Jonninjoutavuuksia!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Jonninjoutavuuksia!

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 22:59

Sateentekijä » 11.08.2016 21:14

Ihan julkinen ilmoitusluontoinen asia. Koska ylläpito on ainoastaan välinpitämätön ja sallii muutamilta kirjoittajilta ihan mitä tahansa, pyydän nyt poistamaan nimimerkkini palstalta. Täällä ei ole kenenkään terveellistä olla. En halua tulla muutaman täällä ilkkuvan kaltaiseksi. Oman mielenterveyteni kannalta ainoa oikea teko on poistua. PP Poista siis nikkini sekä kirjoitukseni. Kiitos.

Sinä voit itse poistaa ne viestit, jotka haluat. Muut jäävät palstan omaisuudeksi. Kyllästynyt voi olla armelias ja poistaa nimimerkkisi. Mutta, entä kun palaat rauhoituttuasi, niin eikö olisi kiva, jos olisi valmiina tunnettu nimi?

Miksi yleensäkään suunnittelet lähtöä? Eikö me kelvata sinulle?
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2016 23:08

.Kissi kirjoitti:Kiitos Mirri, kultainen ystäväni <3

Ottaisin kiitoksesi vastaan mutten tohdi, koska en tiedä nuoleskeletko minua vai et. Trisse jossakin vaiheessa jossakin ketjussa mainitsi, että toisen kirjoittajan kiittäminen tai muu myönteinen palaute voi sisältää manipulointia - nuolemista, kuten hän ilmaisi asian.

En halua joutua minkäänlaisen nuolemisen kohteeksi, joten kieltäydyn ottamasta vastaan kiitoksia tai muutakaan myönteistä palautetta kirjoittelustani.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 23:12

ok. Oletin että koska aiemminkin olen kutsunut sinua Kultaiseksi, uskoisit minun tarkoittavan aidosti sitä, että on mukavaa, kun sanot jotain kivaa minusta.
"Kissi, noin minäkin arvelen. Enkä onnistu sinuakaan näkemään lierona, vaikka miten yrittäisin."
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 12.08.2016 00:04

Minä en teeskentelekään olevani muuta kuin onnellinen jos Sateentekijä lähtee. On raskasta kirjoittaa ihmiselle joka joko ei lue tai ymmärrä lukemaansa ja tulla koko ajan solvatuksi siitä kuinka on typerä, horisee mielettömyyksiä tai vastaavaa vaikka vika on hänen ymmärryksessään. Vaikea tajuta minkälainen kognitiivinen ongelma estää ymmärtämästä pari rivisten selkeiden viestien sisältöä. Olen onnellinen jos tämä loppuu tähän. Harkitsin jo hänen laittamista vihamieheksi. Sitten toki muistin ettei sitä saa tehdä täällä.
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.08.2016 00:18

Kissi, uskonhan minä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.08.2016 18:38

trisse kirjoitti:Minä en teeskentelekään olevani muuta kuin onnellinen jos Sateentekijä lähtee. On raskasta kirjoittaa ihmiselle joka joko ei lue tai ymmärrä lukemaansa ja tulla koko ajan solvatuksi siitä kuinka on typerä, horisee mielettömyyksiä tai vastaavaa vaikka vika on hänen ymmärryksessään. Vaikea tajuta minkälainen kognitiivinen ongelma estää ymmärtämästä pari rivisten selkeiden viestien sisältöä. Olen onnellinen jos tämä loppuu tähän. Harkitsin jo hänen laittamista vihamieheksi. Sitten toki muistin ettei sitä saa tehdä täällä.

Trisse varmasti loppuu koska olen päättänyt ulkoistaa sinut mielestäni . Siten saamme kumpikin mielenrauhan.Tämä oli viimeinen kommenttini sinulle. Hyvää loppuelämää.
Seuraavan kerran kun mieleni tekee poistua teen sen ilman sen suurempia seremonioita.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 14.08.2016 18:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2016 18:41

Sateentekijä kirjoitti:Trisse varmasti loppuu koska olen päättänyt ulkoistaa sinut mielestäni . Siten saamme kumpikin mielenrauhan.Tämä oli viimeinen kommenttini sinulle. Hyvää loppuelämää.

Jos Tristan on sinulle pelkkää ilmaa, sinun ei kannata kaivaa verta nenästäsi lapiolla.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.08.2016 18:43

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Trisse varmasti loppuu koska olen päättänyt ulkoistaa sinut mielestäni . Siten saamme kumpikin mielenrauhan.Tämä oli viimeinen kommenttini sinulle. Hyvää loppuelämää.

Jos Tristan on sinulle pelkkää ilmaa, sinun ei kannata kaivaa verta nenästäsi lapiolla.

En ymmärtänyt tarkoitustasi?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 14.08.2016 18:45

Kuinka saatanan monessa ketjussa käyt heti haastamassa riitaa?
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.08.2016 18:47

Millä tavoin olen haastanut riitaa? Minähän ilmoitin ilosanoman .
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2016 18:47

Sateentekijä kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

En ymmärtänyt tarkoitustasi?

Viestini on: jos haluat (mielen)rauhaa, älä haasta riitaa kailottamalla, kuinka kukakin on sinulle "pelkkää ilmaa".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.08.2016 18:50

Kiitos. Lopetan kailottamisen myöskin:)
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Enne1 » 14.08.2016 20:48

Ihanaa kun kaikki ovat omia itsejään.
Enne1

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.08.2016 20:52

Enne1 kirjoitti:Ihanaa kun kaikki ovat omia itsejään.

Olen ilmeisesti riittävän hullu siihen.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 17.08.2016 00:44

Niin oletkin, paitsi välillä pyrit olemaan tietäjä :) Mites se menikään tuo juttu, jota aiemmin kerroit;epäilit olevasi insestin uhri? Ja kuitenkin isäsi oli lastenlääkäri? Oisko ollut ihan mielikuvitusta muistosi?
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 02:28

.Kissi kirjoitti:Niin oletkin, paitsi välillä pyrit olemaan tietäjä :) Mites se menikään tuo juttu, jota aiemmin kerroit;epäilit olevasi insestin uhri? Ja kuitenkin isäsi oli lastenlääkäri? Oisko ollut ihan mielikuvitusta muistosi?

Pakko oli tulla kommentoimaan vaikka olen puoliunessa. Mielessäni on liikkunut paljonkin ajatuksia, joita olen tännekin laittanut. Se ei tarkoita sitä, että sinä olisit oikeutettu vetämään niitä ilman lupaani esille.Miksi tulet vetämään tuotakin asiaa tänne? Millä tavoin tuo liittyy ja mihin? Ihan silkkaa ilkeyttäsi?Anna minun olla rauhassa. Kiitos.
Minä olen käsittääkseni ilmaissut, etten halua kommunikoida kanssasi millään tavalla.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 17.08.2016 07:13

Sateentekijä on nyt näyttävästi laittanut kolme ihmistä vihamieslistalle, ei vaan käytä sitä sanaa mutta kuitenkin tarkoittaa sitä.'Tämänkö ylläpito hyväksyy muttei sitä että laitan sateentekijän asetuksista vihamieheksi?
En tietenkään ole laittavani sitä vihamiehekseni asetuksista, koska se ei ole sallittua tällä foorumilla.
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.08.2016 09:30

Olen itsekin ollut välillä vastaamatta joillekin esimerkiksi viikkoon ja tuonut sen myös esille. Olen kyllä lukenut näiden dorkien viestit kuitenkin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 09:58

irmeli kirjoitti:Sateentekijä on nyt näyttävästi laittanut kolme ihmistä vihamieslistalle, ei vaan käytä sitä sanaa mutta kuitenkin tarkoittaa sitä.'Tämänkö ylläpito hyväksyy muttei sitä että laitan sateentekijän asetuksista vihamieheksi?
En tietenkään ole laittavani sitä vihamiehekseni asetuksista, koska se ei ole sallittua tällä foorumilla.

Minulla lienee oikeus valita täällä ystäväni sekä ilmaista, jos en jonkun minua koskevista kommenteista erikoisemmin pidä.
Ihan turha siitä on jänkyttää. Parhaiten ignooraa jonkun kun vaan ilmottaa ,ettei enää välitä hänen viesteistään tai vieläkin helpompaa on hypätä yli semmoisten viestien joitten tarkoitus on ainoastaan loukata. Opettelen vielä tuota vastaamatta oloa. Ehkä piankin olen jo mestari.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.08.2016 10:19

Psykopatologia kirjoitti:Olen itsekin ollut välillä vastaamatta joillekin esimerkiksi viikkoon ja tuonut sen myös esille. Olen kyllä lukenut näiden dorkien viestit kuitenkin.

Niin, pitäisi vielä oppia tuo ettei vastaa vaikka kuinka tekisi mieli...
Uskon, että vittuilijoita enemmän sieppaa se, ettei asiaton kommentointi saa vastakaikua.
PP. kyllä minä vielä opin!
Sateentekijä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko