.Kissi kirjoitti:Kiitos Mirri, kultainen ystäväni <3

trisse kirjoitti:Minä en teeskentelekään olevani muuta kuin onnellinen jos Sateentekijä lähtee. On raskasta kirjoittaa ihmiselle joka joko ei lue tai ymmärrä lukemaansa ja tulla koko ajan solvatuksi siitä kuinka on typerä, horisee mielettömyyksiä tai vastaavaa vaikka vika on hänen ymmärryksessään. Vaikea tajuta minkälainen kognitiivinen ongelma estää ymmärtämästä pari rivisten selkeiden viestien sisältöä. Olen onnellinen jos tämä loppuu tähän. Harkitsin jo hänen laittamista vihamieheksi. Sitten toki muistin ettei sitä saa tehdä täällä.
Sateentekijä kirjoitti:Trisse varmasti loppuu koska olen päättänyt ulkoistaa sinut mielestäni . Siten saamme kumpikin mielenrauhan.Tämä oli viimeinen kommenttini sinulle. Hyvää loppuelämää.
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Trisse varmasti loppuu koska olen päättänyt ulkoistaa sinut mielestäni . Siten saamme kumpikin mielenrauhan.Tämä oli viimeinen kommenttini sinulle. Hyvää loppuelämää.
Jos Tristan on sinulle pelkkää ilmaa, sinun ei kannata kaivaa verta nenästäsi lapiolla.
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Trisse varmasti loppuu koska olen päättänyt ulkoistaa sinut mielestäni . Siten saamme kumpikin mielenrauhan.Tämä oli viimeinen kommenttini sinulle. Hyvää loppuelämää.
Jos Tristan on sinulle pelkkää ilmaa, sinun ei kannata kaivaa verta nenästäsi lapiolla.
En ymmärtänyt tarkoitustasi?
Enne1 kirjoitti:Ihanaa kun kaikki ovat omia itsejään.
.Kissi kirjoitti:Niin oletkin, paitsi välillä pyrit olemaan tietäjäMites se menikään tuo juttu, jota aiemmin kerroit;epäilit olevasi insestin uhri? Ja kuitenkin isäsi oli lastenlääkäri? Oisko ollut ihan mielikuvitusta muistosi?
irmeli kirjoitti:Sateentekijä on nyt näyttävästi laittanut kolme ihmistä vihamieslistalle, ei vaan käytä sitä sanaa mutta kuitenkin tarkoittaa sitä.'Tämänkö ylläpito hyväksyy muttei sitä että laitan sateentekijän asetuksista vihamieheksi?
En tietenkään ole laittavani sitä vihamiehekseni asetuksista, koska se ei ole sallittua tällä foorumilla.
Psykopatologia kirjoitti:Olen itsekin ollut välillä vastaamatta joillekin esimerkiksi viikkoon ja tuonut sen myös esille. Olen kyllä lukenut näiden dorkien viestit kuitenkin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa