Re: Fibromyalgia

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 16:12

PP. Nyt kun alettiin selvittelemään asioita, minä vaadin sinua vastaamaan, mikä oli aloituksessani tekijänoikeuksien vastaista toimintaa? Kysyn myös ihan tavallisena rivikirjoittajana mikä tarkoitus sinulla on suojella sellaista kirjoittajaa, joka jatkuvasti suhtautuu toista palstalaista kohtaan ilkeämielisesti, käyttää tänne sopimattomia nimittelyitä henkilökohtaiseen haukkumiseen? Silitteletkö sinä tuommoisen kirjoittajan päätä ainoastaan yrittäessäsi pestä kätesi koko asiasta?

Sinä syyllistät minua aivan uskomattomista asioista, mutta annat jonkun toisen käyttäyttyä täysin foorumin sääntöjen vastaisesti. Lisäksi välttelet ylläpitäjän vastuutasi etkä suostu vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin. Vaikka olet tämän foorumim ylläpitäjä se ei oikeuta sinua tuon kaltaiseen käytökseen, Et ole ylläpitäjänä kenenkään yläpuolella vaikka noin kuvitteletkin. . Minulla on oikeus arvostella käytöstäsi ja vaatia asiallisia vastauksia. Samoin muilla täällä kirjoittajilla tarpeen mukaan.

Kanna vastuusi. Se ei ole yksinomaan sitä, että uhkaat sulkea koko foorumin. Toisaalta, tämmöisenään se ei enää palvele kenenkään muun kuin sinun omia tarkoitusperiäsi. Anna banni, mutta olen halunnut jo pitkään sanoa tuon, nyt annoit siihen todella aihetta.
Ehkä tämmöinen foorumi olisikin syytä pistää katkolle.
Missään muualla en ole nähnyt tällaista pilkunnussimista sekä ylläpidon käytöstä kuin täällä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 16:16

Sateentekijä kirjoitti:PP. Nyt kun ettiin selvittelemään asioita, minä vaadin sinua vastaamaan, mikä oli aloituksessani tekijänoikeuksien vastaista toimintaa? Kysyn myös ihan tavallisena rivikirjoittajana mikä tarkoitus sinulla on suojella sellaista kirjoittajaa, joka jatkuvasti suhtautuu toista palstalaista kohtaan ilkeämielisesti, käyttää tänne sopimattomia nimittelyitä henkilökohtaiseen haukkumiseen? Silitteletkö sinä tuommoisen kirjoittajan päätä ainoastaan yrittäessäsi pestä kätesi koko asiasta?

Sinä syyllistät minua aivan uskomattomista asioista, mutta annat jonkun toisen käyttäyttyä täysin foorumin sääntöjen vastaisesti. Lisäksi välttelet ylläpitäjän vastuutasi etkä suostu vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin. Vaikka olet tämän foorumim ylläpitäjä se ei oikeuta sinua tuon kaltaiseen käytökseen, Et ole ylläpitäjänä kenenkään yläpuolella vaikka noin kuvitteletkin. . Minulla on oikeus arvostella käytöstäsi ja vaatia asiallisia vastauksia. Samoin muilla täällä kirjoittajilla tarpeen mukaan.

Kanna vastuusi. Se ei ole yksinomaan sitä, että uhkaat sulkea koko foorumin. Toisaalta, tämmöisenään se ei enää palvele kenenkään muun kuin sinun omia tarkoitusperiäsi. Anna banni, mutta olen halunnut jo pitkään sanoa tuon, nyt annoit siihen todella aihetta.
Ehkä tämmöinen foorumi olisikin syytä pistää katkolle.

Tulihan se taas sieltä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 16:18

Ja irmeli pidä kertakaikkiaan turpasi kiinni. Sinun papukaijamaista toistoasi ei tarvita.En ole kysynyt sinulta yhtään mitään, Tämä viesti oli yksinomaan ylläpidolle ja häneltä vaadin asiallista vastausta.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 28.08.2016 16:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 16:19

Sateentekijä kirjoitti:Ja irmeli pidä kertakaikkiaan turpasi kiinni. En ole kysynyt sinulta yhtään mitään, Tämä viesti oli yksinomaan ylläpidolle ja häneltä vaadin asiallista vastausta.

Mikähän sinä olet mitään vaatimaan ylläpidolta.

plus t
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 16:21

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Ja irmeli pidä kertakaikkiaan turpasi kiinni. En ole kysynyt sinulta yhtään mitään, Tämä viesti oli yksinomaan ylläpidolle ja häneltä vaadin asiallista vastausta.

Mikähän sinä ole mitään vaatimaan ylläpidolta.

Minä voin vaatia ihan mitä haluan Otin sen riskin että saan bannit ja ymmärrä jo ettei sinua kaivata tämän asian selvittelyyn.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 16:23

Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:

Mikähän sinä ole mitään vaatimaan ylläpidolta.

Minä voin vaatia ihan mitä haluan Otin sen riskin että saan bannit ja ymmärrä jo ettei sinua kaivata tämän asian selvittelyyn.

Sulle mitään bannia anneta, sanot mitä tahansa.
Siirry ylläpitäjän kanssa yks.viestittelyyn, jos et mua kaipaa.

Odotetaan hetki niin Mirri tulee sua jelppaan.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 16:24

Ehkä ylläpidosta ei ole vastuuta kantamaan silloin kun suoraan kysytään.
Irmeli, sinä olet tosiaan niin tyhmä että ihan hävettää puolestasi. Mutta hauku sinä vaan, käytä niitä ainoita sanoja joita osaat.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 16:27

Sateentekijä kirjoitti:Ehkä ylläpidosta ei ole vastuuta kantamaan silloin kun suoraan kysytään.
Irmeli, sinä olet tosiaan niin tyhmä että ihan hävettää puolestasi. Mutta hauku sinä vaan, käytä niitä ainoita sanoja joita osaat.

Sepä hauskaa että ymmärrät jotain hävetä ns. sairaanhoitajan koulutuksellasi.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 16:28

Odotan ylläpidon vastinetta ja sen jälkeen lähden ulos.Irmeli vaan sotkee enemmän asoita.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 28.08.2016 16:29

Sateentekijä kirjoitti:

Asiaa! Missä PP? Sateentekijä pyytää bänniä.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 16:31

Ps. Ehkä moni muukin on halunnut sanoa suorat sanat muttei ole uskaltanut bannien pelossa, minä en banneja pelkää enkä voi paljoa kunnioittaa ylläpitoa ja hänen toimintakriteerejään.Toivonkin nyt vaan, että PP miettii tarkkaan mitä hän vastaa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 16:41

Ei ollut ylläpidosta miestä vastaamaan, vaikka kävikin lukemassa. Olisihan tuo pitänyt arvata. hän tapansa mukaan luikkii ulos tilanteesta.
Kysymykseni jäävät silti avoimiksi ja minulla on oikeus odottaa asiallista vastausta.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 16:41

Sateentekijä kirjoitti:Ps. Ehkä moni muukin on halunnut sanoa suorat sanat muttei ole uskaltanut bannien pelossa, minä en banneja pelkää enkä voi paljoa kunnioittaa ylläpitoa ja hänen toimintakriteerejään.Toivonkin nyt vaan, että PP miettii tarkkaan mitä hän vastaa.

Meitä tosiaan on monia jotka emme uskalla sanoa suoria sanoja. Bannit ovat ihan, ihan kaikkein kauheinta tässä maailmassa. Onneksi aloit taas edustaa monia meitä.
Mukava leikki.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 16:51

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Ps. Ehkä moni muukin on halunnut sanoa suorat sanat muttei ole uskaltanut bannien pelossa, minä en banneja pelkää enkä voi paljoa kunnioittaa ylläpitoa ja hänen toimintakriteerejään.Toivonkin nyt vaan, että PP miettii tarkkaan mitä hän vastaa.

Meitä tosiaan on monia jotka emme uskalla sanoa suoria sanoja. Bannit ovat ihan, ihan kaikkein kauheinta tässä maailmassa. Onneksi aloit taas edustaa monia meitä.
Mukava leikki.

Etkö sie irmeliriepu tajua että ehkä on ihan eri asia kuin yleistäminen. Valistan sinnuu, vaikka se lienee ihan turhaa.- Tuskin menee sinulla jakeluun. Ehkä tarkoittaa asian ehdollistamista. Ei yleistämistä.
Mutta jatka toki. Saa tässä samalla ilmaista hupia pellenä olostasi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 16:55

Sateentekijä kirjoitti:Etkö sie irmeliriepu tajua että ehkä on ihan eri asia kuin yleistäminen. Valistan sinnuu, vaikka se lienee ihan turhaa.- Tuskin menee sinulla jakeluun. Ehkä tarkoittaa asian ehdollistamista. Ei yleistämistä.
Mutta jatka toki. Saa tässä samalla ilmaista hupia pellenä olostasi.

Juu, eikä sunkaan tarvi lähteä kävelylle kuten monesti aikaisemmin olet muka lähtenyt.

Otetaanko muuten kohta kännit vaikka?
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.08.2016 16:59

16:58
Toimin kyllä itsekin tekijänoikeuksia rikkoen luultavasti varsinkin kuvien suhteen. Ankarasti tulkiten rikkeitä on tullut myös tekstien osalta, mutta lehtiuutistenkin suhteen olen laittanut esiin lähteen, päivämäärän ja kirjoittaja. (Itsenäisten) teosten suhteen olen (käytännössä) aina laittanut tekijätiedot ja kirjoituksen otsikon esiin niin tarkasti, että kirjoittajalla ei pitäisi olla mitään valittamista (kirjoittajat tykkäävät, että heidän tekstinsä leviävät netissä asianmukaisin tiedoin varustettuna.) - Tässä kaikessa olen seurannut netin yleistä käytäntöä.

Edellä kritisoin Sateentekijän a l k u p e r ä i s t ä (korjaamaonta) aloitusviestiä, jonka lähteiden käyttöön puutuin. Myös jos lukee nettiä ja omaksuu sieltä uusia tietoja ja sitten kirjoittaa niitä vaikkapa muistinvaraisesti, ei kyseessä ole varsinaisesti "oma" teksti. Tällöin tulisi merkitä esiin lähde tai lähteet, joista on kirjoittanut muistinvaraisesti. Tällöin "omaan" tekstiin ei tarvitse kohta kohdalta merkitä ko. lähteitä.

Kysyin siis, Sateentekijä, miksi a l u n perin valitsit kieron tien. - En ole painottuneesti puuttunut Irmelin ja trissen viestittelyyn, koska itse myös olet ollut pukarina päinvastaisesta aiemmasta lupauksestasi huolimatta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.08.2016 16:59

Sateentekijä,

Sinä nimittelet toisia kirjoittajia mm. tyhmiksi, pelleiksi, "ihmisrievuiksi" jne. mutta itse loukkaannut silloinkin kun sinun kirjoituksiasi kritisoidaan asiallisesti ja asiasta.

Nytkin olet poistanut yhden viestisi sekä kahdesti muuttanut alunperin 15:03 kirjoittamaasi viestiä, muttet millään tavalla kerro tai ilmaise, mitä sinä olet viestissäsi muuttanut tai mitä poistamassasi viestissä on lukenut.
Olen yrittänyt sinun viesteihisi vastata, mutta sinun alkuperäisistä sanomisistasi ei enää kukaan saa selvää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 17:05

Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä,

Sinä nimittelet toisia kirjoittajia mm. tyhmiksi, pelleiksi, "ihmisrievuiksi" jne. mutta itse loukkaannut silloinkin kun sinun kirjoituksiasi kritisoidaan asiallisesti ja asiasta.

Nytkin olet poistanut yhden viestisi sekä kahdesti muuttanut alunperin 15:03 kirjoittamaasi viestiä, muttet millään tavalla kerro tai ilmaise, mitä sinä olet viestissäsi muuttanut tai mitä poistamassasi viestissä on lukenut.
Olen yrittänyt sinun viesteihisi vastata, mutta sinun alkuperäisistä sanomisistasi ei enää kukaan saa selvää.
Älä nyt taas viitsi. Täytyyhän sinun olla tietoinen siitä, millä tavoin he minua nimittelevä. Minä vastaan vaan samalla mitalla. Se lienee minun rivikirjoittajan oikeuteni

Minä sanon tas suoraan, että olen saanut tarpeekseni tämän foorumin sisäänlämpiävästä ilmapiirista sekä ylläpidon tavasta käsitellä asoita. Nytkään en saanut minkäänlaista kunnollista vastausta esittämiini kysymyksiin.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 17:14

PP. kirjoitti:
Kysyin siis, Sateentekijä, miksi a l u n perin valitsit kieron tien. - En ole painottuneesti puuttunut Irmelin ja trissen viestittelyyn, koska itse myös olet ollut pukarina päinvastaisesta aiemmasta lupauksestasi huolimatta.

Ja minä kysyn miksei se, että korjasin tekstin, erottelin lainaukset sekä laitoin lähteen, miksei se riittänyt vaan näitten asioitten takia koko ketju meni täysin pilalle. Et voi syyttää minua. Et myöskään antanut vastausta suoriin kysymyksiini vaan tapasi mukaan kiemurtelit niistä ulos.
PP. kirjoitti edelleen:
En ole painottuneesti puuttunut Irmelin ja trissen viestittelyyn, koska itse myös olet ollut pukarina päinvastaisesta aiemmasta lupauksestasi huolimatta.

Ja sinä vaadit minula korjaamaan tapani mutta et ole missään vaiheessa sanonut näille kahdelle että olisi myös heidän kirjoittamisissaan muuttamisen aihetta.
Minä nyt vaan sattumoisin en ole semmoinen ihminen, joka kääntää toisen posken ja sanoo kiitos.

Ikävä kyllä, minulla on jäänyt tämän foorumin toimintaperiaatteista tosi paha maku suuhun.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 28.08.2016 17:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.08.2016 17:14

Sateentekijä kirjoitti:Älä nyt taas viitsi. Täytyyhän sinun olla tietoinen siitä, millä tavoin he minua nimittelevä. Minä vastaan vaan samalla mitalla. Se lienee minun rivikirjoittajan oikeuteni...

Ei se ole.
Ei ainakaan silloin kun sinä itse ensin hölmöilet etkä suostu vastaanottamaan minkäänlaista oikaisua tai kritiikkiä kirjoituksiasi koskien.
Kysymyksiin vastaamattomuudessa olet myös itse kunnostautunut; hohtimilla on sinusta pitänyt vastaukset kiskoa - ja silloinkin olet perusteluinasi saattanut esittää jotakin aivan muuta kuin mitä vastapuoli on sanonut.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet