trisse kirjoitti:"Pitää sanansa" on vähän hassu sanonta jos toinen ei ole itse luvannutkaan pysyä poissa. Ja olisin toki pysynyt jos olisin huomannut komennon muttei kaikkia ketjuja lue aina systemaattisesti.
Onpa minulla solidaarisia ystäviä! Ja niitäkin jotka hetken harkitsivat solidaarisiksi ystäviksi ryhtymistä mutteivät sitten pitäneet sitä tarpeellisina.![]()
Nyt olen taas täällä kärsittyäni minulle määrätyn epäinhimillisen rangaistuksen.
Sateentekijä kirjoitti:Kirjoittaja Kyllästynyt » 20 Kesä 2016, 17:47
Sateentekijän tiedetoimisto ei ole nyt aivan kartalla; johtavassa asemassa tai muuten keskivertoa korkeammalla oksalla istuvat hankkivat vähemmän lapsia kuin työttömät ja työhaluttomat.
Mitä lyhyempi koulutus ja pienemmän tulot, sen enemmän lapsia synnytetään.
Kyllähän myös päinvastaisista tapauksista on näyttöä. Korkeasti koulutettu, hyvän yhteiskunnallisen aseman omaava on nykyaikana useinkin perheellinen, perheensä laiminlyövä, uraputki-ihminen, jolle oma yleneminen virassaan on perhettä tärkeämi houkute. Juuri näissä "hallitsevissa"yksilöissä esiintyy psykopaattisia tyyppejä runsaasti.
trisse kirjoitti:Keneltä haluaisit minun pyytävän anteeksi?
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:... On pelottavaa ajatella, millainen psykopaatti on vanhempana.Hehän ovat ulkonaisesti hyvin toimeen tulevia, hyvissä yhteiskunnallisissa asemissa ja pääsevät hyvin naimisiin sekä tuottamaan näitä "patologisia" geenejä tulevalle sukupolvelle.
Sateentekijän tiedetoimisto ei ole nyt aivan kartalla; johtavassa asemassa tai muuten keskivertoa korkeammalla oksalla istuvat hankkivat vähemmän lapsia kuin työttömät ja työhaluttomat.
Mitä lyhyempi koulutus ja pienemmät tulot, sen enemmän lapsia synnytetään.
Psykopatologia kirjoitti:19:34trisse kirjoitti:"Pitää sanansa" on vähän hassu sanonta jos toinen ei ole itse luvannutkaan pysyä poissa. Ja olisin toki pysynyt jos olisin huomannut komennon muttei kaikkia ketjuja lue aina systemaattisesti.
Onpa minulla solidaarisia ystäviä! Ja niitäkin jotka hetken harkitsivat solidaarisiksi ystäviksi ryhtymistä mutteivät sitten pitäneet sitä tarpeellisina.![]()
Nyt olen taas täällä kärsittyäni minulle määrätyn epäinhimillisen rangaistuksen.
Ei sinun poissa pysymisestä ole ollut puhetta. - Ovat pitäneet "sitä tarpeellisena".
Sateentekijä kirjoitti:trisse kirjoitti:Keneltä haluaisit minun pyytävän anteeksi?
Vaikkapa kaikilta niiltä, jotka taas joutuivat lukemaan sinun oikuttelujasi.
Irmeli kirjoitti:
En ainakaan pitänyt eilistä bannia oikeudenmukaisena enkä tarpeellisena.
irmeli
Edelleen irmeli jatkaa
Tai sun näennäisiä anteeksipyyntöjäsi. Jos sussa olisi jotain reilua, olisit myös istunut tämän bannin.
Sateentekijä kirjoitti:trisse kirjoitti:Keneltä haluaisit minun pyytävän anteeksi?
Vaikkapa kaikilta niiltä, jotka taas joutuivat lukemaan sinun oikuttelujasi.
.Kissi kirjoitti:Sateentekijä, en ole hetkeäkään epäillyt sitä ettetkö olisi ystävällinen ja ihmisläheinen nainen. Olet ollut alussa hieman hakemassa omaa paikkaasi täällä, siltä minusta tuntuu. Olet kuitenkin selvinnyt hienosti eteenpäin ja pikkuhiljaa vihamielinen hyökkäävyytesi on tasaantunut niin, että alta alkaa paljastua ystävällismielinen olento. Minusta on mukavaa se, että vastoin väitteittäsi, alat kumminkin sopeutua ja tuntea itsesi osaksi porukkaa. Ainakin toivoisin niin. Kiva että olet <3
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa