Miten saatte kierrokset laskemaan?

Miten saatte kierrokset laskemaan?

ViestiKirjoittaja vibeke » 29.08.2016 18:32

En tiedä, onko muilla tällaista? Monesti ihmisten tapaamisen tai puhelinkeskustelujen jälkeen käyn kierroksilla ja on kauhea olo. Kelaan sanomisiani jne. Yritän toipua takaisin normaalitilaan esimerkiksi käymällä lenkillä ja lämpimässä suihkussa.
vibeke

Re: Miten saatte kierrokset laskemaan?

ViestiKirjoittaja pöö » 29.08.2016 18:47

Ponnistan irti ajatusloopista päättämällä tehdä niin.
pöö

ViestiKirjoittaja trisse » 29.08.2016 19:03

vedän kännit
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.08.2016 19:59

Kiipeän tunturiin.
irmeli

ViestiKirjoittaja Enne1 » 29.08.2016 22:15

Otan ketipinorin.
Enne1

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.08.2016 22:18

Nukun yön yli ja seuraavana päivänä asiat näkyvät realistisemmissa mittasuhteissa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Enne1 » 29.08.2016 22:21

Saisinpa kaukoputken, näkisin pimeässä tähdet, siinä saattaisi unohtua kaikki, mikä mielessä aiheuttaa levottomuutta.
Enne1

ViestiKirjoittaja Katla » 29.08.2016 22:34

Jos kierrosten syy minulla johtuu uhasta, joku tärkeä asia meinaa mennä pieleen. Silloin käytän hengitysharjoituksia, tyhjennän mieleni, voimaannutan ajatukseni, tasaannutan hermoni ja toivuttuani käyn toimiin, jotka ovat järkeviä tilanteen haltuun ottamiseksi. Jos taas käyn ylikierroksilla uupumuksesta tai vitutuksesta eikä se vaadi toimenpiteitä, kiskaisen olut humalan. Ja viis piittaan moisesta harmista.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.08.2016 22:48

Kissi.
Kerro tarkemmin tuosta mielen tyhjentämisestä!
Itse olen sitä monesti yrittänyt enkä onnistu ja sitten ahdistaa vaan enemmän.
En vaan saa kaikenmaailman mietteitä pois päästäni. Ja kun niitä on liikaa, en saa niitä edes minkäänlaiseen järjestykseen-
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 29.08.2016 23:22

no, asetun löysissä vaatteissa sänkyyn ja laitan soimaan jonkun rentoutus ohjelman. ("hengität syvään ja rauhallisesti, sinun on hyvä olla.." )Hypnoottinen ääni ohjaa minut täysin rentoon ja rauhalliseen oloon, joskus nukun sen päälle ja kun herään, olen voimisani.
Katla

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.08.2016 23:29

Juttelu hyvän ystävän kanssa auttaa. Tai keskustelu.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 30.08.2016 00:08

Voisiko täällä rakentaa jotain kierroksten laskemissysteemiä? Siis ihan oikeasti. Sen sijaan, että aletaan heti tukkanuottasille...Tämä ketju on hyvä aloitus.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 30.08.2016 06:59

Onhan noita sykemittareita. Etteikös te käytä?
Hilppa

ViestiKirjoittaja irmeli » 30.08.2016 08:39

En kyllä käytä enää. En harjoittele mihinkään ja luotan siihen, että huomaan, jos ei ole sykettä.
Miksi sinusta tavallisen ihmisen pitäisi seurata pulssiaan?
irmeli

ViestiKirjoittaja Hilppa » 30.08.2016 09:06

Se oli vain yksi keino huomata, kun alkaa käydä kuumana. Täällä kysyttiin, eikö ole mitään keinoa. No onhan niitä mittausmenetelmiä vaikka kuinka paljon.
Hilppa

ViestiKirjoittaja irmeli » 30.08.2016 09:15

Mulla ei taida pulssi mihinkään nousta, kun kierrokset nousevat.
Ajattelen kyllä ihan muuta olemista kuin netissä roikkumista.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 30.08.2016 16:53

Nettailutauko on ihan mielekäs tapa laskea kierroksia. Toinen tapa , jos täällä välttämättä tuntee tarpeelliseksi roikkua on, ettei anna itselleen mahdollisuutta/ aihetta kuohahdella.
Ei tämän paikan tapahtumat tai kirjoittelut pitäisi kenenkään kierroksia nostaa... Elämä on kumminkin tuolla jossain, netin ulkopuolella.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja vibeke » 30.08.2016 17:41

Kieli pitkällä odottamani kuuman suihkun kanssa kävi eilen niin ja näin. Hana reistaili eikä vesi lämmennyt koko suihkun aikana. Palelin koko loppuillan ja nukuinkin vaatteet päällä.
vibeke

ViestiKirjoittaja Enne1 » 30.08.2016 19:59

...Ei anna itsensä kuohahdella...ja he hee
Enne1

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.08.2016 20:44

Hilppa kirjoitti:Se oli vain yksi keino huomata, kun alkaa käydä kuumana. Täällä kysyttiin, eikö ole mitään keinoa. No onhan niitä mittausmenetelmiä vaikka kuinka paljon.
(lihavointi minun)

Hilppa, missä kohdassa kysyttiin keinoja kierrosten mittaamiseen? Otsikon mukaan kysytään, miten saadaan kierrokset laskemaan.

Kylmä suihku voi auttaa kierrosten laskemisessa siinä kuin kuumakin suihku - jos vain sielu sietää ja kroppa kestää. Ja tietysti kaikki liikunta.
Kissatkin ovat kätevä keino: jos minulla olisi vielä kissoja, laskisin kierroksiani niiden avulla. Vaan kun ei ole, on pitänyt kehitellä muita menetelmiä. Telkkarin antiin uppoutuminen on tehokasta samoin kuin lukeminen.
Mirri

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet