Psykopatologia kirjoitti:Hyväksyvätkö foorumilaiset trissen tällaisen kielenkäytön?
En hyväksy ilkimielistä vihjailua.
Psykopatologia kirjoitti:Hyväksyvätkö foorumilaiset trissen tällaisen kielenkäytön?
Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Luulen etten minä täällä ole eniten rähjännyt viime päivinä.
Rähjääminen oli jo tauonnut, kun sinä vielä rupeat ikään kuin lämmittämää riitoja rumalla tavalla.
irmeli kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Hyväksyvätkö foorumilaiset trissen tällaisen kielenkäytön?
Hyv'äksyn, koska hyväksytään täällä munkin ja sateentekijän kielenkäyttö. Laita joskus oikeat tappelupukarit jäähylle, eläkä aina Trisseä.
Psykopatologia kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Luulen etten minä täällä ole eniten rähjännyt viime päivinä.
Rähjääminen oli jo tauonnut, kun sinä vielä rupeat ikään kuin lämmittämää riitoja rumalla tavalla.
Sinäkin olet luultavasti ollut siinä kuorossa, joka on toitottanut, että tämä ei ole vertaistukipalsta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa