Sateentekijä kirjoitti:.Kissi kirjoitti:Niin oletkin, paitsi välillä pyrit olemaan tietäjäMites se menikään tuo juttu, jota aiemmin kerroit;epäilit olevasi insestin uhri? Ja kuitenkin isäsi oli lastenlääkäri? Oisko ollut ihan mielikuvitusta muistosi?
Pakko oli tulla kommentoimaan vaikka olen puoliunessa. Mielessäni on liikkunut paljonkin ajatuksia, joita olen tännekin laittanut. Se ei tarkoita sitä, että sinä olisit oikeutettu vetämään niitä ilman lupaani esille.Miksi tulet vetämään tuotakin asiaa tänne? Millä tavoin tuo liittyy ja mihin? Ihan silkkaa ilkeyttäsi?Anna minun olla rauhassa. Kiitos.
Minä olen käsittääkseni ilmaissut, etten halua kommunikoida kanssasi millään tavalla.
irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:.Kissi kirjoitti:Niin oletkin, paitsi välillä pyrit olemaan tietäjäMites se menikään tuo juttu, jota aiemmin kerroit;epäilit olevasi insestin uhri? Ja kuitenkin isäsi oli lastenlääkäri? Oisko ollut ihan mielikuvitusta muistosi?
Pakko oli tulla kommentoimaan vaikka olen puoliunessa. Mielessäni on liikkunut paljonkin ajatuksia, joita olen tännekin laittanut. Se ei tarkoita sitä, että sinä olisit oikeutettu vetämään niitä ilman lupaani esille.Miksi tulet vetämään tuotakin asiaa tänne? Millä tavoin tuo liittyy ja mihin? Ihan silkkaa ilkeyttäsi?Anna minun olla rauhassa. Kiitos.
Minä olen käsittääkseni ilmaissut, etten halua kommunikoida kanssasi millään tavalla.
Tämän tapaista kommunnikointia sateentekijä siis tänne haluaa. Laitan tämän muistiksi heille joilla tulee nyt mieleen sanoa minulle jotain.'
Samanlaisen viestin olemme myös minä ja Trisse saaneet. Kyllästynyt taisi olla ainut joka näihin reagoi. Pitäkää turpanne kiinni myös nyt.

irmeli kirjoitti:"Minä olen käsittääkseni ilmaissut, etten halua kommunikoida kanssasi millään tavalla."
Lainaan sateentekijän sanoja, koska ne ovat tällä foorumilla hyväksytty vihamiestoiminnaksi.
lisäys lainausmerkit ja selitys
irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:.Kissi kirjoitti:Niin oletkin, paitsi välillä pyrit olemaan tietäjäMites se menikään tuo juttu, jota aiemmin kerroit;epäilit olevasi insestin uhri? Ja kuitenkin isäsi oli lastenlääkäri? Oisko ollut ihan mielikuvitusta muistosi?
Tämän tapaista kommunnikointia sateentekijä siis tänne haluaa. Laitan tämän muistiksi heille joilla tulee nyt mieleen sanoa minulle jotain.'
Samanlaisen viestin olemme myös minä ja Trisse saaneet. Kyllästynyt taisi olla ainut joka näihin reagoi. Pitäkää turpanne kiinni myös nyt.
Helmenkalastaja kirjoitti:Sateentekijä, kun sanot, ettet enää lue milloin kenenkin viestejä tai vastaa milloin kenellekin, niin pitäisit ne päätöksesi vähän pitempään!
Koen suurta myötähäpeää - vaikka olen kyllä jo jossain määrin turtunut - aina kun näen tuonsisältöisen ilmoituksen sinulta. Ja sen jälkeen kohta tulee ilmoitus, että lähdet kävelylle ja kehotus jatkaa riitelyä ilman sinua. Ja sitten lähes välittömästi takaisin... En kerta kaikkiaan käsitä sinun kaltaisiasi ihmisiä. Eikö sinua yhtään nolota?
Haukuttuasi jonkun tulet säännöllisesti seuraavana päivänä (tai viimeistään lähipäivinä) pyytämään anteeksi. Anteeksipyyntösi vesität saman tien toteamalla, että "kaikkihan me täällä joskus hölmöillään, minäkin" (lainaus ei ole suora, vaikka onkin lainausmerkeissä, sisältö on se lainauksen kohde, ei sanamuoto).
Olisit tosiaan kommentoimatta Irmelille ja Trisselle ja kenelle nyt milloinkin, mutta kun et koskaan (sic!) pidä lupaustasi. Aina silti hetken (ei siinä kauempaa mene) odotan toiveikkaana, että oikeasti poistuisit riitelyketjuista, kun olet niin sanonut tekeväsi. Yhtään kertaa en muista sinun kuitenkaan niin tehneen. Aina tässä prosessissa seuraa myös vaihe, jolloin parut PP:tä apuun, kun "noi kiusaa". Vaadit muille rangaistuksia, vaikka olet antaumuksellisesti heittänyt öljyä liekkeihin.
Kun aikoinani opetin lapsilleni, että pitää pyytää anteeksi, jos on tehnyt toiselle jotain pahaa, pidin huolen siitä, että lapseni ymmärsivät myös, että on parempi ajatella ensin ja olla tekemättä sitä pahaa alunperinkään. Sinä et ole tainnut sitä ymmärtää vieläkään.
Sateentekijä kirjoitti: Jälleen väärin. Ette todellakaan ole saaneet samankaltaista viestiä, koska en halua kommunikoida teidän kanssanne eri syistä,ja irmeli ei osaa muuta kuin sotkea selviä asioita.
Miksi se irmeli ei osaa olla onnessaan kun on päässyt minusta eroon?
trisse kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti: Jälleen väärin. Ette todellakaan ole saaneet samankaltaista viestiä, koska en halua kommunikoida teidän kanssanne eri syistä,ja irmeli ei osaa muuta kuin sotkea selviä asioita.
Miksi se irmeli ei osaa olla onnessaan kun on päässyt minusta eroon?
Koska hän ei ole päässyt sinusta eroon. Sinähän vastaat hänen jokaiseen viestiinsä!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa