Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Ketjun otsikointi on hyvä samoin ketjun tarkoitus. On ihan turhaa alkaa kinata joistain sivuseikoista.
Kinaatko sinä jostain nyt? Mitä tarkoitat tuolla, että on ihan turha kinata jostain sivuseikoista? Toivottavasti et määrittele minun kirjoittamistani kinaamiseksi, mikä tarkoittaisi, että et halua, että tänne joku kirjoittaa ketjuun ehdotuksiaan, joita sinä et ymmärrä. Olet itse monesti todennut, että kaikki sopivat joukkoon, mutta se taitaakin tarkoittaa vain itseäsi. Sinä sovit kaikkialle (ainakin omasta mielestäsi), mutta miten on muiden laita? Hekö eivät sovikaan sinun joukkoosi?
En minä mistään ole kinannut. Oletko sinä? Kai sinä siinä olet samaa mieltä, että joistain sivuseikoista on yleensäkään tarpeetonta kinata? Samoin jonkun syyllistäminen on täysin tyhjänpäiväistä. Toki sinä voit vaikka laskea kilometrejä askelmittarisssasi jos sillä tavoin lasket kierroksiasi. Se on sinun tyylisi.
Miksi ihmeessä sinä jatkuvasti esiinnyt hyökkäävästi, kirjoitti tänne sitten mitä tahansa? En ole tässäkään ketjussa pyrkinyt ketään määräilemään. Enkä liioin kenenkään krjoitustyyliä määrittelemään.
Minä en käsittääkseni ole nyöskään tässäkään ketjussa millään tavoin pyrkinyt kenenkään mielipiteitä tai tapoja väheksymään. Missä olen sanonut etteivät kaikki sovi joukkoon?