Sateentekijä kirjoitti:Ehkä ei. Paljolti se kyllä riippuu tyylistä, millä se ilmaistaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Ehkä ei. Paljolti se kyllä riippuu tyylistä, millä se ilmaistaan.
Pahoittelen tyyliäni, mutten tosiaankaan tiedä millä tyylillä ja sanoilla sinulle pitäisi puhua, että sinä sen hyväksyisit.
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Ehkä ei. Paljolti se kyllä riippuu tyylistä, millä se ilmaistaan.
Pahoittelen tyyliäni, mutten tosiaankaan tiedä millä tyylillä ja sanoilla sinulle pitäisi puhua, että sinä sen hyväksyisit.
En tule koskaan hyväksymään sellaista vähättelevää, lyttäävää ja toista aliarvioivaa tyyliä mitä sinä harrastat. Ei se sen kummallisempaa ole. Minä lähden nyt ulos.
Sateentekijä kirjoitti:En tule koskaan hyväksymään sellaista vähättelevää, lyttäävää ja toista aliarvioivaa tyyliä mitä sinä harrastat. Ei se sen kummallisempaa ole. Minä lähden nyt ulos.
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:En tule koskaan hyväksymään sellaista vähättelevää, lyttäävää ja toista aliarvioivaa tyyliä mitä sinä harrastat. Ei se sen kummallisempaa ole. Minä lähden nyt ulos.
Se on todella ikävää.
En ilmeisesti osaa pukea sanojani sellaiseen pumpuliin, etteivät ne sinua loukkaisi tai lyttäisi.
Sateentekijä kirjoitti:Ei minua tarvitse pumpulikäsinein käsitellä, mutta tuo mitä ilmituot toisessa ketjussa ei mielestäni kuulu hyviin kirjoitustapoihin...
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Ehkä ei. Paljolti se kyllä riippuu tyylistä, millä se ilmaistaan.
En tule koskaan hyväksymään sellaista vähättelevää, lyttäävää ja toista aliarvioivaa tyyliä mitä sinä harrastat. Ei se sen kummallisempaa ole. Minä lähden nyt ulos.
Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Ehkä ei. Paljolti se kyllä riippuu tyylistä, millä se ilmaistaan.
Otankö tämänkin väitöskirjaani?
Sateentekijä kirjoitti:Eikö tuon ihmisen suuta saa tukittua?
irmeli kirjoitti:"Sateentekijä kirjoitti:Eikö tuon ihmisen suuta saa tukittua?
Sitten tässä ketjussa on taas niin perseennuolentaa ja vertaistukea antava että oksennus pääsee.
irmeli kirjoitti:Voisitko vastata tähän, kun aina olet muiltakin vaatimassa vastauksia.

Sateentekijä kirjoitti:Koko palsta on mennyt yhdeksi kaikinpuoliseksi nälvimiseksi ja haukkumiseksi. Liekö helle sekoittanut päät siihen malliin ettei yhtään kaunista sanaa osata toiselle sanoa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa