Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

Re: Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

ViestiKirjoittaja Katla » 07.07.2016 22:12

Tulit piristämään iltaamme, Triskin niin somasti niiasi sinulle, että ihan saa olla ylpeä siitä!
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 07.07.2016 22:14

Kerro nyt, meille tietokoneen vangeille, mitä ihmeellisiä asioita siellä maalla tapahtui <3
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 07.07.2016 22:27

KISSI.
Ne elämykset pitää jokaisen kokea ihan itse. Minä olen tottunut kesämökkielämään koko lapsuuteni ajan. Mökille "muutettiin" kun koulut loppuivat, kesäkuun ensimmäinen päivä ja siellä oltiin syyskuun alkuun kun taas koulu alkoi. Isä kävi kaupungissa töissä ja me lapset oltiin mökillä äidin kanssa, käytiin kauppa-autolta ostamassa tarpeelliset. Se oli tosi mukavaa, niin kauan kun oli alle teini-ikäinen, sitten ei enää halunnut maalle koko kesäksi.
No aikansa kutakin, kuntuli oma perhe ja lapsi, mentiin taas mökille, nyt on ihanaa, kun pääsee sinne joskus vielä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 08.07.2016 11:43

Ihan vaan siksi, että ärsyttää Sateentekijän kaksinaamaisuus: kyllä sieltä maalta tukiasema.orgiin näkyi pääsevän ihan ongelmitta.
Kyllä täältä saa taukoja pidellä ilman kaiken maailman harhautuksiakin...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Katla » 08.07.2016 13:10

Sateentekijä haluaa olla salaperäinen nainen.
Katla

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 08.07.2016 14:07

Ehkä, mutta en ymmärrä, miksi, kun hän kuitenkin jää säännöllisesti "kiinni" harhautuksistaan.
Muuta vaikutusta salaperäisyydellä ei ainakaan minuun ole kuin etten helposti usko mitään, mitä hän sanoo.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 08.07.2016 14:46

Mitä väliä onko joku maalla netin kanssa vai ilman. Tai onko maalla ollenkaan.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.07.2016 15:25

Olihan Greta Garbokin "mysteerinen".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 08.07.2016 16:14

Mutta oliko hän tukiasema.orgissa?
irmeli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.07.2016 16:20

Sehän olisi hyvä nimimerkki.
Päiväkirjan otsikkokin olisi valmiina; "Garbolla on asiaa".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 08.07.2016 17:16

Ryysy kirjoitti:Mitä väliä onko joku maalla netin kanssa vai ilman. Tai onko maalla ollenkaan.

Ei niin kerrassaan mitään väliä. Kukin olkoon missä parhaiten viihtyy!
Sanoin vain, että Sateentekijän tapa kommunikoida syö hänen uskottavuuttaan minun silmissäni.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 08.07.2016 21:15

Helmenkalastaja kirjoitti:Ihan vaan siksi, että ärsyttää Sateentekijän kaksinaamaisuus: kyllä sieltä maalta tukiasema.orgiin näkyi pääsevän ihan ongelmitta.
Kyllä täältä saa taukoja pidellä ilman kaiken maailman harhautuksiakin...

Ei niin kerrassaan mitään väliä. Kukin olkoon missä parhaiten viihtyy!
Sanoin vain, että Sateentekijän tapa kommunikoida syö hänen uskottavuuttaan minun silmissäni.

Millä tavoin minä olen sinua kohtaan ollut kaksinaamainen ? Ikvävää, jos kommunikointitapani syö uskottavuuttani sinun silmissäsi. Kenenkään henkilökohtaisille tuntemuksillehan minä en mahda mitään.
Minusta ei tarvitse kenenkään pitää eikä uskoa mitään mitä kirjoitan, se lienee jokaisen omassa harkinnassa. En minäkään täällä läheskään jokaisesta tai jokaikisen tyylistä pidä, silti en ole ketään alkanut haukkua kaksinaamaiseksi harhauttajaksi.
Se missä milloinkin kirjoitan ja millä koneella tai luurilla, lienee sekin ihan oma asiani.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.07.2016 22:26

Jos viestität tällä foorumilla Sateentekijänä yhtä ja toisella foorumilla toisella nimimerkillä toista, nettiviestintäsi on hämmentävää.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 08.07.2016 22:39

Sehän se pääpointti epäilemättä olikin.. :roll:
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 09.07.2016 01:01

"eikä uskoa mitään mitä kirjoitan, se lienee jokaisen omassa harkinnassa."
jaahas, älä sitten vaadi, että sinua uskotaan tahi kuunnellaan, jos kerran myönnät puhuvasi palturia, jota kenenkään ei tarvitse uskoa.
Mieti nyt vähän mitä taas möläytit.
Tällä palstalla on luullakseni tarkoitus tutustua ja luoda toisillemme uskottava ja luotettava olo. Silloin voi asioista keskustella avoimin mielin. Sinä Sateentekijä haluat olla omapäsmärisi ja siksi sun aivoitukset ei oikein aukea meille.
Katla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.07.2016 01:06

trisse kirjoitti:Sehän se pääpointti epäilemättä olikin.. :roll:

Epäilen. - Sateentekijä esitti, että saamme olla häneltä rauhassa, koska hän menee maalle. Tämä saattooi implikoida, että hän ei voi kirjoittaa maalta; kuitenkin kirjoitti jo kohta (ensin) Tukiasemalle.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.07.2016 18:04

.Kissi kirjoitti:"eikä uskoa mitään mitä kirjoitan, se lienee jokaisen omassa harkinnassa."
jaahas, älä sitten vaadi, että sinua uskotaan tahi kuunnellaan, jos kerran myönnät puhuvasi palturia, jota kenenkään ei tarvitse uskoa.
Mieti nyt vähän mitä taas möläytit.
Tällä palstalla on luullakseni tarkoitus tutustua ja luoda toisillemme uskottava ja luotettava olo. Silloin voi asioista keskustella avoimin mielin. Sinä Sateentekijä haluat olla omapäsmärisi ja siksi sun aivoitukset ei oikein aukea meille.

Alkuperäinen kirjoitukseni kokonaisuudessaan oli tämä
Minusta ei tarvitse kenenkään pitää eikä uskoa mitään mitä kirjoitan, se lienee jokaisen omassa harkinnassa. En minäkään täällä läheskään jokaisesta tai jokaikisen tyylistä pidä, silti en ole ketään alkanut haukkua kaksinaamaiseksi harhauttajaksi.
Se missä milloinkin kirjoitan ja millä koneella tai luurilla, lienee sekin ihan oma asiani.

Kissi tapansa mukaan pätkäisi kirjoitustani että sai sen kuullostamaan aivan toiselta.

muokattu 9.7. klo 19.02 korjattu kirjoitusvirhe
Sateentekijä.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 09.07.2016 19:02, muokattu yhteensä 2 kertaa
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 09.07.2016 18:06

Foorumilla oli ihan mukava tunnelma siihen asti kun Sateentekijä heräsi.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 09.07.2016 18:08

Sateentekijä kirjoitti:Aloittaessani tämän"vertaistukiketjun" arvasin tasan tarkkaan, minkälaista palautetta tänne laitetaan. Tunnenhan minä teidän monen tyylin kun saa siihen vielä näin oivan tilaisuuden.
Mirri ja Hilppa ovat ainoat, jotka ovat kirjoittaneet tännekin asiallisesti. Tosin ymmärrän Kyllästynyttäkin jollain tasolla, hän on vaan niin jankuttava, että hyväkin sanominen menee tavallaan hukkaan. Muista kommentoijista en sano mitään.
Ei minua haittaa negatiivinen palaute pikemminkin ehkä vähän huvittaakin kun on "nukkunut yön yli".

Annoin eräälle tutulleni tämän paikan osoitteen, tämähän on yleinen foorumi, jota voi käydä lukemassa kuka tahansa.
Hän käväisikin tutustumassa ja ihmetteli kuinka minä yleensä viitsin käydä tämmöisellä foorumilla... Sitä kannattaa kysyä.En minä sitä sano, etteikö täällä olisi myös hyvää antia, toisinaan. Missään vaiheessa en ole tänne kotitunut, en tiedä onko syy minussa itsessäni vai
ilmapiirissä joka on usein luotaantyöntävä.

Ilmoitankin teille ilouutisen. Olen menossa kesän aikaan heinäkuussa paikkaan, missä ei juurikaan sättäillä. Ihana, rauhallinen ympäristö ja luonnonrauha. Saatte siis olla rauhallisin mielin. En tule tänne riitaa haastamaan tai riitelemään ...Oman mielenterveyteni kannalta ratkaisu on juuri nyt paikallaan. En ole kyllin vahvoilla kestääkseni ihan mitä vaan.

Kuva

https://www.youtube.com/watch?v=DRTJt2kDKJ0 ( kesto 7:23)
Sibelius - The Swan of Tuonela (Tuonelan Joutsen)
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.07.2016 18:29

Irmeli mikähän oli syy julkaista tuo viestini uudestaan?
Olin maalla noin viikon, kuten kerroin kun palasin huonon sään takia. Tukarilla kävin luurilla, kun siellä pystyikin sitä käyttämään.
Tänne palaaminen taisi olla virhe, koska räkytys senkun vaan jatkuu.

Helmenkalastaja.
Kehottaisin sinua lukemaan vähän huolellisemmin viestit ennemkuin alat syytellä valehtelijaksi.
Sateentekijä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet