puute oli täydellisen onnettomaan tilaan joutumista.

On ollut joskus elämässä.
Boldasin nuo sanat. Itse koin silloin myös ääretöntä turhautumista ihmistä kohtaan.
Mitkä tahansa yritykset lähentymiselle vain törmäsivät kilpeen ja kääntyi minun syyttelemisekseni.
Henkilöllä taisi olla isoja ongelmia itsensä kanssa, mutta en minä niitä silloin ymmärtänyt. (Rankka elämäntarina.)
Olin liian nuori ja valitsin avioeron. Mikä varmasti oli paras ratkaisu.

Kyllästynyt kommenteissaa muistuttaa suuresti häntä. Luultavasti siitä johtuu, että en siedä hänen tyyliään keskustella.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2016 22:33

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Vaikeaa, ehkä jopa mahdotonta, tietää etukäteen.

Toki uskoa täytyy olla. Täytyy alustaa "Kullervo" jossain vaiheessa ja avata siitä säie.
Olen kahlannut Kelevalaa läpi jo jonkin aikaa ja Kullervo osuuss vaikuttaa mielenkiintoisimmalta.
Tälläinen ensivaroitus lienee paikaallaan, että kukin voi halutessaan valmistautua joko negatiivisävyisesti ja vähätellen tai "omilla" tiedoillaan loistaen.
Odotan kuitenkin rakentavaa keskustelua.
Kyllästynyt kirjoitti:Jospa nyt kuitenkin vastaisit kysymykseeni ja jatketaan Kullervosta sen jälkeen.

Mielestäni vastasin jo.
Seksikeskustelut on lisääntyneet ja minä en ole ollut niitä avaamassa.

Et ole vastannut, mutta jospa nyt sen vihdoinkin tekisit.

Siis vielä kerran:
Miten se, että tänne on siinnyt seksiavauksia liittyy sinun väitteeseesi siitä, että seksin puute aiheuttaa aggressiivisuutta ja että seksin puute on syy siihen tällä palstalla oleviin seksiä koskeviin ketjuihin?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.09.2016 22:53

Sanonta kuuluu: "Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta." (Nyt täytyisi olla paroni von Münhausenin kaukokiikari apuna.) Vai näkyykö "se" myös verbalistiikasta?

Minusta foorumin seksi-aiheet ovat nykyisellään olleet "tieteellisiä".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 04.09.2016 00:10

Kuten seksi-haaste ja seksi-sapuskat? Tosi tieteellisiä. Vielä vähän tieteellisempää olisi jos lopettaisit seksialoitusten tehtailemisen kokonaan.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2016 00:45

Psykopatologia kirjoitti:Sanonta kuuluu: "Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta."...

Kyllä, mutta on tavattoman putkiaivoista väittää, että seksin puute aiheuttaa aggressiivisuutta tällä palstalla.
Ja että "vihaiset ihmiset tarvitsevat munaa".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.09.2016 09:40

No, jos kukaan ei ole vihainen niin kukaan ei sitten tarvitse munaakaan.

On tutkitusti todistettu, että "munan saaminen" saa naisen paremmalle tuulelle.
Kaikki vihaiset naiset ei tietenkään ole puutteessa, mutta kaikki puutteessa olevatkaan eivät ole vihaisia.
Puutteessa olo lisää kuitenkin huomattavasti todennäköisyyttä vihaisuuteen palstalla, työpaikalla, kotioloissa jne.
Vihaiset naiset yleensä harvoin myöskään saavat munaa, koska ovat käytökseltään luotaantyöntäviä.
Siinäpä vasta kierre.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.09.2016 09:44

Kysyn nyt kaikilta yhteisesti.

- Tunnetko olevasi vihainen? Vihainen ylipäätään, helposti kiivastuva joko palstalla tai muissa olosuhteissa?
- Koska viimeksi sait munaa? Ja kun sait viimeksi "munaa" niin oliko se tyydyttävää vai ei?

Jotenkin minusta tuntuu, että kun palstalle tupsahtaa hieman testosteroinin hajua niin tietty porukka vauhkoontuu.
Se on sitä vihattua seksin hajua.
Kaapo

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa