Jonninjoutavuuksia!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Jonninjoutavuuksia!

ViestiKirjoittaja trisse » 17.08.2016 22:19

Sama se hänellä. Siksi te riitelette.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 22:30

Tästedes en pyydä koskaan keneltäkään täällä yhtään mitään anteeksi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 17.08.2016 22:57

Hyvä juttu! Tuo ratkaiseekin kaikki ongelmat... :)

PS. Minulta et pyytänyt vaikka myöhemmin tunnustit valehdelleesi suoraan viesteissämme. Eikä tarvi - en tee anteeksipyynnölläsi oikeastaan mitään.
trisse

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 17.08.2016 23:22

Vastauksesi minulle oli itsesäälinen vuodatus. Laitoit minun suuhuni sanoja ja mieleeni ajatuksia, joita et ole minulta kuullut.
Tuollaisen vastauksen ainoa tarkoitus on puolustautua ilman, että yhtään jää miettimään, mitä sillä kritiikillä sinun käyttäytymistäsi kohtaan on yritetty sanoa.
Eli samaa huttua kuin anteeksipyyntösi ja kiukuttelusi ylipäätään. Selvästi myös kerjäät minulta, että kiistäisin sinun esittämäsi oletukset, jotka koskevat minun ajatuksiani sinusta. En lähde siihen pelleilyyn. Jos haluat uskoa minun ajattelevan noin niin kuin sanot, se on sinun asiasi.

___
Haluan vielä sanoa, että ymmärrän, että minun sanomiseni voivat tuntua pahalta. Loukkaaminen ei kuitenkaan ole minun motiivini kirjoittaa. Halusin osoittaa koko ajan toistuvan kuvion ja toivon, että ottaisit onkeesi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.08.2016 00:40

trisse kirjoitti:Hyvä juttu! Tuo ratkaiseekin kaikki ongelmat... :)

PS. Minulta et pyytänyt vaikka myöhemmin tunnustit valehdelleesi suoraan viesteissämme. Eikä tarvi - en tee anteeksipyynnölläsi oikeastaan mitään.

En taaskaan tiedä mistä valehtelusta minua syytät, mutta se lienee sivuseikka.Pääasia näyttää olevan nyt se, että etsitään syntipukkia ja minusta on nyt saatu oikein mallikelpoinen sellainen.
Ihan varmasti olen omalta osaltani syyllistynyt vahvasti sen maineeni ylläpitoon. Mutta mietin vaan, että onko kukaan koskaan kysynyt minulta, miksi käyttäydyn täällä niinkuin käyttäydyn? Onko kukaan koskaan kysynyt miten minä oikeasti voin?

Itsesääliä sanoo Helmenkalastaja. Kaikki eivät ole yhtä vahvoja kuin hän. En minä kenenkään sääliä kaipaa. Sääli on sairautta, mutta edes yhden kerran kun olen oikeasti kertonut ongelmistani, kukaan ei ole antanut minkäänlaista tukea. On helppo tuomita toinen joistakin virheistä, mutta todella vaikeata ainakin täällä on edes kysyä- miten sinulla oikeasti menee- miksi käyttäydyt niin kuin käyttäydyt. Se ei kiinnosta täällä ketään.Ainoastaan se vaikuttaa olevan tärkeää, että löytää jonkun kohteen omille patoutumilleen. On se sitten toinen palstalainen, joka saattaa olla itsekin suuressa kriisissä,ei sillä ole merkitystä.Eikä siinä ajatella kehen sattuu ja kuinka paljon.Minä olen käynyt harvinaisen kovan koulun mistä teillä ei ole tiedossa kuin murto-osa. on oikeastaan ihme ja hyvää tuuria, kiitos myös hyvien hoitotahojen, etten ole tätä enempää rikki.

Nämä mt-foorumit ovat siitä vaarallisia, että täällä itsekukin painii omien ongelmiensa kanssa näkemättä mitään muuta,minulle se ei riitä, minä turhaudun ja päästelen sitten paineita ja saan ilkeän, riidanhaluisen ja itsesäälissä vellovan olennon maineen.
Ehkä se sitten on näin. Parhaitenhan minun ongelmani näyttävät tietävän ne, ketkä eivät päivääkään ole eläneet minun elämääni. Se, mitä Helmenkalastaja sanoi, että kärsii myötähäpeää siitä, että minä kirjoitan täällä, satutti ehkä enemmän kuin kenenkään toisen ivat tai pilkat.
P.S
Helmenkalastaja.
Ajatukset joita kirjoituksesi minussa synnyttivät, saattavat olla erilaisia, miksi ne olit tarkoittanut. En tiedä. Kumminkin ne minä ymmärsin omalla tavallani.Eikä se tuntunut ollenkaan hyvältä.Minä en pelleile. Olen nyt aivan tosissani. Minua satutti . Eikä syyttä, mutta satutti kumminkin.On todella surullista, ettet arvosta minua edes ihmisenä.Ethän edes tiedä, eikä kukaan täällä, millainen olen i h m i s e n ä
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 18.08.2016 01:21

Oletko sinä kysynyt joskus muilta kirjoittajilta miten nämä voivat?
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.08.2016 01:25

Olen monta kertaakin ja silloin olen kokenut häivähdyksen siitä, mitä vuorovaikutus parhaimmillaan voi olla. Täällä se on vaan yleisesti katsoen kuollutta. Haluaisitko sinä vuorovaikuttaa ihmisen kanssa, joka tyrmää yrityksesi iskemällä märän rätin päin naamaa? Olen tullut varovaiseksi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 18.08.2016 01:29

Hyvä. Laita tähän kaksi esimerkkiä palstalta jossa kysyt muiden kirjoittajien vointia niin uskon. (Se valehtelu koski sitä keskustelua jossa väitit että "puhun älyttömyyksiä" ja kun PP painosti jälkeenpäin niin selitit ettet oikein ymmärtänytkään mistä puhuin - saati ollut eri mieltä. Tarkkaan ottaen sinun on täytynyt valehdella joko ennen tai jälkeen. Vai oletko eri mieltä?)
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.08.2016 01:33

En minä ole kirjannut ylös ,mitä kenenkin kanssa milloinkin olen keskustellut. Ja mitä tulee tuohon toiseen kysymykseesi,en jaksa ajatella mistä puhut.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 18.08.2016 01:37

Ok. Olisiko mahdollista että vaikenisit kun et jaksa kirjata - saati ajatella? Muita kohtaan olisi reilumpaa että kirjaamiseen tai ajatteluun kykenemätön ihminen sensuroisi itse itseään.

Omat viestisi näet täältä mikäli uskot että sinulla on ollut sen tason empaattisia ilmaisuja että niistä on löydettäväksi asti:
search.php?author_id=2203&sr=posts
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.08.2016 02:13

Ja tuon linkkikokoelmasi tarkoitus oli mikä?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 18.08.2016 02:47

Että siinä näet omat viestisi joutumatta etsimään niitä manuaalisesti joka säikeestä.
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 18.08.2016 08:29

trisse kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti: Jälleen väärin. Ette todellakaan ole saaneet samankaltaista viestiä, koska en halua kommunikoida teidän kanssanne eri syistä,ja irmeli ei osaa muuta kuin sotkea selviä asioita.

Miksi se irmeli ei osaa olla onnessaan kun on päässyt minusta eroon?

Koska hän ei ole päässyt sinusta eroon. Sinähän vastaat hänen jokaiseen viestiinsä!

Otinkin kyllä eilen kantaa siihen, kun se laittoin kisinkin sen listalle.
Ei mua todellakaan haittaa jos ei se mulle kommentoisi mutta, kun lähes jokaisessa sen viestissä lukee irmeli, niin tämä jatkuu ja jatkuu.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 18.08.2016 08:59

Toisaalta minua vituttaa tämä Luukkosen pelleily ettei saa asetuksista laittaa ketään vihamieheksi mutta saa julkaista nimiä keiden kanssa ei kommentoi.
Ei ylläpitäjä taida nähdä mun asetuksiani?
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.08.2016 10:02

Minusta Helmenkalastajan analyysi Sateentekijästä on olennaisesti oikein. Kirjoituksessa on tuo "ylimääräinen" myötähäpeä, jonka Sateentekijä koki loukkaavana.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rane » 18.08.2016 10:14

Hävettääkö teitä, kun minäkin teen jatkuvasti lähtöä ja poistelen päiväkirjojani?
Rane

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.08.2016 10:19

Ei "meitä" hävetä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rane » 18.08.2016 10:30

Minä en pidä Irmelin keskustelutyylistä. Siitä olen Sateentekijän kanssa samaa mieltä.
Rane

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 18.08.2016 11:13

Sateentekijä kirjoitti:Helmenkalastaja.
Ajatukset joita kirjoituksesi minussa synnyttivät, saattavat olla erilaisia, miksi ne olit tarkoittanut. En tiedä. Kumminkin ne minä ymmärsin omalla tavallani.Eikä se tuntunut ollenkaan hyvältä.Minä en pelleile. Olen nyt aivan tosissani. Minua satutti . Eikä syyttä, mutta satutti kumminkin.On todella surullista, ettet arvosta minua edes ihmisenä.Ethän edes tiedä, eikä kukaan täällä, millainen olen i h m i s e n ä

Täytyy nyt kuitenkin hieman selittää, kun olet ilmeisesti oikeasti ymmärtänyt kirjoitukseni hieman väärin. Olennaisin virhetulkinta koskee tuota myötähäpeää. En minä koe myötähäpeää siitä, että sinä ylipäätään kirjoitat täällä! Olet kyllä vedellyt mutkia suoraksi, jos niin olet ymmärtänyt. Myötähäpeäni koskee niitä jatkuvasti toistuvia tilanteita, joissa sanot, ettet vastaisuudessa tee enää jotakin eikä mene kuin hetki, kun jo taas teet juuri siten. Tyhjiä anteeksipyyntöjä ja lupauksia parantaa tapasi, jotka eivät kanna edes yhtä päivää!

Kyllä tälle palstalle mielestäni mahtuvat kaikki, jotka täällä haluavat kirjoittaa (no, ihan henkilökohtaisesti toivon muutaman täällä kirjoittaneen pysyvän poissa; kyseiset henkilöt varmasti tietäisivät, jos tätä lukisivat, keitä tarkoitan).

Missä olen sanonut, etten "arvosta sinua edes ihmisenä"? Tai mistä minun kirjoittamassani tulkitsit niin? En todellakaan ajattele, ettei sinussa ihmisenä olisi mitään hyvää! Minun kirjoitukseni ei ollut tarkoituskaan olla täydellinen analyysi sinun persoonastasi, keskityin kirjoittamaan vain tuosta kuviosta, joka toistuu ja joka mielestäni toimii sinua vastaan. Olen havainnut sinun olevan ajoittain myötätuntoinen vertaistukija. Tsemppiä sinulle omissa vaikeuksissasi!
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 18.08.2016 11:14

Rane kirjoitti:Minä en pidä Irmelin keskustelutyylistä. Siitä olen Sateentekijän kanssa samaa mieltä.

Minä pidän valtavasti Irmelin keskustelutyylistä silloin, kun hän ei ole osallisena jossakin riitelyssä.
Helmenkalastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko