trisse kirjoitti:Hyvä juttu! Tuo ratkaiseekin kaikki ongelmat...
PS. Minulta et pyytänyt vaikka myöhemmin tunnustit valehdelleesi suoraan viesteissämme. Eikä tarvi - en tee anteeksipyynnölläsi oikeastaan mitään.
En taaskaan tiedä mistä valehtelusta minua syytät, mutta se lienee sivuseikka.Pääasia näyttää olevan nyt se, että etsitään syntipukkia ja minusta on nyt saatu oikein mallikelpoinen sellainen.
Ihan varmasti olen omalta osaltani syyllistynyt vahvasti sen maineeni ylläpitoon. Mutta mietin vaan, että onko kukaan koskaan kysynyt minulta, miksi käyttäydyn täällä niinkuin käyttäydyn? Onko kukaan koskaan kysynyt miten minä oikeasti voin?
Itsesääliä sanoo Helmenkalastaja. Kaikki eivät ole yhtä vahvoja kuin hän. En minä kenenkään sääliä kaipaa. Sääli on sairautta, mutta edes yhden kerran kun olen oikeasti kertonut ongelmistani, kukaan ei ole antanut minkäänlaista tukea. On helppo tuomita toinen joistakin virheistä, mutta todella vaikeata ainakin täällä on edes kysyä- miten sinulla oikeasti menee- miksi käyttäydyt niin kuin käyttäydyt. Se ei kiinnosta täällä ketään.Ainoastaan se vaikuttaa olevan tärkeää, että löytää jonkun kohteen omille patoutumilleen. On se sitten toinen palstalainen, joka saattaa olla itsekin suuressa kriisissä,ei sillä ole merkitystä.Eikä siinä ajatella kehen sattuu ja kuinka paljon.Minä olen käynyt harvinaisen kovan koulun mistä teillä ei ole tiedossa kuin murto-osa. on oikeastaan ihme ja hyvää tuuria, kiitos myös hyvien hoitotahojen, etten ole tätä enempää rikki.
Nämä mt-foorumit ovat siitä vaarallisia, että täällä itsekukin painii omien ongelmiensa kanssa näkemättä mitään muuta,minulle se ei riitä, minä turhaudun ja päästelen sitten paineita ja saan ilkeän, riidanhaluisen ja itsesäälissä vellovan olennon maineen.
Ehkä se sitten on näin. Parhaitenhan minun ongelmani näyttävät tietävän ne, ketkä eivät päivääkään ole eläneet minun elämääni. Se, mitä Helmenkalastaja sanoi, että kärsii myötähäpeää siitä, että minä kirjoitan täällä, satutti ehkä enemmän kuin kenenkään toisen ivat tai pilkat.
P.S
Helmenkalastaja.
Ajatukset joita kirjoituksesi minussa synnyttivät, saattavat olla erilaisia, miksi ne olit tarkoittanut. En tiedä. Kumminkin ne minä ymmärsin omalla tavallani.Eikä se tuntunut ollenkaan hyvältä.Minä en pelleile. Olen nyt aivan tosissani. Minua satutti . Eikä syyttä, mutta satutti kumminkin.On todella surullista, ettet arvosta minua edes ihmisenä.Ethän edes tiedä, eikä kukaan täällä, millainen olen i h m i s e n ä