Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

Re: Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 22:53

Jatkaisin mielelläni muttet oikein sanonut mitään uutta mihin olisi mitään sanottavaa. Itse olet kertonut noista itsemurhayrityksistäsi jne. eilen joten en minä niitä keksinyt. Tuskin olen myöskään Suomessa ihan ainoa joka kokee ettei sairaanhoitajuus ja yhden lapsen kasvatus ole mitään epätavainomaista.
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 10.08.2016 22:54

Sateentekijä kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:
trisse kirjoitti:Halusin kai muistuttaa muita siitä että heistäkin olet rasittava. Ja kostaa eilisiä.

Se, että jäit hautomaan eilisiä ,osoittaa ainoastaan, että olin siinä(kin) oikeassa. Sinulle pitäisi sanoa noita asioita useamminkin ja useamman,jotta tajuaisit kuinka naurettavaa tuommoinen käytös täällä on, tyypiltä joka ei vuosikausiin ole tehnyt muuta kuin valittanut sitä, ettei kukaan tule kiskomaan kotisohvalta töihin tai pudottele rahaa postiluukusta ilman, että sinun itsesi tarvitsee vaivautua itse tekemään mitään muuta kuin valittamaan kaiken epäoikeudenmukaisuutta,
Se ei ole persoonallisuushäiriötä, se on laiskuutta.

Tiedätkö. Tuolla on ihan oma nimikin. Se on piittaamattomuus muista. Sinä elät kuvitelmissa, että muut ovat täällä sinua varten. Se nyt ei vaan mene ihan noin- Minä kerroin sinulle,mitä olen itse tehnyt, päästäkseni siihen, mitä minulla nyt on. Jos se on mielestäsi manipulointia, on yksinomaan surullista, että sinulta puuttuu arvostelukyky täysin tässäkin asiassa.

Taitaa tuo Sateentekijän viesti olla ryöpytystä; tai ainakin sitä millaiseksi minä ymmärrän sanan ryöpytys.

Olet ymmärtänyt täysin oikein. Ryöpytystä sen on tarkoitus ollakin. En ole niiä tyyppejä jotka jäävät sormi suussa itkemään kuultuaan loukkauksia. Miksi edes pitäisi?

Mirri ei osoita arvostelukykyä. Asiaahan se oli.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 23:00

Mikä kumma minussa sinua nyt ärsyttää? Olen jotenkin aika ihmeissäni koska olen taannoin joskus ollut ikävä sinua kohtaan mutta silloin ainakaan et tuntunut erityisesti ottaneen hampaankoloon mitään.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 23:04

trisse kirjoitti:Jatkaisin mielelläni muttet oikein sanonut mitään uutta mihin olisi mitään sanottavaa. Itse olet kertonut noista itsemurhayrityksistäsi jne. eilen joten en minä niitä keksinyt. Tuskin olen myöskään Suomessa ihan ainoa joka kokee ettei sairaanhoitajuus ja yhden lapsen kasvatus ole mitään epätavainomaista.

Minä olen täysin tyytyväinen siihen, mitä olen elämässäni saanut. Monella ei ole asiat näin hyvin. Sinun kateelliset ajatuksesi eivät sitä tosiasiaa muuta. Sorry.
Itsemurhayrityksistäni olen kertonut, se on totta. Varmaan aikaisemminkin Onneksi se elämäntilanne on menneisyyttä.
Sinulla oln vielä paljon opittavaa elämästäsi. Toivon ihan aidosti, ettet satuta itseäsi henkisesti oikein kunnolla.
En minäkään enää jaksa tästä asiasta jauhaa. olen sanonut sen, mitä on ollut tarpeen. Ei kai siitä muuta.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 10.08.2016 23:11

trisse kirjoitti:Mikä kumma minussa sinua nyt ärsyttää? Olen jotenkin aika ihmeissäni koska olen taannoin joskus ollut ikävä sinua kohtaan mutta silloin ainakaan et tuntunut erityisesti ottaneen hampaankoloon mitään.

Liian pitkälle meno viestissä Sateentwkijälle. Sekoitat vain asioita.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 23:12

trisse kirjoitti:Mikä kumma minussa sinua nyt ärsyttää? Olen jotenkin aika ihmeissäni koska olen taannoin joskus ollut ikävä sinua kohtaan mutta silloin ainakaan et tuntunut erityisesti ottaneen hampaankoloon mitään.

Yllämainittu viesti kertoo taas, kuinka olet muka hämmästynyt ja kummastunyt "kun et ole koskaan ikinä kenellekään mitään pahaa sanaa sanonut!#
Sanoit ettet ole koskaan voinut sietää minua. Tunne on molemminpuolinen. Joskus olen yrittänyt kirjoittaa sinulle asiallisesti, enää en viitsi vaivautua.
Se, että olet röyhkeä, epäasiallinen ja typerä, käytät minusta sellaisia ilmaisuita, joihin sinulla itselläsi ei todellakaan olisi varaa. Se tiedätkö minua ärsyttää.
Aikaisemmat hörsöilysi olen laskenut ajattelemattomuuden ja alkoholin tiliin. Mutta tuo harkittu ilkeys jota nyt harrastat,on minusta ennenkuulumattoman röyhkeää. Haluatko vielä lisää "vertaistukea" vai joko riitti?
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 10.08.2016 23:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 23:17

Se viesti ei ollut sinulle.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 23:19

Saat sinä haukkua minua millä nimillä haluat mutta jos toivot minun vastauksiani niin kannattaisi esittää jotain argumentteja! Viesti johon vastasit oli hilpalle kirjoitettu kuten kuka tahansa ajatteleva ihminen näkee.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 23:20

Ylellä kirjoitettu on käsittääkseni yleisesti luettavissa ja myös vastattavissa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 23:23

Toki mutta jos vastaat väärään viestiin ja puhut jostain hämmästymisestä ja muusta niin sotket tilannetta kun vastaat viestiin joka ei ollut sinulle. Minä esitin argumentteja - sinä nimittelit. Ero saattaa tälläisellä palstalla olla hiuksenhieno mutta se on havaittavissa. Jos kutsut minua typeräksi perustelematta niin kaikki mitä teet on nimittely.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 23:24

Kirjoittaja trisse » 10 Elo 2016, 23:23

Toki mutta jos vastaat väärään viestiin ja puhut jostain hämmästymisestä ja muusta niin sotket tilannetta kun vastaat viestiin joka ei ollut sinulle. Minä esitin argumentteja - sinä nimittelit. Ero saattaa tälläisellä palstalla olla hiuksenhieno mutta se on havaittavissa. Jos kutsut minua typeräksi perustelematta niin kaikki mitä teet on nimittely.

Sinun kirjoittelusi täällä osoittaa oman käytöksesi typeryyden. Se nyt vaan sattuu olemaan näin.Voit lopettaa tuon kikkailun, se ei ole koskaan nostanut osakkeitasi minun silmissäni.
En toivo sinulta enää yhtään mitään. Trisse, olen sanottavani sanonut eikä minulla ole sinulle mitään lisättävää enää.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 10.08.2016 23:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 23:27

Sateentekijä kirjoitti:
trisse kirjoitti:Jatkaisin mielelläni muttet oikein sanonut mitään uutta mihin olisi mitään sanottavaa. Itse olet kertonut noista itsemurhayrityksistäsi jne. eilen joten en minä niitä keksinyt. Tuskin olen myöskään Suomessa ihan ainoa joka kokee ettei sairaanhoitajuus ja yhden lapsen kasvatus ole mitään epätavainomaista.

Minä olen täysin tyytyväinen siihen, mitä olen elämässäni saanut. Monella ei ole asiat näin hyvin. Sinun kateelliset ajatuksesi eivät sitä tosiasiaa muuta.

Väitätkö että minä olen yrittänyt tulla raskaaksi ja pyrkiä sairaanhoitajakouluun mutten ole onnistunut? :)
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 23:31

Minusta taas sinä olet kateellinen minulle kun minä sain neljä yliopistopaikkaa etkä itse ole päässyt yhteenkään! ;)
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 23:33

Trisse kirjoitti:
Väitätkö että minä olen yrittänyt tulla raskaaksi ja pyrkiä sairaanhoitajakouluun mutten ole onnistunut? :)

Ero onkin siinä, että minä olen tehnyt ne molemmat, sinä et käsittääkseni kumpaakaan.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 23:34

Mikä "ero"?
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 23:44

Mitä sinä olet saanut aikaan, muuta kuin "persoonallisuushäiriön" jota voit syyttää kaikesta mitä et kykene suorittamaan loppuun tai edes aloittamaan? Persoonallisuushäiriön taakse on helppo piiloutua kun ei viitsi tehdä mitään.
Minulle on täysin merkityksetöntä vaikka olisit saanut kymmenen yliopistopaikkaa, kun et mitään niistä ole pystynyt hyödyntämään.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 23:51

Sateentekijä kirjoitti:
Trisse kirjoitti:

Ero onkin siinä, että minä olen tehnyt ne molemmat, sinä et käsittääkseni kumpaakaan.

En siis yhäkään tajua minkä asioiden välillä on ero. Ero siinä kumpi valmistui sairaanhoitajaksi vai ero keskinäisten eri opintojemme tms välillä? En ole tosissaan pyrkinyt sairaanhoitokouluun mutta väitätkö tosissasi luulevasi pyrkineeni?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 11.08.2016 00:11

Sateentekijä kirjoitti:Mitä sinä olet saanut aikaan, muuta kuin "persoonallisuushäiriön" jota voit syyttää kaikesta mitä et kykene suorittamaan loppuun tai edes aloittamaan? Persoonallisuushäiriön taakse on helppo piiloutua kun ei viitsi tehdä mitään.
Minulle on täysin merkityksetöntä vaikka olisit saanut kymmenen yliopistopaikkaa, kun et mitään niistä ole pystynyt hyödyntämään.

Kyllä minä olen niitä hyödyntänyt omiksi tarpeikseni. Luulen että se on sinulle yksi hailee olenko minä entinen yliopisto-opiskelija, lähihoitaja vaiko CIA:n agentti. Pohjaan väitteen sille miten tuuvea olet kohdellut. Sinä et kestä itseesi suunnattua kritiikkiä. Se on pääpointti tässä eikä ammatillinen taustani.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 00:14

Trisse kirjoitti:
Kyllä minä olen niitä hyödyntänyt omiksi tarpeikseni. Luulen että se on sinulle yksi hailee olenko minä entinen yliopisto-opiskelija, lähihoitaja vaiko CIA:n agentti. Pohjaan väitteen sille miten tuuvea olet kohdellut. Sinä et kestä itseesi suunnattua kritiikkiä. Se on pääpointti tässä eikä ammatillinen taustani.

Miksi sotket tuuven jatkuvasti tähän?
Ja sinä et tajunnut minun pointtiani. Sinulla voi olla vaikka kymmenen yliopistopaikkaa, mutta yhtään työpaikkaa sinulla ei ole, mitä tässä en ymmärtänyt?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 11.08.2016 00:18

Minulla on ehkä ihanteellinen kuva ihmisyydestä mutta vilpittömästi kuvittelen että saattaisit pystyä päättelemään asian itse.
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet