Jonninjoutavuuksia!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Jonninjoutavuuksia!

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 19:11

.Kissi kirjoitti:Tris, siirrytään uusille vesille. Ruvetaan ystävällisksi ja myötätuntoisiksi. Älä jänkkää vastaan. Ollaan nyt palstan ystävällisimmät hamot. Osaat kyllä, sinulla on luontainen taito siihen.

Tämä ystävällinen kauteni loppuu nyt.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 19:33

Oikein paljon kiitoksia .Kissi ,kun nostit tämän ketjun. Kerronkin nyt jonninjoutavuuksien sijasta mitä äsken söin.
Tein uusista perunoista, porkkanoista , sipuleista, sipulin varsista,herneenpaloista, kesäkurpitsasta, vesikastanjasta,miniluumutomaateista, kukkakaalista, parsakaalista ja valkosipulista keiton. Kuullottelin noita vähän ensin oikeassa kirnuvoissa , sitten kypsyttelin yrttiliemessä, maustoin vielä juustokuminalla ja mustapippurilla. Söin tuota melkein kattilallisen! Parempi ruoka, parempi mieli:) Jäi sitä sentään huomisellekin.)
Ihanaa kun saa tuoreina ja uusina kaikkia kasviksia!

P.S. Kehoitin ystävääsi Trisseä tulemaan kanssasi tänne, jotta saatte oikei kunnolla yhdessä heitellä pastaanne minne vaan haluatte<3
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 20:11

Mikä tämä taas on ? Minä en edes tiedä kuka Tris on, saati että nostaisin hänelle ketjun. Nostin tämän sinulle ja minulle, kun tuli mieleen, ettei Pertti oikien tykkää, kun joka ketjussa hölistään.
Sateentekijä » 11.08.2016 19:50
Trisse. Ilmoitan sinulle ilosanoman. En meinaa enää jatkaa näitä tyhjänpäiväisyyksiä, kuten Kyllästynyt asian ilmaisisi.
Kissi nosti tarkoituksellisesti tyhjänpäiväisyyksiä- vai jonninjoutavuuksia vai mitä lie-kejun ja lupasi siinä lopettaa kiltteilemisen. Minä laitoin sinne maailman parhaimman kesäkeitto-ohjeen. Menisit nyt Kissin kanssa sinne kun hän kertomansa mukaan sen ihan sinua varten nosti.Jotta siellä voisitte yhdessä ilkeillä milloin mistäkin.Vaikka toinen toisillenne jos ei muuta vastusta löydy.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 20:18

.Kissi kirjoitti:Mikä tämä taas on ? Minä en edes tiedä kuka Tris on, saati että nostaisin hänelle ketjun. Nostin tämän sinulle ja minulle, kun tuli mieleen, ettei Pertti oikien tykkää, kun joka ketjussa hölistään.
Sateentekijä » 11.08.2016 19:50
Trisse. Ilmoitan sinulle ilosanoman. En meinaa enää jatkaa näitä tyhjänpäiväisyyksiä, kuten Kyllästynyt asian ilmaisisi.
Kissi nosti tarkoituksellisesti tyhjänpäiväisyyksiä- vai jonninjoutavuuksia vai mitä lie-kejun ja lupasi siinä lopettaa kiltteilemisen. Minä laitoin sinne maailman parhaimman kesäkeitto-ohjeen. Menisit nyt Kissin kanssa sinne kun hän kertomansa mukaan sen ihan sinua varten nosti.Jotta siellä voisitte yhdessä ilkeillä milloin mistäkin.Vaikka toinen toisillenne jos ei muuta vastusta löydy.

Et tiedä kuka Tris on? Oleko sinä itse jollain tavoin seko vai kuvitteletko meidän olevan?
Minä en nyt iahn oikeasti jaksa teitä ja torveilujanne. Pitäkää tunkkinne!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 20:19

Liian pitkä lämmin kausi näyttää sekottaneen täällä päitä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 20:19

Et mene :) enneko kerrot, mitä oikein on "karhunjalka kommentti"? häh??
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2016 20:23

.Kissi kirjoitti:Mikä tämä taas on ? Minä en edes tiedä kuka Tris on, saati että nostaisin hänelle ketjun. Nostin tämän sinulle ja minulle, kun tuli mieleen, ettei Pertti oikien tykkää, kun joka ketjussa hölistään.

Kissi, toivottavasti et ryhtynyt kiusaamaan ketään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2016 20:32

Trisse, ilmoitin viestisi ylläpitoon, koska pidän sitä asiattomana. Silti, vaikka tämän ketjun otsikkona onkin jonninjoutavuuksia. Mielestäni niilläkin on rajansa - julkisella foorumilla kun ollaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 20:40

Tein lupaukseni siitä, etten enää jaksa provosoitua trissen päättömyyksistä. Hyvä Mirri kumminkin, että teit ilmoituksen, minäkin olisin voinut ilmoittaa sen Trissen viestin, jossa hän täysin röyhkeästi ja ala-arvoisesti veti esiin perheeni asioita, joista hän todellisuudessa ei edes tiedä mitään .Uskoisin kumminkin, että PP on havainnut sen ihan itsekin.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 21:01

Kyllä sulla on pokkaa!! Itte kiskaisit Antin tänne yleiselle, suoraan mun päikystä. Nyt sitten Tris on syyllinen johonkin. Jumalavita.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 21:04

.Kissi kirjoitti:Kyllä sulla on pokkaa!! Itte kiskaisit Antin tänne yleiselle, suoraan mun päikystä. Nyt sitten Tris on syyllinen johonkin. Jumalavita.

Ai näytä se viesti missä olen sinun miesasioitasi täällä ylellä ruotinut. Näytä viesti tai ole hiljaa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 21:08

AAArgh. Viillän pääni itse, ennenko se halkeaa. Ei haittaa, vaikken viestiä löytäisi, minä muistan sen ja se on tärkeintä tässä. Muistan, älä luule, että unohdan.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 21:17

Unohda tai älä . Yhdentekevää. Olen ylläpitoa pyytänyt poistamaan nikkini sekä kirjoitukseni etupäässä sinun ja trissen takia. Jatkakaa vaan valisemallanne tiellä. Minä en enää ole sylkykuppinanne. Syö vaikka pääsi. Ihan sama.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 21:18

Ja menit sitten vielä ventovieraaseen päikkyyn puhumaan minusta pahaa ...."Sitten tuli trisse ilkkumaan ja kehoittamaan nuoleskella lisää ynnä esittämään kuinka manipulatiivinen minä olen. Kissi, joka oli ensin noitten tukijoitten mukana. käänsi kelkkansa trisin puoleen ja sitä se sitten on ollut..." Älä viitsi aina liittää Trisiä ja minua. Me olemme eri olentoja. Olen kyllä huomannut Trisin, mutta ei me toimita mitenkään yhdessä sinun pään menoksi. En tosiaan tunne Trisiä. Tunnetko sinä ? Ja kuinka hyvin ?
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 21:22

Sinä voit harhaisuudessasi sanoa mitä tahansa . Et pysty minua satuttamaan. Olen sen verran sinun tarinoittesi yläpuolella , hyvästi sinä kaksinaamainen käärmeenkieli.
Olethan täällä aikaisemminkin esittänyt vaikka mitä salaliittoteorioita henkilöyttäni kohtaan, ja jatkanut harhaisuuttasi jopa senkin jälkeen kun ylläpitö on asian oikaissut. Milloin minä mielestäsi olen GAD tms, etkö muka muista?
Tutkituta pääsi jos olet unohtanut.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 11.08.2016 21:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 21:25

En minä halua sinua satuttaa, haastan vaan. Jos sinulla ei ole voimia vastata, niin ok. Palataan asioihin, kun virkistyt, ei tämä täältä minkään katoa.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 21:28

Kissi etkö jo ymmärrä että minä en halua olla missään tekemisissä sinun tai trissen kanssa .Samanlaisia lieroja olette hyvästi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 21:45

Tristan ei ymmärtääkseni ja kokemukseni mukaan ole liero.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2016 21:51

Kissi, noin minäkin arvelen. Enkä onnistu sinuakaan näkemään lierona, vaikka miten yrittäisin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 22:45

Kiitos Mirri, kultainen ystäväni <3
Katla

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko