trisse kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Mietin vaan, että liittyikö se Pp:n kommenttiin, kun en ymmärtänyt sen (ppn kommentin) koskevan tätä ketjua, mutta ihan sama. Ei hätiä.
Eiköhän hän väittänyt että koska itse olen alkanut pitää enemmän vaniljasta vanhemmiten väitän että muilla on sama...
trisse kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Mietin vaan, että liittyikö se Pp:n kommenttiin, kun en ymmärtänyt sen (ppn kommentin) koskevan tätä ketjua, mutta ihan sama. Ei hätiä.
Eiköhän hän väittänyt että koska itse olen alkanut pitää enemmän vaniljasta vanhemmiten väitän että muilla on sama...
irmeli kirjoitti:Onko sinusta Hilppa, vadelma kirpeä marja kuten Pinja alussa sanoo?
Minusta se ei kyllä ole vaan pehmeä.
Rane kirjoitti:Onko kuningasjätskiä? Tätä taidettiin joskus lapsena miettiä.
Sateentekijä kirjoitti:Odotan.. irmeli istuu langalla...
Sateentekijä kirjoitti:Onko Pinja vanha?
Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Mietin vaan, että liittyikö se Pp:n kommenttiin, kun en ymmärtänyt sen (ppn kommentin) koskevan tätä ketjua, mutta ihan sama. Ei hätiä.
Silloin kyseessä olisi nomoteettinen "laki": mitä vanhempi, sitä enemmän vaniljaa. Jo Pinjan päinvastainen lausuma kumoaa tämän.
Ryysy kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Onko Pinja vanha?
Siis mikä tämäkin kysymys nyt on? Koska tämäkään ei varsinaisesti liity taas mihinkään, ihan kuin jokin random-assosiaatio.
irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Odotan.. irmeli istuu langalla...
Tämä se vasta on kunnon vainoharhaisuutta vai liekö taas kirjoitteli minusta historiankirjaansa.
t'ämä ei ole hörönauru vaan very happy.
lisäys, tuommoisen vainoharhaisen vainoajan takia piilotin taas paikallaoloni. Tuntuu aivan samalta kuin joku mielisairaalasta karannut seisoisi tiellä ja katselisi ikkunasta tekemisiäni.
trisse kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Onko Pinja vanha?
Siis mikä tämäkin kysymys nyt on? Koska tämäkään ei varsinaisesti liity taas mihinkään, ihan kuin jokin random-assosiaatio.
Puhuttiinhan vaniljasta ja vanhenemisesta.
Ryysy kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Onko Pinja vanha?
Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Odotan.. irmeli istuu langalla...
Tämä se vasta on kunnon vainoharhaisuutta vai liekö taas kirjoitteli minusta historiankirjaansa.
t'ämä ei ole hörönauru vaan very happy.
lisäys, tuommoisen vainoharhaisen vainoajan takia piilotin taas paikallaoloni. Tuntuu aivan samalta kuin joku mielisairaalasta karannut seisoisi tiellä ja katselisi ikkunasta tekemisiäni.
Huumorintaju olisi itsekullekin hyvä ominaisuus.
Kovia syytöksiä . Vainoharhainen, mielisairaalasta karannut ovat ilmaisuja jotka täyttävät kunnianloukkauksen määritteet. Käsittääkseni olen täysin oikeustoimikelpoinenkin:)
Irmeli. tiedätkö mitä sinulta puuttuu? Itsekritiikki . Totaalisesti. Itse voit kirjoittaa toisesta ihan mitä loukkaavaa hyvänsä, mutta jos toinen vastaa samalla mitalla, alat esittää ala-arvoisia typeryyksiä.
Ensin olisi hyvä mennä peilin eteen ja katsoa itseään syvälle silmiin ennenkuin alkaa täysin tuntemattomasta ihmisestä esittää katteetonta sontaa syyttämällä mielisairaaksi vainoharhaiseksi ym. Nettipoliisikin saattaisi olla jossain vaiheessa kiinnostunut sinun minua kohtaan käyttämistäsi nimittelyistä... ja suoranaisesta vainoamisesta mitä minua kohtaan harrastat.
Itseasiassa en ole pätkääkään kiinnostunut siitä, oletko paikalla vai et. Mutta se kiinnostaa kun alat taas harkitsemattomasti räyhätä.
Myönnä pois, että eniten sinua ottaa päähän se,etten jää sormi suussa lukemaan tai itkemään mielettömiä syyttelyitäsi, vaan osaan antaa takaisin kunnolla.
Älä tyttö pieni liikaa kokeile kärsivällisyyttäni. Voi olla että että pinnani palaa täysin eikä sen jälkeen ei kenelläkään ole enää kivaa.
_ Sori nyt kun tuli tähänkin ketjuun tuota"irmelipaskaa" mutta sitä hän saa, mitä tilaa.
-muokattu klo15.49. korjailtu muutamia kirjoitusvirheitä.
-Sateentekijä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa