Hilppa kirjoitti:(...) Ruoka on eroottista, ainakin "kynttiläillallinen", siis miehen laittama hyvä ruoka, erinomainen punaviini, kaunis kattaus etc. etc.
trisse kirjoitti:Sanon vielä sen että olen todella tympääntynyt näihin jatkuviin seksiaiheisiin. Koska olen kyllästynyt näihin. Siksi tulin juuri tähän ketjuun jorisemaan. Kohta alan aloitella näitä itse. Harkinnanarvoisia ovat esim. mitkä ovat seksikkäimmät kirjaimet, mikä on seksikkäin kellon aika ja monivalinta: mikä onkaan seksikkäin lisäkeruoka - peruna, riisi vaiko pasta?
.Kissi kirjoitti:trisse kirjoitti:Sanon vielä sen että olen todella tympääntynyt näihin jatkuviin seksiaiheisiin. Koska olen kyllästynyt näihin. Siksi tulin juuri tähän ketjuun jorisemaan. Kohta alan aloitella näitä itse. Harkinnanarvoisia ovat esim. mitkä ovat seksikkäimmät kirjaimet, mikä on seksikkäin kellon aika ja monivalinta: mikä onkaan seksikkäin lisäkeruoka - peruna, riisi vaiko pasta?
Olen myös tympääntynyt näihin. Kuka oikeesti jaksaa miettiä tälläistä saisseetosissaan.
seksismi
katsantokannasta joka korostaa sukupuolten välisiä eroja ja niihin perustuvaa sukupuolten eriarvoisuutta.
Sateentekijä kirjoitti:Ilmaisu "seksistinen" oli tässä yhteydessä epäkelpo. http://www.suomisanakirja.fi/seksismiseksismi katsantokannasta joka korostaa sukupuolten välisiä eroja ja niihin perustuvaa sukupuolten eriarvoisuutta.
Seksisapuskoilla ei liene mitään tekemistä seksismin kanssa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa