Jonninjoutavuuksia!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Jonninjoutavuuksia!

ViestiKirjoittaja Katla » 21.06.2016 22:31

Sateentekijä, tuo juttu oli ihan perseestä, mutta ethän sinä sitä kirjoittanut. Luulisin, että kyse on siitä, että kannattaa miettiä onko itse samaa mieltä kuin kopsattu teksti ja jos on, niin esittää siitä sitten argumentin. Googlen käyttö on kaikkien ulottuvilla ja hyvin harvoin kopioista löytyy helmiä, siksi olisi varmaan kiinnostavampaa lukea palstalaisen omia ajatuksia, tai etsiä sellaisia artikkeleita googlella tms. hakukoneella, jotka ovat viimeisintä ja kiinnostavinta uutta. *mietisken
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 21.06.2016 22:34

Ei tässä muuta voi sanoa kun että:

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 21.06.2016 22:35

Miten niin kaheli sakki, en hyväksy!
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 21.06.2016 23:10

Psykopatologia kirjoitti:22:18
Kyllä Sateentekijän lainauksessa kakan hajua on, vaikka kirjoittaja on FT. - Tällaista juuri tarkoitin, kun toisaalla kirjoitin, että Google-tiedon soveltamisessa on puutteita.

22:23 Linkissä on myös:
Kuva

Kylläpä taas nousi oikea iso haloo tuostakin jutusta!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.06.2016 23:26

Sateentekijä kirjoitti:Voihan nyt taas mitä hiusten halkomista! Missään vaiheessa viestistäni ei käy esiin, että olisin sen sinulta kopioinut. Olen lähteetkin laittanut esiin, mutta aina sinun pitää vaan saada urputtaa...

Ei ole kyse siitä, että olisit sen minulta kopioinut. Sinun väärin tehty lainausmerkintäsi sai ainakin Dukkhan ajattelemaan, että linkki ko. artikkeliin olisi minun palstalle tuoma.

Enkä minä halua, että minun nimiini menee moisen tyhjänpäiväisen jorinan postaaminen palstalle.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.06.2016 00:13

Kylläpä taas nousi oikea iso haloo tuostakin jutusta!

Mutta ei syyttä, sillä oma juttusi ei ollut kirjoitettu jonninjoutava-tyyliin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.06.2016 06:59

.Kissi kirjoitti:Miten niin kaheli sakki, en hyväksy!

Hyväksy nyt vaan. Muuten se tänään laittaa joka ketjuun pitkiä anteeksipyyntöjä. Mielummin kaheli, tyhmä ym kuin pitkät anteeksipyynnöt.
irmeli

ViestiKirjoittaja Dukkha » 22.06.2016 11:50

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Voihan nyt taas mitä hiusten halkomista! Missään vaiheessa viestistäni ei käy esiin, että olisin sen sinulta kopioinut. Olen lähteetkin laittanut esiin, mutta aina sinun pitää vaan saada urputtaa...

Ei ole kyse siitä, että olisit sen minulta kopioinut. Sinun väärin tehty lainausmerkintäsi sai ainakin Dukkhan ajattelemaan, että linkki ko. artikkeliin olisi minun palstalle tuoma.

Enkä minä halua, että minun nimiini menee moisen tyhjänpäiväisen jorinan postaaminen palstalle.

Mulle henkilökohtaisesti toi oli samantekevää, kenen quoteissa se teksti oli, mut ymmärrän pointtisi. Sateentekijä suoritti tekstilleen kuitenkin oikomishoidon, joten kaikki hyvin. Kuva
Dukkha

ViestiKirjoittaja Dukkha » 22.06.2016 12:04

Missasin tänä aamuna ajokorttikuulemisasian poliisilaitoksella. Olin unohtanu toimittaa lääkärinlausunnon sinne, nii siksi olisi pitäny mennä. Heräsin, kun huoltomies tuli korjaamaan kylppärin lattialämmitystä. Noh, ei sinänsä mitään väliä, mut olishan se ollu ihan kiva saada ittensä raahattua paikalle. Varmaan määräävät vaan toistaiseksi jatkuvaan ajokieltoon, kun lääkärin määräyksestä oon jo muutenkin varmaan ensi kesään saakka ajokiellossa. Oikeastaan julkisillakin on ihan kiva ellei kivempi liikkua, kun niissä tulee toisinaan mielenkiintoisia sosiaalisia kohtaamisia. :P
Dukkha

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.06.2016 14:40

Niin, olen siis poistanut kopioimastani viestistä (21 Kesä 2016, 17:53)
Kaiken, mikä voisi mahdollisesti viitata Kyllästyneeseen .( -muokattu 21.6.klo18:10. korjattu lause- ja kirjoitusvirheitä sekä poistettu kaikki Kyllästyneeseen viittaavat lainaukset.
-Sateentekijä.klo 22.04)Ettei kukaan vahingossakaan kuvittelisi hänen moista linkittävän.

Olkoon hän nyt onnessaan, ettei millään tavoin liity typerään ja paskaan ym ym . linkkiini.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.06.2016 22:22

Kaikki on paskaa paitsi kusi ja sekin joskus on.

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 22.06.2016 22:26

Sateentekijä kirjoitti:Niin, olen siis poistanut kopioimastani viestistä (21 Kesä 2016, 17:53)
Kaiken, mikä voisi mahdollisesti viitata Kyllästyneeseen .( -muokattu 21.6.klo18:10. korjattu lause- ja kirjoitusvirheitä sekä poistettu kaikki Kyllästyneeseen viittaavat lainaukset.
-Sateentekijä.klo 22.04)Ettei kukaan vahingossakaan kuvittelisi hänen moista linkittävän.

Olkoon hän nyt onnessaan, ettei millään tavoin liity typerään ja paskaan ym ym . linkkiini.

Saat kuulostamaan siltä kun pitäisi nyt kaikkien olla ihan riemuissaan siitä että olet tehnyt ylimääräisiä myönnytyksiä pohjimmiltaan kohtuuttomille oikuille.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.06.2016 22:31

Trisse, minä en sinuna puhuisi yhtään mitään kaikenmaailman mohtuuttomista oikuista. Sinä täällä käyttäydyt siten, että kaikkien pitäisi käsittää, kuinka ainutlaatuinen ja korvaamaton täällä olet. Kuinka moni ihan oikeesti jäisi kaipaamaan jos suksisit vaikka hevon vitt...?
No irmeli ja kissi kenties, ketään muita ei tule mieleen.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 22.06.2016 22:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 22.06.2016 22:33

Tuokaan ei nyt liittynyt hirveästi itse aiheeseen eli aika niukalti Kyllästynyt saisi tuosta itselleen lohtua jos sitä jäisi kaipaamaan.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.06.2016 22:34

Älä nyt sekoita asioita taas.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.06.2016 22:35

Sateentekijä kirjoitti:Trisse, minä en sinuna puhuisi yhtään mitään kaikenmaailman mohtuuttomista oikuista. Sinä täällä käyttäydyt siten, että kaikkien pitäisi käsittää, kuinka ainutlaatuinen ja korvaamaton täällä olet. Kuinka moni ihan oikeesti jäisi kaipaamaan jos suksisit vaikka hevon vitt...?
No irmeli ja kissi kenties, ketään muita ei tule mieleen.

Taas on vauhdissa vaikka luulisi että juhannusviinoja vasta juhannusaattona aloitetaan juomaan.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.06.2016 23:12

Irmeli ja kuuluuko se sinulle sentin vertaa?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 22.06.2016 23:59

"No irmeli ja kissi kenties, ketään muita ei tule mieleen." Kuulepas, Tris kuulu alkuasukkaisiin näillä MT: foorumeilla ja on paikkansa vakiinnuttanut ja hyväksytty sellaisenaan, osaksi ryhmää. Toivon, että annat Tristanin olla oma itsensä ja toteuttaa omaa tyyliänsä. Eihän se voi mitenkään olla sinulta pois. Anna muiden elää ja elä sinäkin.
Mekin hyväksymme sinut mielihyvin seuraamme. Lopetetaanko muiden arvostelu ja tuomarointi, luemme, kommentoimme, muttemme osoita kenenkään vikoja. SOVITTU??
Katla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.06.2016 20:18

Vasemmistoliiton Merja Kyllönen ryöpytti Soinia: "Kuuman tantraseksin tarpeessa".
https://www.youtube.com/watch?v=g1jQLDkZFas (1:03)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 18:38

Jaah. Ennenkuin isäntä ärähtää, voimme suosiolla siirtyä puhumaan joutavia yhteenpaikkaan.
Katla

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko