Jonninjoutavuuksia!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Jonninjoutavuuksia!

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.08.2016 11:44

Tärkeää siis olisi kuitenkin, että toista "sieppaa".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 11:47

Psykopatologia kirjoitti:Tärkeää siis olisi kuitenkin, että toista "sieppaa".

Ehdottomasti! Siis siinä nimenomaisessa tapauksessa jos se toinen on aloittanut joitain jonninjoutavuuksia.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 11:56

Nyt kerron tässä jonninjoutavuuksien ketjussa sen suuren asian, että menen ottamaan pienet aamupäivätirsat. Olen ollut niin varhain ylhäällä, aamukahvitellut sekä puurotellut, että hyvällä omalla tunnolla voin tirsailla. On niin sateista ja koleaakin, että peruin aamupäivälle sopimani tapaamisen, onneksi sain sovittua myös uuden ajankohdan.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.08.2016 12:01

Teit väärin, kun peruit.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.08.2016 12:44

Lähtökohtaisesti (in action) pahan mielen tuottamisen ei tulisi olla kirjoittamisen lähtökohtana milloinkaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 13:22

Olen laittanut sateentekijän vihamieheksi. On erittäin kaksinaamaista ylläpitäjältä tulla nyt kertomaan etten saa niin tehdä.
irmeli

ViestiKirjoittaja trisse » 17.08.2016 13:43

irmeli kirjoitti:Sateentekijä on nyt näyttävästi laittanut kolme ihmistä vihamieslistalle, ei vaan käytä sitä sanaa mutta kuitenkin tarkoittaa sitä.'Tämänkö ylläpito hyväksyy muttei sitä että laitan sateentekijän asetuksista vihamieheksi?
En tietenkään ole laittavani sitä vihamiehekseni asetuksista, koska se ei ole sallittua tällä foorumilla.

Oletpa lainkuuliainen! :?
trisse

ViestiKirjoittaja Rane » 17.08.2016 13:44

Sateentekijä, et välitä minusta, koska jatkat kiroilemistasi. En halua tukea sinua enää enkä olla sinulle ystävällinen.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 17.08.2016 13:44

Psykopatologia kirjoitti:Teit väärin, kun peruit.

Mistä tiedät? :shock:
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 17.08.2016 13:45

irmeli kirjoitti:Olen laittanut sateentekijän vihamieheksi. On erittäin kaksinaamaista ylläpitäjältä tulla nyt kertomaan etten saa niin tehdä.

tai sitten et...
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 13:49

Rane kirjoitti:Sateentekijä, et välitä minusta, koska jatkat kiroilemistasi. En halua tukea sinua enää enkä olla sinulle ystävällinen.

Hieno homma.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 13:51

trisse kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Olen laittanut sateentekijän vihamieheksi. On erittäin kaksinaamaista ylläpitäjältä tulla nyt kertomaan etten saa niin tehdä.

tai sitten et...

Niin siis olen laittanut sen vihamieheksi mutten asetuksista, koska se muka on kiellettyä. Aina kun näen sateentekijän nimen, hoen itselleni tuo on sun vihamiehesi, sylkäse sitä päin, eläkä sille sano mitään.
irmeli

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.08.2016 14:46

irmeli kirjoitti:
trisse kirjoitti:

tai sitten et...

Niin siis olen laittanut sen vihamieheksi mutten asetuksista, koska se muka on kiellettyä. Aina kun näen sateentekijän nimen, hoen itselleni tuo on sun vihamiehesi, sylkäse sitä päin, eläkä sille sano mitään.

Siis suggeroit itsesi vihaamaan jotalin ihmistä, tällä palstalla Sateentekijää. Eikö tuollainen vihan lietsominen vahingoita sinua itseäsi?

Kaikista ihmisistä ei tietenkään voi pitää tai heitä kaikkia rakastaa. Kuitenkin yleensä useimmissa ihmisissä on sellaisiakin mielipiteitä ja puolia, joista kuitenkin saattaa pitää tai olla yhdenmielinen. Jos valmiiksi on asennoitunut vihaamaan, jäävät ne hyvät asiat kokonaan huomiotta ja pelkkää riitaa syntyy.
Hilppa

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 14:58

Siis alkaa tulla jeesustelijoita jotka eivät ole mitään sanoneet sateentekijän vihaviesteihin.
Minä kyllä pidän itsestäni huolen ja kestän olla samassa seurassa vaikka laitankin jonkun vihamiehekseni.
irmeli

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.08.2016 15:24

irmeli kirjoitti:Siis alkaa tulla jeesustelijoita jotka eivät ole mitään sanoneet sateentekijän vihaviesteihin.
Minä kyllä pidän itsestäni huolen ja kestän olla samassa seurassa vaikka laitankin jonkun vihamiehekseni.

Kyllä ne pahaa ovat tehneet myös minun lukea. En pidä kenenkään haukkumisesta enkä riitelystä. Usein on vaan niin, että on parempi olla sanomatta mitään, koska tulehduksen ollessa päällä asianosaiset vain riehaantuvat lisää jonkun kolmannen osapuolen sekoontuessa kuvioon mukaan. On hyvin vaikeata sanoa, milloin pitää puuttua mihinkin ja milloin olla puuttumatta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 15:41

Rane kirjoitti:Sateentekijä, et välitä minusta, koska jatkat kiroilemistasi. En halua tukea sinua enää enkä olla sinulle ystävällinen.

Rane nyt minä en ymmärrä, missä olen edelleen jatkanut kiroiluani? En liioin ymmärrä, miksi olet minulle suuttunut kun en tietääkseni ole sinua millään tavoin loukannut.
Ole kiltti ja selitä menettelysi syy. En halua että meidän välille jäisi huonoja asioita. Kiitos.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 17.08.2016 15:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 15:44

irmeli kirjoitti:
trisse kirjoitti:

tai sitten et...

Miksi pitää hokea jotain mantraa? Tee kuten minä, sivuutan epämiellyttävät tekstit ja kirjoittajatkin.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 15:48

Vihamies ja sylkäsy.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 15:49

Jos minä nyt vaan ihan pyytäsin, että voisi keksiä muuta puheenaihetta, esim. irmeli. Hän on niin myrkyttänyt mielensä minua vastaan, että se pian vaikuttaa koko foorumiin...
Ja irmeli, jätä kaikki kommentit minua kohtaan, en lue niitä enää.Jos sinäkään et lue minun kirjoituksiani ei luulisi sinulla olevan noin suunnattoman suuri tarve sitä jatkuvasti todistaa.

Minä lähden tästä ulos, jotta saatte rauhassa puida millainen ilkiö minä olen.
Sinä olet sylkäisyinesi naurettava :)

P.S.Onkohan tuollainen naamalle syljeskely täällä sopivaa käytöstä?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 15:51

Hilppa kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Siis alkaa tulla jeesustelijoita jotka eivät ole mitään sanoneet sateentekijän vihaviesteihin.

Kyllä ne pahaa ovat tehneet myös minun lukea. En pidä kenenkään haukkumisesta enkä riitelystä. Usein on vaan niin, että on parempi olla sanomatta mitään, koska tulehduksen ollessa päällä asianosaiset vain riehaantuvat lisää jonkun kolmannen osapuolen sekoontuessa kuvioon mukaan. On hyvin vaikeata sanoa, milloin pitää puuttua mihinkin ja milloin olla puuttumatta.

Katsot siis vaan vierestä, kun yksi latailee nimiä joiden kanssa ei enää kommunikoi tällä foorumilla?
Samoin kuin Luukkonen katsoo vierestä.
irmeli

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko