Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa, viestissäsi sanoit, että on pakko tehdä lainaus. Ei ollut pakko, vaan siteerasit jostakin muusta syystä kuin pakon edessä.
Jos väliin tulee viesti, ei voi viitata ilman lainausta. Toisinaan viittaan ilman lainausta, koska on lyhyempää. Nyt ei ollut sellaista mahdollisuutta. Olisin tietysti voinut jättää kokonaan kirjoittamatta (kuten ehkä olisit toivonut), mutta minulla oli sanottava, joten halusin kirjoittaa viestini.
Hilppa, ei sinulla sitten tullut mieleesi, että ehkä olisin toivonut sinun jättävän lukitsematta oman viestisi sisälle niin henkilökohtaista tekstiä kuin mitä minun viestini sisälsi? Vaan arvelet minun toivoneen, että olisit jättänyt kokonaan kirjoittamatta...
Kirjoitin äidistäni, ja sinä pidit pakollisena kirjoitukseni lukitsemista sinun viestisi sisälle. Jotta varmasti on ja pysyy, enkä pääse poistamaan henkilökohtaista avautumistani julkisessa keskustelussa, vaikka sattuisinkin haluamaan. Ehkä sinä toimit vain ymmärtämättömyyttäsi - en tiedä.