Syyskuun horoskoopit

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Syyskuun horoskoopit

ViestiKirjoittaja trisse » 02.09.2016 00:14

Vaaka

Älä epäröi tehdä kokeiluja eri värien kanssa, yritä myös olla leikkisämpi. Osta itsellesi jotain mielenkiintoista, joka saa sinut hymyilemään, tai maalaa vaikka huoneesi. Näytä muille uusi puoli itsestäsi, tämä omalaatuisuus herättää kiinnostusta muissa.

Perheesi kanssa saattaa ilmetä ongelmia. Älä ole välinpitämätön, vaan auta heitä. Kun itse olet huonolla tuulella, he varmasti tekevät sinulle vastapalveluksen.

Turvaudu innokkaasti tuttuihin ja turvallisiin puuhiin. Nyt ei ole sopiva aika kokeilla uutta.

Vältä kiusausta tehdä suuria lupauksia tai muutoksia. Tämä ei ole hyväksi.

Horoskooppi huomenna >>

Vaaka Ominaispiirteet:
Tämän merkin alla syntyneet ihmiset liitetään planeetta Venukseen, joka aiheuttaa vahvan emotionaalisen taipumuksen. He ovat henkisiä ihmisiä, jotka haluavat elämyksiä. He nauttivat elämästä ja he innostuvat helposti kauniista asioista. Heillä on taiteellista lahjakkuutta ja he rakastavat taidetta yleensä. He ihailevat jalokiviä, hienoja vaatteita, kaikenlaista viihdettä, musiikkia, tanssia ja myös rahaa, koska sen ansiosta he saavat mitä haluavat. Rehellisyys ja vastuuntunto ovat tyypillisiä heille. He ovat yleensä sympaattisia, hyväntekeväisyyttä harrastavia ja rakastettavia. Heillä on omat ideansa ja he yrittävät elää niiden mukaan. Vaa’at ovat kunnianhimoisia ja hieman itsekkäitä ihmisiä, jotka voivat loukkaantua helposti.

Vaa’an heikkoudet ovat liiallinen tunteikkuus, kärsimättömyys ja heidän huoleton asenteensa, jotka voivat johtaa jopa holtittomaan rahankäyttöön. He usein valitsevat tunteet mieluummin kuin järjen.

Ihmissuhteissa he saavat helposti uusia ystäviä, kiitos heidän ystävällisyytensä. He eivät voi vastustaa ongelmia, joten he tarvitsevat kumppanin, joka seisoo heidän rinnallaan. Avioliitto ja yhteiskunta ovat tärkeimpiä asioita heidän elämässään. Joskus he kohtaavat ongelmia kumppaninsa kanssa.

Vaaka on hyvä kaikissa töissä, joissa he voivat työskennellä ihmisten kanssa. Siksi ihanteellinen ammatti heille liittyy taiteeseen tai liiketoimintaan. Epäonnistuminen uralla voi johtua heidän huolimattomuudesta ja taipumuksesta alistua jonkun muun mielipiteisiin.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 02.09.2016 00:33

Olen Skorpioni tuossa edellisessä ja tässä Kiinalaisessa olen kukko :shock: http://www.iskelma.fi/uutiset/viihde/20 ... lle-115018
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 02.09.2016 00:55

Saako Kyllästyneen ja PP:n horoskoopeista puhua? Mikäs se sateentekijä on horoskoopissa?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.09.2016 00:57

.Kissi kirjoitti:Olen Skorpioni tuossa edellisessä ja tässä Kiinalaisessa olen kukko :shock: http://www.iskelma.fi/uutiset/viihde/20 ... lle-115018

"Kiitos tämän maanläheisen merkin yhteydestä planeetta Marsiin, tämän merkin alla syntyneet ihmiset omaavat vaihtelevia piirteitä. Joten yksi henkilö voi olla todella kiltti ja ystävällinen ja toinen henkilö voi olla tappaja." Kumpis se kissi oikein on..? :?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.09.2016 10:14

trisse kirjoitti:Saako Kyllästyneen ja PP:n horoskoopeista puhua? Mikäs se sateentekijä on horoskoopissa?

Minä olen (tietenkin) neitsyt, ja Psykopatologia taitaa olla nauris.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.09.2016 11:24

Minun yleiskuvauksessa on puolet oikein.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katla » 03.09.2016 02:06

http://anna.fi/horoskoopit/paivahorosko ... antai-2-9/
Skorpioni:
"Sinulla on mahdollisuus ja oikeastaan velvollisuus hyötyä tilanteesta jollain tavalla. Sinulle tarjoutuu ehkä hyvinkin mielenkiintoisia juttuja hoidettavaksi ja tarjoukset kannattaa ehdottomasti ottaa vastaan."

Haloo Helsinki! - Jos Mun Pokka Pettä
https://www.youtube.com/watch?v=O21zRN4opmo
Katla

Paluu Romulaatikko