Kapineita, Ryysy? Siis seksileluja, vai? hah ha haa, enpäs tiedä moisista mitään. Mutta alasti nukkuminen toisen vieressä, on aika ihana tapa herättää omat kapineet. Iho iholla on kai läheisin kapine suloiseen seksiin, vaikka kesken unen <3
Tämä on naisten salainen seksikapine paljastus osio. Voi esitellä seksilelunsa. Mun seksilelu on mies. Joillain on jotain muita härveleitä. Kertokaa vapaasti vaan kaikki kokemuksenne tekopeniksistä tai mitä ne oli ne kurkut?
Menisi vähän idea aseksuaalisuudeltani jos paljastuisi että kotona on kymmenittäin seksileluja Olisikohan jossain sivustoilla noiden lelujen käyttökokemuksia...
Ajattelin joitakin hyviä seksuaalihyvinvointia parantavia välineitä.
Arvostelujahan lienee helppo lukea hyvinvointikauppojen nettisivuilta ja tietysti foorumeilta, ehkä jopa täältäkin. Mutta kun ihmiset pitävät kaiketi hyvin erilaisista kapineista. Esim. Kissin ehdottamaa miestä en tullut edes ajatelleeksi, pidän enemmän leluista kuin ihmisistä.
Kun juttelin noista leluista tutun kanssa, oli järkytys, että joku voi pitää penikseltä näyttävistä kapineista. Itse tykkään söpömmistä.
Juuri mm. tuon tapaista olen harkinnutkin. En ole ikinä testannut. Osa sanoo jopa, että klitoriskiihottimet ovat turhia (koska osaavat homman paremmin itse). Semmoisesta "pupu"-mallista olen haaveillut ehkä eniten. Tai sitten pelkkä kaunis ratsujötikkä ja perhonen lisäksi.
Aika äkkiä tuli tuo ehdotus noin niin kuin aseksuaalilta ; )
Psykopatologia kirjoitti:Enemmän tarkoitan rumuuden estoon liittyviä aineita, "estenomisia".
Rumuudenestoaineet ovat ihan turhia minulle nykyjään, puhdistus, kasvovesi ja kosteusvoide riittävät. Seksilelut ei ole koskaan innostaneet, ei myöskään nykyisin.