Re: Fibromyalgia

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 17:24

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Älä nyt taas viitsi. Täytyyhän sinun olla tietoinen siitä, millä tavoin he minua nimittelevä. Minä vastaan vaan samalla mitalla. Se lienee minun rivikirjoittajan oikeuteni...

Ei se ole.
Ei ainakaan silloin kun sinä itse ensin hölmöilet etkä suostu vastaanottamaan minkäänlaista oikaisua tai kritiikkiä kirjoituksiasi koskien.
Kysymyksiin vastaamattomuudessa olet myös itse kunnostautunut; hohtimilla on sinusta pitänyt vastaukset kiskoa - ja silloinkin olet perusteluinasi saattanut esittää jotakin aivan muuta kuin mitä vastapuoli on sanonut.

Ahaa, sinun mielestäsi on siis täysin asiallista,kun irmeli haukkuu minua paskanpuhujaksi, mielisairaaksi juopoksi ym sääntöjen vastaisilla lisäksi valheellisilla nimityksillä, mutta minä en saa puolustautua millään tavoin? Nyt minä kyllä kysyn, että arvaa mihin voit tunkea foorumin sääntöineen minun puolestani.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 17:27

Mie ja Trissekään ei taideta olla apinoita ym. Jos oikein ollaan tarkkoja en ole foorumin tyhmin vaikka kuinka sen joka päivä sanot.
Kyllä sie osaat antaa takaisin ja usein annat takaisin vaikken sua edes haukkuisikaan.
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.08.2016 17:32

17:32
Sateentekijä kirjoitti:
PP. kirjoitti:
Kysyin siis, Sateentekijä, miksi a l u n perin valitsit kieron tien. - En ole painottuneesti puuttunut Irmelin ja trissen viestittelyyn, koska itse myös olet ollut pukarina päinvastaisesta aiemmasta lupauksestasi huolimatta.

Ja minä kysyn miksei se, että korjasin tekstin, erottelin lainaukset sekä laitoin lähteen, miksei se riittänyt vaan näitten asioitten takia koko ketju meni täysin pilalle. Et voi syyttää minua. Et myöskään antanut vastausta suoriin kysymyksiini vaan tapasi mukaan kiemurtelit niistä ulos.
PP. kirjoitti edelleen:
En ole painottuneesti puuttunut Irmelin ja trissen viestittelyyn, koska itse myös olet ollut pukarina päinvastaisesta aiemmasta lupauksestasi huolimatta.

Ja sinä vaadit minula korjaamaan tapani mutta et ole missään vaiheessa sanonut näille kahdelle että olisi myös heidän kirjoittamisissaan muuttamisen aihetta.
Minä nyt vaan sattumoisin en ole semmoinen ihminen, joka kääntää toisen posken ja sanoo kiitos.

Ikävä kyllä, minulla on jäänyt tämän foorumin toimintaperiaatteista tosi paha maku suuhun.

Tekstin korjaaminen olisi rittänyt. Mutta itse juutuit riitelyyn Irmelin kanssa. Vaikka hänen sanomansa oli kenkku, sen sisältö oli luultavasti pääosin oikein.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 17:45

Psykopatologia kirjoitti:17:32
Sateentekijä kirjoitti:
PP. kirjoitti:
Kysyin siis, Sateentekijä, miksi a l u n perin valitsit kieron tien. - En ole painottuneesti puuttunut Irmelin ja trissen viestittelyyn, koska itse myös olet ollut pukarina päinvastaisesta aiemmasta lupauksestasi huolimatta.

Ja minä kysyn miksei se, että korjasin tekstin, erottelin lainaukset sekä laitoin lähteen, miksei se riittänyt vaan näitten asioitten takia koko ketju meni täysin pilalle. Et voi syyttää minua. Et myöskään antanut vastausta suoriin kysymyksiini vaan tapasi mukaan kiemurtelit niistä ulos.
PP. kirjoitti edelleen:
En ole painottuneesti puuttunut Irmelin ja trissen viestittelyyn, koska itse myös olet ollut pukarina päinvastaisesta aiemmasta lupauksestasi huolimatta.

Ja sinä vaadit minula korjaamaan tapani mutta et ole missään vaiheessa sanonut näille kahdelle että olisi myös heidän kirjoittamisissaan muuttamisen aihetta.
Minä nyt vaan sattumoisin en ole semmoinen ihminen, joka kääntää toisen posken ja sanoo kiitos.

Ikävä kyllä, minulla on jäänyt tämän foorumin toimintaperiaatteista tosi paha maku suuhun.

Tekstin korjaaminen olisi rittänyt. Mutta itse juutuit riitelyyn Irmelin kanssa. Vaikka hänen sanomansa oli kenkku, sen sisältö oli luultavasti pääosin oikein.

Jos sinä olet ylläpitäjänä tuota mieltä, minä en katso mitään syytä jatkaa näin kyvyttömästi moderoidulla/ ylläpidetyllä foorumilla. Jos edes yrittäisit muuta kuin seli seli, mutta näköjään et edes halua/ viitsi.

P.s. Eipä riittänyt tekstin korjaaminen, vaan Hilppa jatkoi saarnaamistaan muodollisista seikoista ja sitten liittyi irmeli laulukuoroon täysin asiattomine kommentteineen. Kummallakaan ei ollut siinä vaiheessa mitään tekemistä varsinaisen aiheen kanssa eikä mitään muuta tarkoitusta kuin pilata hyvä ketju. Mutta jos olet tuota mieltä, että minä olen tämänkin ketjun pilannut ja Hilppa sekä irmeli muka alunperin yrittivät sitä korjata, on sinullakin todella mustat laput silmiesi edessä.

Kaikesta huolimatta toivon sinulle , mutten"johtasmistyylillesi" menestystä, Eihän ihminen itse sitä näe, mitä vikaa olisi mahdollisesti myös itsessä. On varmaan mahtavaa, kun saa jostakusta toisesta syntipukin. Minä en enää meinaa olla sellainen.Ehkä täältä löytyy joku sellainen joka pelkää ja kunnioittaa sinua eikä uskalla pistää hanttiin siinä pelossa, että menettää tämän" erinomaisen vertaistuki/vittuilufoorumin"

Sinulla on oma ihailijakaartisi, omat " pikku enkelisi " täällä .>Toivottavasti osaat pitää huolen siitä, etteivät he kaikki pian liitele huomastasi pois.
Ehkä sinulla ihan tosissaan olisi syytä mennä välillä ihan vähän itseesi.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 28.08.2016 18:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet