Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

Re: Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.08.2016 21:29

Sateentekijä kirjoitti:... En ole pyrkinyt ketään opettamaan, kuvittelin, että lainaus olisi mielenkiintoista, koska itselleni siinä artikkelissa oli paljon uutta...

Sinähän pyrit koko ajan valistamaan ja opettamaan. Esimerkiksi listasi Suomen presidenteistä näyttää ainakin minun silmiini kovastikin opettamiselta - eikä se suinkaan ole ollut ainoa opetustuokio jonka sinä olet meille tarjonnut.
Minun mielestäni on toisten ihmisten älyn aliarvioimista esimerkiksi olettaa, että he eivät tiedä ettei lyijykynien väriaine ole lyijyä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.08.2016 21:34

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:... En ole pyrkinyt ketään opettamaan, kuvittelin, että lainaus olisi mielenkiintoista, koska itselleni siinä artikkelissa oli paljon uutta...

Sinähän pyrit koko ajan valistamaan ja opettamaan. Esimerkiksi listasi Suomen presidenteistä näyttää ainakin minun silmiini kovastikin opettamiselta - eikä se suinkaan ole ollut ainoa opetustuokio jonka sinä olet meille tarjonnut.
Minun mielestäni on toisten ihmisten älyn aliarvioimista esimerkiksi olettaa, että he eivät tiedä ettei lyijykynien väriaine ole lyijyä.

Siinä sivussa jää sinulta täysin huomaamatta oma suhtautumisesti kanssakirjoittajiin.
Anteeksi nyt vaan, mutta olet väitteilläsi onnistunut useamman kerran pahoittamaan mieleni.Onko se täällä kirjoittelun pääasiallisin tarkoitus?

Miksi sinun pitää jatkuvasti puuttua toisten kirjoiustyyliin? Esimerkiksi luettelo presidenteistämme
sopii mielestäni oikein hyvin siihen PP.n laittamiin karrlkatyyreihin jatkoksi sekä lisäys niinhin Niinistön karrikatyyri myöskin.
Jos nyt vaan antaisit jokaisen ihan itse päättää mitä täällä kirjoittaa. Kiitos.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 20.08.2016 21:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.08.2016 21:37

Sateentekijä kirjoitti:Kiltteys on harvojen ominaisuus eikä aina ole tervettä olla jatkuvasti kiltti. Liian kiltti ihminen poljetaan ja muserretaan. Tosin näin käy myös jatkuvasti ilkeälle. Harvalla on kyky olla kohtuullisesti molempia. Kyllä se yleensä on joko tai eikä sekä että.

Useimmilla. Patologinen split. - Oikein olisi tilanteen mukaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.08.2016 21:39

Kyllästynyt kirjoitti:

Minun mielestäni se tyyli millä ilmaiset täällä itseäsi on toisten ihmisten älyn aliarviointia. Aika huvittavaa, että ihminen tekee sitä, mistä jatkuvasti syyttää muita.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.08.2016 22:05

Sateentekijä kirjoitti:Minun mielestäni se tyyli millä ilmaiset täällä itseäsi on toisten ihmisten älyn aliarviointia. Aika huvittavaa, että ihminen tekee sitä, mistä jatkuvasti syyttää muita.

Pyrin ilmaisemaan ajatukseni neutraalisti, mutta ilmeisesti niistä kuitenkin kuultaa läpi tuskastumiseni sinun "soutaa-huopaa" -tyyliiisi sekä pätemistarpeeseesi, jonka uskon olevan syy siihen, että sinulla tuntuu olevan sisäinen pakko kirjoittaa myös silloin kun sinulla ei (ainakaan minun mielestäni) ole mitään muuta lisättävää aiheeseen kuin "minulla ei ole mitään sanottavaa".
Myös jatkuva riidanhaastaminen (ja sen jälkeen viattomaksi heittäytyminen) on rasittavaa seurattavaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.08.2016 22:09

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Minun mielestäni se tyyli millä ilmaiset täällä itseäsi on toisten ihmisten älyn aliarviointia. Aika huvittavaa, että ihminen tekee sitä, mistä jatkuvasti syyttää muita.

Pyrin ilmaisemaan ajatukseni neutraalisti, mutta ilmeisesti niistä kuitenkin kuultaa läpi tuskastumiseni sinun "soutaa-huopaa" -tyyliiisi sekä pätemistarpeeseesi, jonka uskon olevan syy siihen, että sinulla tuntuu olevan sisäinen pakko kirjoittaa myös silloin kun sinulla ei (ainakaan minun mielestäni) ole mitään muuta lisättävää aiheeseen kuin "minulla ei ole mitään sanottavaa".
Myös jatkuva riidanhaastaminen (ja sen jälkeen viattomaksi heittäytyminen) on rasittavaa seurattavaa.

No oho, mitä settiä. Entä jos joku sanoisi sinulle saman? Olisitko mielissäsi ja kiittäisit kauniisti?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.08.2016 22:14

Sateentekijä kirjoitti:No oho, mitä settiä. Entä jos joku sanoisi sinulle saman? Olisitko mielissäsi ja kiittäisit kauniisti?

Todennäköisesti en olisi, mutta toivottavasti ymmärtäisin ottaa kritiikistä opikseni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.08.2016 22:23

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:No oho, mitä settiä. Entä jos joku sanoisi sinulle saman? Olisitko mielissäsi ja kiittäisit kauniisti?

Todennäköisesti en olisi, mutta toivottavasti ymmärtäisin ottaa kritiikistä opikseni.

Sinä väität minun pyrkivän opettamaan muita, mikä ei pidä edes paikkaansa, mutta sinä pyrit jatkuvasti opettamaan minua väittämällä että sinun kirjoitustyylisi olisi se paras ainoa oikea.
Emme ole täällä mitään ala-asteisia pikkuoppilaita , joita täytyy opettaa kirjoittamaan. Yllätys yllätys; meillä jokaisella on omat aivomme joitten mukaan toimimme. Sinua en todellakaan kaipaa opettamaan mitä saan kirjoittaa ja mitä en. Jos kyse olisi sääntörikkomuksesta, ottaisin toki opikseni, mutten tuollaisesta jatkuvasta pätemisen tarpeesta tule muuta kuin kiukkuiseksi.

väittämällä että sinun kirjoitustyylisi olisi se paras ainoa oikea. siis tämä on uhannut Kyllästyneen oikeusturvaa Muutan sitten sen näin- muutan sanan väittämällä sanaan olettamalla
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 22.08.2016 16:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.08.2016 22:31

Sateentekijä kirjoitti:Sinä väität minun pyrkivän opettamaan muita, mikä ei pidä edes paikkaansa, mutta sinä pyrit jatkuvasrti opettamaan minua väittämällä että sinun kirjoitustyylisi olisi se paras ainoa oikea...

Kerropa Sateentekijä, missä minä olen väittänyt, että minun kirjoitustyylini olisi paras - tai ainoa oikea???
Sateentekijä kirjoitti:... Jos kyse olisi sääntörikkomuksesta, ottaisin toki opikseni, mutten tuollaisesta jatkuvasta pätemisen tarpeesta tule muuta kuin kiukkuiseksi.

Item.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.08.2016 22:33

Haluat saada viimeisen sanan. Annan sen sinulle suosiolla. Ole hyvä!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.08.2016 22:41

Sateentekijä kirjoitti:Haluat saada viimeisen sanan. Annan sen sinulle suosiolla. Ole hyvä!

Kerropa nyt, missä minä olen väittänyt kirjoitustyylini olevan paras - tai ainoa oikea????
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.08.2016 23:03

Sateentekijä kirjoitti:Sinä väität minun pyrkivän opettamaan muita, mikä ei pidä edes paikkaansa, mutta sinä pyrit jatkuvasrti opettamaan minua väittämällä että sinun kirjoitustyylisi olisi se paras ainoa oikea...

Kerropa Sateentekijä, missä olen väittänyt kirjoitustyylini olevan paras - tai ainoa oikea?

Jos et siihen pysty, poista levittämäsi perätön väite.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 20.08.2016 23:49

Nyt vasta, näin monen vuoden jälkeen, kun luen Kyllästyneen tekstiä: vihdoinkin tajuan missä minulla meni vikaan. Provosoiduin toisen neuraaliudesta ja selkeästä loogisuudesta. Ilman Kyllästyneen puuttumista omiin hölmöilyihini, olisin edeleen apina.
Lue Sateentekijä ajatuksella, mitä oikeastaan kysytään. Kyllästynyt on auttanut minutkin irti irrallisuudesta ja pakottanut teksteillään kokoamaan ajatukseni sellaisiksi, että ne ovat loogisia ja edes lähellä totuutta. Olen kiitoksen velkaa Kyllästyneelle kaikesta opetuksesta.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 20.08.2016 23:59

Sateentekijä kirjoitti: Olenko muitten mielestä väärässä kaikessa mitä täällä julkaisen

Jotakuinkin.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 21.08.2016 00:14

Trisse sanoi töksäyttäen, itse vastaisin että kuuntele ja lue ja pohdi ja valaistu ja hyväksy. Kommunikoi positiivisesti ja muita kunnioittaen. Esitä omat asiasi yleisluontoisena, jolloin kaikki voivat osallisua esillä olevaan. Älä sorru loukkantumaan ja älä anna esimerkkejä omasta elämästäsi, pyri esittämääm esiin tuomasi jutut niin, että siihen voi osallistua ja samaistua.
Katla

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.08.2016 07:53

Sateentekijä on narsisti joka väkisin nyt haluaa pitää ihan omaa ketjunsa esillä ja siirtelee tähän toisesta ketjusta viestejä tarpeen mukaan, että tämä ketju olisi esillä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.08.2016 10:26

irmeli kirjoitti:Sateentekijä on narsisti joka väkisin nyt haluaa pitää ihan omaa ketjunsa esillä ja siirtelee tähän toisesta ketjusta viestejä tarpeen mukaan, että tämä ketju olisi esillä.

Narsissi tai ei; tämänkin ketjun esille nostamisessa sinä häntä kiitettävän ahkerasti avustat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.08.2016 11:34

Haista siekin paska.
Nytkö, kun olympialaiset loppuivat, voisinkin pitää täältä tauon ensi vuoden tammikuuhun asti.
Kiitos ja hyvää joulua.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.08.2016 12:30

Nuuh nuuh.
Kiitos kauniista sanoistasi, ja hyvää joulua Sinullekin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.08.2016 13:32

Kyllästynyt kirjoitti:

Tuo voi liittyvä osin siihen, että Rane esitti Miettusen yhtenä Suomen presidenttinä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet