Jonninjoutavuuksia!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Jonninjoutavuuksia!

ViestiKirjoittaja trisse » 20.06.2016 19:33

Keneltä haluaisit minun pyytävän anteeksi?
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.06.2016 19:34

19:34
trisse kirjoitti:"Pitää sanansa" on vähän hassu sanonta jos toinen ei ole itse luvannutkaan pysyä poissa. Ja olisin toki pysynyt jos olisin huomannut komennon muttei kaikkia ketjuja lue aina systemaattisesti.

Onpa minulla solidaarisia ystäviä! Ja niitäkin jotka hetken harkitsivat solidaarisiksi ystäviksi ryhtymistä mutteivät sitten pitäneet sitä tarpeellisina. :roll:

Nyt olen taas täällä kärsittyäni minulle määrätyn epäinhimillisen rangaistuksen.

Ei sinun poissa pysymisestä ole ollut puhetta. - Ovat pitäneet "sitä tarpeellisena".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.06.2016 19:38

Sateentekijä kirjoitti:
Kirjoittaja Kyllästynyt » 20 Kesä 2016, 17:47
Sateentekijän tiedetoimisto ei ole nyt aivan kartalla; johtavassa asemassa tai muuten keskivertoa korkeammalla oksalla istuvat hankkivat vähemmän lapsia kuin työttömät ja työhaluttomat.
Mitä lyhyempi koulutus ja pienemmän tulot, sen enemmän lapsia synnytetään.

Kyllähän myös päinvastaisista tapauksista on näyttöä. Korkeasti koulutettu, hyvän yhteiskunnallisen aseman omaava on nykyaikana useinkin perheellinen, perheensä laiminlyövä, uraputki-ihminen, jolle oma yleneminen virassaan on perhettä tärkeämi houkute. Juuri näissä "hallitsevissa"yksilöissä esiintyy psykopaattisia tyyppejä runsaasti.

Tietenkin "päinvastaisiakin" tapauksia on, mutta tendenssi on kuitenkin jo pitkään ollut se, että koulutetuin ja parhaiten ansaitseva kansanosa tekee vähiten lapsia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.06.2016 19:52

trisse kirjoitti:Keneltä haluaisit minun pyytävän anteeksi?

Vaikkapa kaikilta niiltä, jotka taas joutuivat lukemaan sinun oikuttelujasi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 20.06.2016 19:54

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:... On pelottavaa ajatella, millainen psykopaatti on vanhempana.Hehän ovat ulkonaisesti hyvin toimeen tulevia, hyvissä yhteiskunnallisissa asemissa ja pääsevät hyvin naimisiin sekä tuottamaan näitä "patologisia" geenejä tulevalle sukupolvelle.

Sateentekijän tiedetoimisto ei ole nyt aivan kartalla; johtavassa asemassa tai muuten keskivertoa korkeammalla oksalla istuvat hankkivat vähemmän lapsia kuin työttömät ja työhaluttomat.
Mitä lyhyempi koulutus ja pienemmät tulot, sen enemmän lapsia synnytetään.

Tai mitä enemmän lapsia synnytetään niin sitä lyhyempi koulutus ja pienemmät tulot.
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 20.06.2016 19:59

Psykopatologia kirjoitti:19:34
trisse kirjoitti:"Pitää sanansa" on vähän hassu sanonta jos toinen ei ole itse luvannutkaan pysyä poissa. Ja olisin toki pysynyt jos olisin huomannut komennon muttei kaikkia ketjuja lue aina systemaattisesti.

Onpa minulla solidaarisia ystäviä! Ja niitäkin jotka hetken harkitsivat solidaarisiksi ystäviksi ryhtymistä mutteivät sitten pitäneet sitä tarpeellisina. :roll:

Nyt olen taas täällä kärsittyäni minulle määrätyn epäinhimillisen rangaistuksen.

Ei sinun poissa pysymisestä ole ollut puhetta. - Ovat pitäneet "sitä tarpeellisena".

En ainakaan pitänyt eilistä bannia oikeudenmukaisena enkä tarpeellisena.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.06.2016 20:00

Lyhyt koulutus ja pienet tulot eivät automaattisesti tarkoita että on taipumusta psykopaattiseen käytökseen vaikka lapsimäärä saattaakin olla suuri ja köyhyys painaa muutenkin päälle. Kyllä se on koulutetun yläluokan ylemmyyydenhalusta paljolti kiinni. Johtaviin asemiin hakeutuvat usein juuri alistavat , sosiaalisesti kyvyttömät itsekeskeiset yksilöt. - tämä Kyllästyneelle.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 20.06.2016 20:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 20.06.2016 20:00

Sateentekijä kirjoitti:

Tai sun näennäisiä anteeksipyyntöjäsi. Jos sussa olisi jotain reilua, olisit myös istunut tämän bannin.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.06.2016 20:02

Irmeli kirjoitti:
En ainakaan pitänyt eilistä bannia oikeudenmukaisena enkä tarpeellisena.
irmeli

Edelleen irmeli jatkaa
Tai sun näennäisiä anteeksipyyntöjäsi. Jos sussa olisi jotain reilua, olisit myös istunut tämän bannin.

Onneksi täällä ei toimi huutoäänestys!
Miksi ihmeessä minun olisi pitänyt istua banni jossa bannatun syytökset kohdistuivat yksinomaan minuun?
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 20.06.2016 20:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 20.06.2016 20:05

Pyytelet multa kuitenkin anteeksi yhdessä ketjussa. Toisissa selitellet muita kirjoituksiasi ym.
Kyllä noista olisi pitänyt tajuta istua yksi päivä jäähyllä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.06.2016 20:10

Pyysin anteeksi koska olin käyttäytynyt asiattomasti. Älä viitsi taas haastaa riitaa, en siihen kanssasi ryhdy (irmelille tuo)
Jos anteeksaipyytöni ei kelpaa, en sille mahda yhtään mitään.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 20.06.2016 20:13

Sateentekijä kirjoitti:

Et ärsyttäisi tahallaan kun mulla on narskutteluongelma ja joudun ottamaan lihasrelaksantteja aina kun vittuilu alkaa liikaa risomaan..
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 20.06.2016 20:16

Itse en ainakaan kaipaa keneltäkään mitään anteeksipyyntöjä. Varsinkaan epäaitoja tai manipulatiivisia.

Olisiko mahdollista toipua tästä tragediasta ja siirtyä uusiin seikkailuihin?
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.06.2016 20:17

Minäkö tässä ärsytän tahallani ja trisse on se loukattu osapuoli? Voihan elämän kevät! Mutta en minä jaksa näitä enää. Menenkin ulos jäätelölle. Jatkakaa toki!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 20.06.2016 21:22

Tris, siirrytään uusille vesille. Ruvetaan ystävällisksi ja myötätuntoisiksi. Älä jänkkää vastaan. Ollaan nyt palstan ystävällisimmät hamot. Osaat kyllä, sinulla on luontainen taito siihen.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.06.2016 21:28

Kissi, ehdotus on vallan hieno ,mikäli kumpikin osapuoli tähän kykenee! Mitä jos näyttäisitte mihin teillä on "munaa".
Yritetään kaikki, on paljon mukavampaa kirjoitella ilman jatkuvaa nälvimistä ja kaunaa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 20.06.2016 21:39

Sateentekijä, en ole hetkeäkään epäillyt sitä ettetkö olisi ystävällinen ja ihmisläheinen nainen. Olet ollut alussa hieman hakemassa omaa paikkaasi täällä, siltä minusta tuntuu. Olet kuitenkin selvinnyt hienosti eteenpäin ja pikkuhiljaa vihamielinen hyökkäävyytesi on tasaantunut niin, että alta alkaa paljastua ystävällismielinen olento. Minusta on mukavaa se, että vastoin väitteittäsi, alat kumminkin sopeutua ja tuntea itsesi osaksi porukkaa. Ainakin toivoisin niin. Kiva että olet <3
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.06.2016 21:49

No voi ny prkl sentään!

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.06.2016 21:52

.Kissi kirjoitti:Sateentekijä, en ole hetkeäkään epäillyt sitä ettetkö olisi ystävällinen ja ihmisläheinen nainen. Olet ollut alussa hieman hakemassa omaa paikkaasi täällä, siltä minusta tuntuu. Olet kuitenkin selvinnyt hienosti eteenpäin ja pikkuhiljaa vihamielinen hyökkäävyytesi on tasaantunut niin, että alta alkaa paljastua ystävällismielinen olento. Minusta on mukavaa se, että vastoin väitteittäsi, alat kumminkin sopeutua ja tuntea itsesi osaksi porukkaa. Ainakin toivoisin niin. Kiva että olet <3

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 20.06.2016 21:53

Ok! Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta, ystävyydellä eteenpäin :D
Katla

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko