Rakastan elämää ja naisia

Rakastan elämää ja naisia

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 29.10.2010 21:03

"- Olen leikkimielinen ihminen täynnä elämää. Rakastan elämää ja naisia, enkä ole kenellekään selitystä velkaa, Berlusconi jatkoi uutistoimisto Reutersin mukaan. "

"Italian tiedotusvälineet ovat kertoneet 17-vuotiaan marokkolaisen ”Rubyn” lausunnosta, jonka mukaan hän on osallistunut Berlusconin Milanon ulkopuolella Acoressa sijaitsevassa huvilassa pidettyihin juhliin. ”Rubyn” valaehtoisen lausunnon mukaan hänet kutsuttiin kolmasti juhliin, joissa oli paikalla myös paljon muita nuoria naisia.

Berlusconin mieltymys teinityttöihin nousi julkisuuteen viime kesänä, kun hänen toinen vaimonsa Veronica Lario ilmoitti hakevansa avioeroa sen jälkeen, kun 74-vuotias mediamoguli oli kuvattu 18-vuotiaan mallinalun syntymäpäivillä. Samalla vaimo syytti Berlusconia suhteista alaikäisten kanssa. Berlusconi itse ei ole pahemmin yrittänyt peitellä mieltymystään nuorten naisten seuraan."

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... 10/1214468

Kuva
Riidankylväjä

Re: Rakastan elämää ja naisia

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 30.10.2010 08:02

Miksei tehdä skandaaliotsikoita siitä miksi teinitytöt ovat kiinnostuneita 74-vuotiaasta ukosta?
Riidankylväjä

Re: Rakastan elämää ja naisia

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 30.10.2010 23:18

Teinityttö; kuulostaa lapselta/murkulta (miten itse määrittelet?). Tulisi aika raju otsikko, minun mielestäni.
Biancaliina

Paluu Yleistä ja ajankohtaista