.Kissi kirjoitti:Tris, siirrytään uusille vesille. Ruvetaan ystävällisksi ja myötätuntoisiksi. Älä jänkkää vastaan. Ollaan nyt palstan ystävällisimmät hamot. Osaat kyllä, sinulla on luontainen taito siihen.
Tämä ystävällinen kauteni loppuu nyt.
.Kissi kirjoitti:Tris, siirrytään uusille vesille. Ruvetaan ystävällisksi ja myötätuntoisiksi. Älä jänkkää vastaan. Ollaan nyt palstan ystävällisimmät hamot. Osaat kyllä, sinulla on luontainen taito siihen.
.Kissi kirjoitti:Mikä tämä taas on ? Minä en edes tiedä kuka Tris on, saati että nostaisin hänelle ketjun. Nostin tämän sinulle ja minulle, kun tuli mieleen, ettei Pertti oikien tykkää, kun joka ketjussa hölistään.
Sateentekijä » 11.08.2016 19:50
Trisse. Ilmoitan sinulle ilosanoman. En meinaa enää jatkaa näitä tyhjänpäiväisyyksiä, kuten Kyllästynyt asian ilmaisisi.
Kissi nosti tarkoituksellisesti tyhjänpäiväisyyksiä- vai jonninjoutavuuksia vai mitä lie-kejun ja lupasi siinä lopettaa kiltteilemisen. Minä laitoin sinne maailman parhaimman kesäkeitto-ohjeen. Menisit nyt Kissin kanssa sinne kun hän kertomansa mukaan sen ihan sinua varten nosti.Jotta siellä voisitte yhdessä ilkeillä milloin mistäkin.Vaikka toinen toisillenne jos ei muuta vastusta löydy.
.Kissi kirjoitti:Mikä tämä taas on ? Minä en edes tiedä kuka Tris on, saati että nostaisin hänelle ketjun. Nostin tämän sinulle ja minulle, kun tuli mieleen, ettei Pertti oikien tykkää, kun joka ketjussa hölistään.

.Kissi kirjoitti:Kyllä sulla on pokkaa!! Itte kiskaisit Antin tänne yleiselle, suoraan mun päikystä. Nyt sitten Tris on syyllinen johonkin. Jumalavita.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa