Jonninjoutavuuksia!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Jonninjoutavuuksia!

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 15:55

On omalle itselle vahingollista kerätä tuon kaltaista vihaa sisälleen. Irmeli, anna tulla, pura kaikki. Ehkä se ajanmittaan helpottaa.
Sanon vielä kerran, kenenkään ei ole pakko lukea täältä yhtään mitään muuta kuin mitä itse haluaa. Miksi se edelleen tuntuu olevan noin vaikeaa sisäistää?
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 17.08.2016 15:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 15:57

VIHAMIES.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 16:01

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 16:01

VIHAMIES
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 16:05

Sateentekijä kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Niin oletkin, paitsi välillä pyrit olemaan tietäjä :) Mites se menikään tuo juttu, jota aiemmin kerroit;epäilit olevasi insestin uhri? Ja kuitenkin isäsi oli lastenlääkäri? Oisko ollut ihan mielikuvitusta muistosi?

Pakko oli tulla kommentoimaan vaikka olen puoliunessa. Mielessäni on liikkunut paljonkin ajatuksia, joita olen tännekin laittanut. Se ei tarkoita sitä, että sinä olisit oikeutettu vetämään niitä ilman lupaani esille.Miksi tulet vetämään tuotakin asiaa tänne? Millä tavoin tuo liittyy ja mihin? Ihan silkkaa ilkeyttäsi?Anna minun olla rauhassa. Kiitos.
Minä olen käsittääkseni ilmaissut, etten halua kommunikoida kanssasi millään tavalla.

Tämän tapaista kommunnikointia sateentekijä siis tänne haluaa. Laitan tämän muistiksi heille joilla tulee nyt mieleen sanoa minulle jotain.'
Samanlaisen viestin olemme myös minä ja Trisse saaneet. Kyllästynyt taisi olla ainut joka näihin reagoi. Pitäkää turpanne kiinni myös nyt.
irmeli

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.08.2016 16:09

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Niin oletkin, paitsi välillä pyrit olemaan tietäjä :) Mites se menikään tuo juttu, jota aiemmin kerroit;epäilit olevasi insestin uhri? Ja kuitenkin isäsi oli lastenlääkäri? Oisko ollut ihan mielikuvitusta muistosi?

Pakko oli tulla kommentoimaan vaikka olen puoliunessa. Mielessäni on liikkunut paljonkin ajatuksia, joita olen tännekin laittanut. Se ei tarkoita sitä, että sinä olisit oikeutettu vetämään niitä ilman lupaani esille.Miksi tulet vetämään tuotakin asiaa tänne? Millä tavoin tuo liittyy ja mihin? Ihan silkkaa ilkeyttäsi?Anna minun olla rauhassa. Kiitos.
Minä olen käsittääkseni ilmaissut, etten halua kommunikoida kanssasi millään tavalla.

Tämän tapaista kommunnikointia sateentekijä siis tänne haluaa. Laitan tämän muistiksi heille joilla tulee nyt mieleen sanoa minulle jotain.'
Samanlaisen viestin olemme myös minä ja Trisse saaneet. Kyllästynyt taisi olla ainut joka näihin reagoi. Pitäkää turpanne kiinni myös nyt.

On minuakin nimittänyt vittuilijaksi, mutta kukaan ei välittänyt tuolloin. Koska kyseessä on verbaalitehtailija, en jaksa. Palsta vain täyttyy kaikella soopalla.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.08.2016 16:42

Irmeli, etkös sinä ole joskus pitänyt minua vihamiehenäsi; vai muistankohan nyt ihan väärin?
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 18:30

"Minä olen käsittääkseni ilmaissut, etten halua kommunikoida kanssasi millään tavalla."
Lainaan sateentekijän sanoja, koska ne ovat tällä foorumilla hyväksytty vihamiestoiminnaksi.

lisäys lainausmerkit ja selitys
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 19:44

irmeli kirjoitti:"Minä olen käsittääkseni ilmaissut, etten halua kommunikoida kanssasi millään tavalla."
Lainaan sateentekijän sanoja, koska ne ovat tällä foorumilla hyväksytty vihamiestoiminnaksi.

lisäys lainausmerkit ja selitys

Korjataanpas vähän noita asoita oikeaan malliin,Minä en ole asettanut ketään vihamiehekseni, eihän täällä sellaista toimintaa edes voi käyttää, joten ihan turhaa vaahdota siitä jatkuvasti. Olen ilmaissut kolmelle henkilölle etten halua kommunukoida heidän kanssaan, se ei ole kiellettyä. Jokainen saa vapaasti valita kelle vastaa tai ei. Voisin tietysti vaan kylmästi ohittaa , mutta minusta on kohteliasta kertoa miksi näin tapahtuu.
Kukaan irmeliä lukuunottamatta ei ole tätä väittänyt kielletyksi vihamiestoiminnaksi.
Mikä nyt mättää, irmelillä=? Onko niin vaikeaa päästä yli siitä etten halua sen kanssa kommunikoida.Luuilisi sen olevan molemminpuolinen helpotus.
Jos minä sanon jotain, siitä kiihottuu se vallan mahdottomasti ja sitten kun sanon, etten sille kommunikoi siitä se vasta pelipaitansa repäiseekin. Koita nyt irmeli jo päättää, tuo höösääminen on tuiki tarpeetonta. Ja vie turhaa palstatilaa.
Minä voin edelleenkin vastata sen (irmelin) kirjoituksiin, jos se alkaa kirjoittaa puuta heinää, tai muuntelee sanomisiani epätosiksi.Muuten minulla ei ole sille mitään asiaa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 19:50

Ilmaisen etten halua kommunikoida kanssasi millään tavalla.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 19:55

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:

Jälleen väärin. Ette todellakaan ole saaneet samankaltaista viestiä, koska en halua kommunikoida teidän kanssanne eri syistä,ja irmeli ei osaa muuta kuin sotkea selviä asioita.

Miksi se irmeli ei osaa olla onnessaan kun on päässyt minusta eroon?
Ihan kuin yrittämällä yrittäisi haastaa riitaa, johon minä en osallistu. Kunhan kirjoittelen niitä näitä.
P.S. on täysin asiatonta vetää tuon kaltaista settiä tänne, mitä Kissi on tehnyt. Mielestäni se on vastoin foorumin toimintaperiaatteita, en puuttuisi muuten, mutta on kyse asioista, joita Kissillä ei ole minkäänlaista oikeutta vetää esiin. Ja vielä irmeli kopioi uudestaan saman asian, ettei varmasti jäisi keneltäkään huomaamatta mitä olen joskus huonona hetkenä sanonut.Onko tämmöinen vertaistukifoorumillea sopivaa käyttäutumistä? Voisin yhtä hyvin vetää Kissistä henkilökohtaisuuksia esiin, mutta minä en ole noin halpamainen.Sanokaa, jos olen väärässä, niin pyörrän puheeni.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 17.08.2016 19:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 19:58

ilmaisen etten halua kommunikoida kanssasi millään tavalla.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 20:02

Olen tehnyt Kissin ja irmelin käytöksestä ilmoituksen ylläpitoon. Hän ratkaiskoon miten menettelee. Minä lopetan tämän asian jauhamisen tähän.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 20:12

Olen tehnyt sateentekijän käytöksestä ilmoituksen ylläpitoon
. Viestejä saa lainata. Tänä aamuna Luukkonen oli tässä ketjussa eikä mitenkään reagoinnut Kisin kirjoitukseen eikä sitä voi nytkään enää tehdä vaikka sateentekijä kuinka itkisi taas kerran.
Jos kirjoittelee insestistä ym aroista asioista, ne voi kirjoittaa päiväkirjassa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 20:20

hola!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 17.08.2016 20:35

Sateentekijä, kun sanot, ettet enää lue milloin kenenkin viestejä tai vastaa milloin kenellekin, niin pitäisit ne päätöksesi vähän pitempään!
Koen suurta myötähäpeää - vaikka olen kyllä jo jossain määrin turtunut - aina kun näen tuonsisältöisen ilmoituksen sinulta. Ja sen jälkeen kohta tulee ilmoitus, että lähdet kävelylle ja kehotus jatkaa riitelyä ilman sinua. Ja sitten lähes välittömästi takaisin... En kerta kaikkiaan käsitä sinun kaltaisiasi ihmisiä. Eikö sinua yhtään nolota?

Haukuttuasi jonkun tulet säännöllisesti seuraavana päivänä (tai viimeistään lähipäivinä) pyytämään anteeksi. Anteeksipyyntösi vesität saman tien toteamalla, että "kaikkihan me täällä joskus hölmöillään, minäkin" (lainaus ei ole suora, vaikka onkin lainausmerkeissä, sisältö on se lainauksen kohde, ei sanamuoto).

Olisit tosiaan kommentoimatta Irmelille ja Trisselle ja kenelle nyt milloinkin, mutta kun et koskaan (sic!) pidä lupaustasi. Aina silti hetken (ei siinä kauempaa mene) odotan toiveikkaana, että oikeasti poistuisit riitelyketjuista, kun olet niin sanonut tekeväsi. Yhtään kertaa en muista sinun kuitenkaan niin tehneen. Aina tässä prosessissa seuraa myös vaihe, jolloin parut PP:tä apuun, kun "noi kiusaa". Vaadit muille rangaistuksia, vaikka olet antaumuksellisesti heittänyt öljyä liekkeihin.

Kun aikoinani opetin lapsilleni, että pitää pyytää anteeksi, jos on tehnyt toiselle jotain pahaa, pidin huolen siitä, että lapseni ymmärsivät myös, että on parempi ajatella ensin ja olla tekemättä sitä pahaa alunperinkään. Sinä et ole tainnut sitä ymmärtää vieläkään.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 21:50

Helmenkalastaja kirjoitti:Sateentekijä, kun sanot, ettet enää lue milloin kenenkin viestejä tai vastaa milloin kenellekin, niin pitäisit ne päätöksesi vähän pitempään!
Koen suurta myötähäpeää - vaikka olen kyllä jo jossain määrin turtunut - aina kun näen tuonsisältöisen ilmoituksen sinulta. Ja sen jälkeen kohta tulee ilmoitus, että lähdet kävelylle ja kehotus jatkaa riitelyä ilman sinua. Ja sitten lähes välittömästi takaisin... En kerta kaikkiaan käsitä sinun kaltaisiasi ihmisiä. Eikö sinua yhtään nolota?

Haukuttuasi jonkun tulet säännöllisesti seuraavana päivänä (tai viimeistään lähipäivinä) pyytämään anteeksi. Anteeksipyyntösi vesität saman tien toteamalla, että "kaikkihan me täällä joskus hölmöillään, minäkin" (lainaus ei ole suora, vaikka onkin lainausmerkeissä, sisältö on se lainauksen kohde, ei sanamuoto).

Olisit tosiaan kommentoimatta Irmelille ja Trisselle ja kenelle nyt milloinkin, mutta kun et koskaan (sic!) pidä lupaustasi. Aina silti hetken (ei siinä kauempaa mene) odotan toiveikkaana, että oikeasti poistuisit riitelyketjuista, kun olet niin sanonut tekeväsi. Yhtään kertaa en muista sinun kuitenkaan niin tehneen. Aina tässä prosessissa seuraa myös vaihe, jolloin parut PP:tä apuun, kun "noi kiusaa". Vaadit muille rangaistuksia, vaikka olet antaumuksellisesti heittänyt öljyä liekkeihin.

Kun aikoinani opetin lapsilleni, että pitää pyytää anteeksi, jos on tehnyt toiselle jotain pahaa, pidin huolen siitä, että lapseni ymmärsivät myös, että on parempi ajatella ensin ja olla tekemättä sitä pahaa alunperinkään. Sinä et ole tainnut sitä ymmärtää vieläkään.

Erittäin ikävää ,että sinun täytyy kokea myötähäpeää minun huonon käytökseni takia. Viestinnästäsi saa sen käsityksen, ettet näe minussa mitään hyvää. Ehkä olen sitten vaan niin umpi-ikeä, epärehellinen ja kiero, ettei minuun yksinkertaisesti voi luottaa. Sehän on aivan sama, jos joku vetää esiin (ehkä päiväkirjassani olleita ) ei julkisiksi tarkoitettuja asioita. Se on sinun mielestäsi ainoastaan oikein minunkaltaiselleni epärehelliselle ja umpikierolle ihmiselle. Kuitenkin olen edelleenkin sitä mieltä, että minulla on oikeus pitää kenestä haluan ja samoin olla pitämättä. Siitä emme varmaan ole eri mieltä.Tietysti voisin sen tehdä äänetikin.

Sekin sitten on kai sinun mielestäsi oikein, etten saisi puolustaa itseäni vaan minun pitäisi hymyillen kääntää toinen poski. Minä nyt en vaan satu olemaan sellainen. Totta on, että välttyisin monelta pahalta jos itse osaisin hillitä kieleni ja mieleni.

On erittäin ikävää, että tunnet häpeälliseksi sen, että kirjoitan täällä muitten kunniallisten ihmisten kanssa. Ehkäpä minä en vaan ole vielä tähän ikään mennessä oppinut tietämään paikkaani, vaan kuvittelen minulla olevan myös jotain annettavaakin. Olen todella pahoillani, että olen kaiken aikaa ollut ainoastaan häpeäpilkku sinun silmissäsi. Tunne ei ole molemminpuolinen.

P.S, Sitä et varmaankaan ole huomioinut, etten aloita riiteyä yksin, en myöskään ainakaan usein ole heittänyt sitä ensimmäistä kiveä. Se on kyllä totta etten osaa lopettaa ajoissa. Kukapa meistä siinä mielessä olisi täysin syytön?-Taas tuommoinen fraasi, joita vihaat.-
Mutta tuo lienee tarpeetonta sinulle sanoa. Sinähän sen tiedät, miten kelvoton ihminen olen.
Kiitos positiivisuutta ja vertaistukea tihkuvasta viestistäsi.

Sinä et sentään vedä perhettäni tähän, kuten nuo pahimmat kiusaajani ovat teheet. Heillähän onkin vain mutu ajatuksensa joita esittävät totena. Heitäkö sinä puolustat ja pidät heidän käytöstään kunniallisena ja kunnollisena?

P.S. klo22.20
Yhtään ainnutta kertaa ei ole kukaan pyytänyt minulta anteeksi, vaikka olisi loukannut kuinka pahasti,. Minä useimmiten pyydän, mutta
sekin lienee aivan sivuseikka.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 17.08.2016 22:18, muokattu yhteensä 2 kertaa
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Enne1 » 17.08.2016 22:07

Tunnen myötähäpeää usein itseäni kohtaan. Kuinka monasti olenkaan lähtenyt täältä ja sanonut etten ikuna palaa ja sitten pian olen taas täällä. Onneksi olen nyt ollut tavallistakin vaisumpi, enkä enää kirjoita niin paljon.
Enne1

ViestiKirjoittaja trisse » 17.08.2016 22:07

Sateentekijä kirjoitti: Jälleen väärin. Ette todellakaan ole saaneet samankaltaista viestiä, koska en halua kommunikoida teidän kanssanne eri syistä,ja irmeli ei osaa muuta kuin sotkea selviä asioita.

Koska hän ei ole päässyt sinusta eroon. Sinähän vastaat hänen jokaiseen viestiinsä!
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 22:11

trisse kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti: Jälleen väärin. Ette todellakaan ole saaneet samankaltaista viestiä, koska en halua kommunikoida teidän kanssanne eri syistä,ja irmeli ei osaa muuta kuin sotkea selviä asioita.

Koska hän ei ole päässyt sinusta eroon. Sinähän vastaat hänen jokaiseen viestiinsä!

Joo vastaan,koska se esittää sellaisia minua koskevia väitteitä joita on pakko tulla korjaamaan. Jos hän ei syöttäisi tuota palturiaan, en sanoisi mitään.
Sateentekijä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko