Psykopatologia kirjoitti:Tärkeää siis olisi kuitenkin, että toista "sieppaa".
irmeli kirjoitti:Sateentekijä on nyt näyttävästi laittanut kolme ihmistä vihamieslistalle, ei vaan käytä sitä sanaa mutta kuitenkin tarkoittaa sitä.'Tämänkö ylläpito hyväksyy muttei sitä että laitan sateentekijän asetuksista vihamieheksi?
En tietenkään ole laittavani sitä vihamiehekseni asetuksista, koska se ei ole sallittua tällä foorumilla.
irmeli kirjoitti:Olen laittanut sateentekijän vihamieheksi. On erittäin kaksinaamaista ylläpitäjältä tulla nyt kertomaan etten saa niin tehdä.
Rane kirjoitti:Sateentekijä, et välitä minusta, koska jatkat kiroilemistasi. En halua tukea sinua enää enkä olla sinulle ystävällinen.
trisse kirjoitti:irmeli kirjoitti:Olen laittanut sateentekijän vihamieheksi. On erittäin kaksinaamaista ylläpitäjältä tulla nyt kertomaan etten saa niin tehdä.
tai sitten et...
irmeli kirjoitti:trisse kirjoitti:irmeli kirjoitti:Olen laittanut sateentekijän vihamieheksi. On erittäin kaksinaamaista ylläpitäjältä tulla nyt kertomaan etten saa niin tehdä.
tai sitten et...
Niin siis olen laittanut sen vihamieheksi mutten asetuksista, koska se muka on kiellettyä. Aina kun näen sateentekijän nimen, hoen itselleni tuo on sun vihamiehesi, sylkäse sitä päin, eläkä sille sano mitään.
irmeli kirjoitti:Siis alkaa tulla jeesustelijoita jotka eivät ole mitään sanoneet sateentekijän vihaviesteihin.
Minä kyllä pidän itsestäni huolen ja kestän olla samassa seurassa vaikka laitankin jonkun vihamiehekseni.
Rane kirjoitti:Sateentekijä, et välitä minusta, koska jatkat kiroilemistasi. En halua tukea sinua enää enkä olla sinulle ystävällinen.
irmeli kirjoitti:trisse kirjoitti:irmeli kirjoitti:Olen laittanut sateentekijän vihamieheksi. On erittäin kaksinaamaista ylläpitäjältä tulla nyt kertomaan etten saa niin tehdä.
tai sitten et...
Niin siis olen laittanut sen vihamieheksi mutten asetuksista, koska se muka on kiellettyä. Aina kun näen sateentekijän nimen, hoen itselleni tuo on sun vihamiehesi, sylkäse sitä päin, eläkä sille sano mitään.
Hilppa kirjoitti:irmeli kirjoitti:Siis alkaa tulla jeesustelijoita jotka eivät ole mitään sanoneet sateentekijän vihaviesteihin.
Minä kyllä pidän itsestäni huolen ja kestän olla samassa seurassa vaikka laitankin jonkun vihamiehekseni.
Kyllä ne pahaa ovat tehneet myös minun lukea. En pidä kenenkään haukkumisesta enkä riitelystä. Usein on vaan niin, että on parempi olla sanomatta mitään, koska tulehduksen ollessa päällä asianosaiset vain riehaantuvat lisää jonkun kolmannen osapuolen sekoontuessa kuvioon mukaan. On hyvin vaikeata sanoa, milloin pitää puuttua mihinkin ja milloin olla puuttumatta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa