Psykopatologia kirjoitti:22:18
Kyllä Sateentekijän lainauksessa kakan hajua on, vaikka kirjoittaja on FT. - Tällaista juuri tarkoitin, kun toisaalla kirjoitin, että Google-tiedon soveltamisessa on puutteita.
22:23 Linkissä on myös:
Sateentekijä kirjoitti:Voihan nyt taas mitä hiusten halkomista! Missään vaiheessa viestistäni ei käy esiin, että olisin sen sinulta kopioinut. Olen lähteetkin laittanut esiin, mutta aina sinun pitää vaan saada urputtaa...
.Kissi kirjoitti:Miten niin kaheli sakki, en hyväksy!
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Voihan nyt taas mitä hiusten halkomista! Missään vaiheessa viestistäni ei käy esiin, että olisin sen sinulta kopioinut. Olen lähteetkin laittanut esiin, mutta aina sinun pitää vaan saada urputtaa...
Ei ole kyse siitä, että olisit sen minulta kopioinut. Sinun väärin tehty lainausmerkintäsi sai ainakin Dukkhan ajattelemaan, että linkki ko. artikkeliin olisi minun palstalle tuoma.
Enkä minä halua, että minun nimiini menee moisen tyhjänpäiväisen jorinan postaaminen palstalle.

Sateentekijä kirjoitti:Niin, olen siis poistanut kopioimastani viestistä (21 Kesä 2016, 17:53)
Kaiken, mikä voisi mahdollisesti viitata Kyllästyneeseen .( -muokattu 21.6.klo18:10. korjattu lause- ja kirjoitusvirheitä sekä poistettu kaikki Kyllästyneeseen viittaavat lainaukset.
-Sateentekijä.klo 22.04)Ettei kukaan vahingossakaan kuvittelisi hänen moista linkittävän.
Olkoon hän nyt onnessaan, ettei millään tavoin liity typerään ja paskaan ym ym . linkkiini.
Sateentekijä kirjoitti:Trisse, minä en sinuna puhuisi yhtään mitään kaikenmaailman mohtuuttomista oikuista. Sinä täällä käyttäydyt siten, että kaikkien pitäisi käsittää, kuinka ainutlaatuinen ja korvaamaton täällä olet. Kuinka moni ihan oikeesti jäisi kaipaamaan jos suksisit vaikka hevon vitt...?
No irmeli ja kissi kenties, ketään muita ei tule mieleen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa