Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 19:19

Koko palsta on mennyt yhdeksi kaikinpuoliseksi nälvimiseksi ja haukkumiseksi. Liekö helle sekoittanut päät siihen malliin ettei yhtään kaunista sanaa osata toiselle sanoa?
Sateentekijä

Re: Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.06.2016 19:27

Kaikki negatiivinen palaute tai kritiikki ei välttämättä ole nälvimistä tai haukkumista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 20:02

Ehkä ei. Paljolti se kyllä riippuu tyylistä, millä se ilmaistaan.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.06.2016 20:15

Sateentekijä kirjoitti:Ehkä ei. Paljolti se kyllä riippuu tyylistä, millä se ilmaistaan.

Pahoittelen tyyliäni, mutten tosiaankaan tiedä millä tyylillä ja sanoilla sinulle pitäisi puhua, että sinä sen hyväksyisit.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 20:21

Sääli, kun et tee väitöskirjaa sateentekijä. Voisin siitä sinulle nälviä ja sehän on sitä tyyliä mitä tänne kaipaat.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 20:22

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Ehkä ei. Paljolti se kyllä riippuu tyylistä, millä se ilmaistaan.

Pahoittelen tyyliäni, mutten tosiaankaan tiedä millä tyylillä ja sanoilla sinulle pitäisi puhua, että sinä sen hyväksyisit.

En tule koskaan hyväksymään sellaista vähättelevää, lyttäävää ja toista aliarvioivaa tyyliä mitä sinä harrastat. Ei se sen kummallisempaa ole. Minä lähden nyt ulos.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 20:24

Sateentekijä kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

En tule koskaan hyväksymään sellaista vähättelevää, lyttäävää ja toista aliarvioivaa tyyliä mitä sinä harrastat. Ei se sen kummallisempaa ole. Minä lähden nyt ulos.

Otankö tämänkin väitöskirjaani?
irmeli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.06.2016 20:28

Sateentekijä kirjoitti:En tule koskaan hyväksymään sellaista vähättelevää, lyttäävää ja toista aliarvioivaa tyyliä mitä sinä harrastat. Ei se sen kummallisempaa ole. Minä lähden nyt ulos.

Se on todella ikävää.
En ilmeisesti osaa pukea sanojani sellaiseen pumpuliin, etteivät ne sinua loukkaisi tai lyttäisi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 20:43

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:En tule koskaan hyväksymään sellaista vähättelevää, lyttäävää ja toista aliarvioivaa tyyliä mitä sinä harrastat. Ei se sen kummallisempaa ole. Minä lähden nyt ulos.

Se on todella ikävää.
En ilmeisesti osaa pukea sanojani sellaiseen pumpuliin, etteivät ne sinua loukkaisi tai lyttäisi.

Ei minua tarvitse pumpulikäsinein käsitellä, mutta tuo mitä ilmituot toisessa ketjussa ei mielestäni kuulu hyviin kirjoitustapoihin
En kuitenkaan perustanut tätä ketjua vain jatkaakseni em riitelyä vaan ihan toivoisin muilta kommentteja, mitä voisi tehdä ilmapiirin parantamiseksi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.06.2016 21:09

Sateentekijä kirjoitti:Ei minua tarvitse pumpulikäsinein käsitellä, mutta tuo mitä ilmituot toisessa ketjussa ei mielestäni kuulu hyviin kirjoitustapoihin...

Mikä oli minun viesteissäni sellaista joka ei noudattanut hyviä kirjoitustapoja.

Minun mielestäni toisen kirjoittajan viestien lainaaminen harhaanjohtavasti sekä väärien väitteiden esittäminen niistä, on selkeästi vastoin yleisiä käytös- ja kirjoitustapoja.

Joten olepa Sateentekijä hyvä, ja kerro missä minä olen kieltänyt jotakuta käyttämästä Googlea???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.06.2016 21:56

Sateentekijä kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Minun sanathan siinä ketjussa kovemmin lainaustapaasi arvostelivat. Tai ne voidaan käsittää niin, jos et halua vastaanottaa vahvaa kritiikkiä. Sinua en minäkään arvostellut siinä, vaan esitystapaasi, tekstin pituutta ja lainauksen epäselvyyttä. Voin palata aiheeseen kyseisessä ketjussa. Sinua ei Sateentekijä ole lytätty, on ainoastaan esitetty kritiikkiä rakastamasi Google-hakukoneen käytöstäsi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.06.2016 21:59

Löytyy.
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 22:44

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Otankö tämänkin väitöskirjaani?

Voisitko vastata tähän, kun aina olet muiltakin vaatimassa vastauksia.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 22:50

"
Sateentekijä kirjoitti:Eikö tuon ihmisen suuta saa tukittua?

Sitten tässä ketjussa on taas niin perseennuolentaa ja vertaistukea antava että oksennus pääsee.

"Olisin halunnut käyttää vihamiestoimintaa, mutta sen käyttö täällä on kuulemma kiellettyä." sateentekijä
siis tämmöinen ihminen aloittaa sitten tämän vertaistukiketjun.
Viimeksi muokannut irmeli päivämäärä 29.06.2016 22:54, muokattu yhteensä 1 kerran
irmeli

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.06.2016 22:53

irmeli kirjoitti:"
Sateentekijä kirjoitti:Eikö tuon ihmisen suuta saa tukittua?

Sitten tässä ketjussa on taas niin perseennuolentaa ja vertaistukea antava että oksennus pääsee.

Äläs nyt hiostu. Huomenna katsotaan jalkapalloa.

[korjattu ällästä äläs]
Hilppa

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 23:13

Sateentekijä oletko sinä tosiaan noin typerä?Olen kuvitellut että täällä kirjoittaa edes jonkun suhteellisuudentajun omaavia , mutta ilmeisesti Sateentekijä alittaa kaikki rimat.

lause on sateentekijän itsensä kirjoittama, laitoin vaan irmelin tilalle sateentekijä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.06.2016 23:20

irmeli kirjoitti:Voisitko vastata tähän, kun aina olet muiltakin vaatimassa vastauksia.

Keneltä kysyit?
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 23:22

Mistä minä sen voin tietää, kun olen niin typerä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 23:26

Kylläpä sinulla irmeli on hirveästi patoutunutta vihaa ja katkeruutta. Toivottavasti helpottaa kun saat sen purkaa täällä. Jos olet oikein tarkkana, voit kyllä havaita etten minä ole täällä alottanut yhtään mitään. Itse aloitit kun tulit tuonne toiseen ketjuun räyhäämään. Voit olla ihan varma, etten toimi sylkykuppinasi. Heitä elämäsi turhautumat jonkun toisen päälle, niille jotka siihen ovat syyllisiä.
Minä en toivo enkä odota sinulta yhtään mitään. Haukut minua täysin perusteetta narsistiksi ym. Sinähän se tässä olet täysin empatiakyvytön. Tätä ketjua ei ole perustettu sinua varten.
Täältä löytyy muita, jotka eivät ole noin täynnä omaa sisäistä vihaansa ja kaunaa.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 29.06.2016 23:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 29.06.2016 23:28

Sateentekijä kirjoitti:Koko palsta on mennyt yhdeksi kaikinpuoliseksi nälvimiseksi ja haukkumiseksi. Liekö helle sekoittanut päät siihen malliin ettei yhtään kaunista sanaa osata toiselle sanoa?

Katso nyt peiliin.
irmeli

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet