Tietoa nettipoliisista

Re: Tietoa nettipoliisista

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.07.2016 17:10

Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:17:52
Vasta pääsin valistamasta, että lainattuun aloitusviestiin ei pidä panna omia jorinoita, vaan ne tulee esittää sitten seuraavassa, erillisessä viestissä.

Kirjoita se jotenkin yksinkertaisemmaksi ohjeeksi, että vähä-alyisemmätkin valistuksesi tajuavat.

:D Tämä hymiö ei ole hörönauru, kuten sen eräästä irmelin viestistä väärin tulkitsin, se on osoitus äärimmäisestä hyvästä olosta. :lol:

Kas sulla ei ole edes tuohon asiaan omaa ajatusta vaan lainasit sen ilman lainausmerkkejä mun päiväkirjastani toiselta foorumilta..
Viimeksi muokannut irmeli päivämäärä 27.07.2016 17:11, muokattu yhteensä 1 kerran
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.07.2016 17:11

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:I
rmeli kirjoitti:
Et tietenkään sie ketään nimennyt, koska olet kaksinaamainen.
Mutta kun toisessa ketjussa minulle kerrot rikoksesta ja nettipoliisista ym. ja sitten aloitat tämän ketjun, niin tämä on sulta vittuiluketju eikä mitään muuta.
Juuri noin toimivat kaksinaamaiset, raukkamaiset kirjoittajat. Eivät mitään sano suoraan vaan kaikki pitää naamioida joksikin. Nyt vaan kaksinaamaisuutesi huomasivat muutkin kuin minä
.
Eiköhän tuon tyyppinen viestittely taholtasi jo riitä?
Näköjään haluat vaan tässkin ketjussa jatkaa minun haukkumistani välittämättä tai tajuamatta ollenkaan, mitä täällä keskustellaan.

Sinulla on oikeus haukkua minua kahdessa ketjussa, minulla ei olisi oikeus tehdä samoin sinulle.
Turhaan muka sairaanhoitajan koulutuksellasi mun ymmärrystäni jatkuvasti herjaat.

Niinpä, yritätkö kaikella tällä todistaa olevasi itse puhdas pulmunen ja minun solvaavan sinua syyttä?
Minun koulutukseni ei kuulu tähän eikä muuhunkaan ketjuun millään tavalla.
Pitäisikö minun näin ollen vihjata vaikka, että mene juttelemaan poroillesi, ne ymmärtävät...
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.07.2016 17:14

Eikö siehän voit sanoa jotain mun väitöskirjastani.
Porotkin osasit ottaa tähän ketjuun, kun Tukiasemalla sua opastivat. Siihenkään sun omat aivosi eivät riittäneet.
Sun muka-sairaanhoitajakoulutus :D :D :D
irmeli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.07.2016 17:17

vibeke kirjoitti:Joku väittää rikokseksi jotain, mikä ei täytä laissa olevia rikosten tunnusmerkistöjä. Totean asian. Niinpä puolustelen tekoja? Mitä vitun paskaa? Pettäminenkään ei ole rikos. Se voi aiheuttaa äärimmäistä psyykkistä kipua ja ties mitä. Jos totean että pettäminen ei ole rikos, niin puolustelen ja vähättelen pettämistä. Ok.

Ihmisen tahallinen satuttaminen on mielestäni rikos.
Eri asia on se, kuinka todennäköistä on saada tekijälle tuomio oikeudessa.

Pettäminen ei ole rikos, mutta eihän tässä ole pettämisestä puhuttukaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.07.2016 17:19

Sateentekijä kirjoitti:
Niinpä, yritätkö kaikella tällä todistaa olevasi itse puhdas pulmunen ja minun solvaavan sinua syyttä?

En ole puhdas pulmunen mutten jatkuvasti aloita sinusta herjaus-ja vittuiluketjuja
Eli nyt taisit myöntää, että tämä minuun kohdistuva solvausketju, kiitos.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.07.2016 17:20

Kyllästynyt kirjoitti:
vibeke kirjoitti:Joku väittää rikokseksi jotain, mikä ei täytä laissa olevia rikosten tunnusmerkistöjä. Totean asian. Niinpä puolustelen tekoja? Mitä vitun paskaa? Pettäminenkään ei ole rikos. Se voi aiheuttaa äärimmäistä psyykkistä kipua ja ties mitä. Jos totean että pettäminen ei ole rikos, niin puolustelen ja vähättelen pettämistä. Ok.

Ihmisen tahallinen satuttaminen on mielestäni rikos.

Pettäminen ei ole rikos, mutta eihän tässä ole pettämisestä puhuttukaan.

Et se siekään näytä ymmärtävän mistä tässä puhutaan.
Sellaista rikosnimikettä kuin tahallinen satuttaminen ei ole olemassakaan.

ps lisäys yksi rivi.
Viimeksi muokannut irmeli päivämäärä 27.07.2016 17:22, muokattu yhteensä 1 kerran
irmeli

ViestiKirjoittaja vibeke » 27.07.2016 17:22

Kyllästynyt kirjoitti:Ihmisen tahallinen satuttaminen on mielestäni rikos.

Rikos on oikeudenvastainen teko, josta on säädetty rangaistus. Teko, jota ei laissa ole säädetty rangaistavaksi, ei ole rikos.
Kyllästynyt kirjoitti:Pettäminen ei ole rikos, mutta eihän tässä ole pettämisestä puhuttukaan.
Ai. Luulin, että pettämisvertaus menee siinä missä sinun pahoinpitelyvertauksesi.
vibeke

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.07.2016 17:24

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:17:52
Vasta pääsin valistamasta, että lainattuun aloitusviestiin ei pidä panna omia jorinoita, vaan ne tulee esittää sitten seuraavassa, erillisessä viestissä.

Kirjoita se jotenkin yksinkertaisemmaksi ohjeeksi, että vähä-alyisemmätkin valistuksesi tajuavat.

:D Tämä hymiö ei ole hörönauru, kuten sen eräästä irmelin viestistä väärin tulkitsin, se on osoitus äärimmäisestä hyvästä olosta. :lol:

Kas sulla ei ole edes tuohon asiaan omaa ajatusta vaan lainasit sen ilman lainausmerkkejä mun päiväkirjastani toiselta foorumilta..

viewtopic.php?f=16&t=17779&p=264021&hilit=h%C3%B6r%C3%B6nauru#p264021

Katsos tuota.
Sateentekijä

Re: Tietoa nettipoliisisista.

ViestiKirjoittaja vibeke » 27.07.2016 17:25

Siltä varalta jos joku kysyy että missä muka, niin tässä.
Kyllästynyt kirjoitti:Onko muka jotenkin vähemmmän kivuliasta, että sinua lyö nenään joku joka ei tiedä sinun oikeaa nimeäsi?
vibeke

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.07.2016 17:27

Sateentekijä kirjoitti: :D Tämä hymiö ei ole hörönauru, kuten sen eräästä irmelin viestistä väärin tulkitsin, se on osoitus äärimmäisestä hyvästä olosta. :lol:

Kas sulla ei ole edes tuohon asiaan omaa ajatusta vaan lainasit sen ilman lainausmerkkejä mun päiväkirjastani toiselta foorumilta..[/quote]

viewtopic.php?f=16&t=17779&p=264021&hilit=h%C3%B6r%C3%B6nauru#p264021

Katsos tuota.[/quote]
Juu katsoin, sanon siinä ettei ole hörönauru vaan very happy ja kaiken muun sinä lainasit toisen foorumin päiväkirjastani hieman muuttaen, kuten sulla on tapana.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.07.2016 17:29

irmeli kirjoitti:Eikö siehän voit sanoa jotain mun väitöskirjastani.
Porotkin osasit ottaa tähän ketjuun, kun Tukiasemalla sua opastivat. Siihenkään sun omat aivosi eivät riittäneet.
Sun muka-sairaanhoitajakoulutus :D :D :D

Minua ei kenenkään ole tarvinnut opastaa mihinkään minkä olet itse täällä yleisesti maininnut .

Haluatko että etsin
sinulle senkin linkin täältä?
Vihailusi ammattiini sekä pätevyyteeni lisää vaan uskoani harkintakyvyttömyyteesi muutenkin epäasiallisessa viestinnässäsi.

-muokattu klo22.28, korjattu kirjoitusvirhe
-Sateentekijä.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 27.07.2016 22:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.07.2016 17:29

Tästä ketjusta keksit vittuilla poroista
http://www.tukiasema.org/viewtopic.php? ... 16#p197716
Voi ristus sentään ettei yksi älyvapaa torvelo osaa edes vittuilla ilman lainauksia.
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.07.2016 17:32

Avaan, kun palaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.07.2016 20:04

Sateentekijä kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Luulen, että vähättelyn tuntu liittyy siihen, että ketjussa puhutaan kahdestä osin erilaisesta asiasta diskriminoimattomasti: huonotapaisuudesta ja mahdollisesti rikostuomioihin johtavista toimista.

Eikö niistä saa keskustella samassa ketjussa?

Saa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.07.2016 22:11

irmeli kirjoitti:Sellaista rikosnimikettä kuin tahallinen satuttaminen ei ole olemassakaan.

Mielestäni on montakin.
Esimerkiksi pahoinpitely on tahallista satuttamista.
Kyllästynyt

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet