Irmeli kirjoitti
On se kiusaamista. Jos toiselle kertoo, että on bannin paikka vaikkei ole ylläpitäjä, kyllä silloin selkeesti on kiusaaja.
Kiitos sateentekijä, kun vihdoin ja viimein tunnistit olevasi kiusaaja
Jatka vaan, kaikki menee eteenpäin.
Irmeli kirjoitti
On se kiusaamista. Jos toiselle kertoo, että on bannin paikka vaikkei ole ylläpitäjä, kyllä silloin selkeesti on kiusaaja.
Kiitos sateentekijä, kun vihdoin ja viimein tunnistit olevasi kiusaaja
irmeli kirjoitti:Se on hyvä, niin Luukkonenkin näkee tunnustuksesi.
Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:trisse kirjoitti:Ei se varmaan ehdi. Maanantaina on seuraavan kerran auki.
Sille käy olutkin, kun luulee, että se on viiniä.
18.10
muoks, poistettu ylimääräinen huomautus bannista, ylläpito sen hoitanee.
Sateentekijä kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:trisse kirjoitti:Ei se varmaan ehdi. Maanantaina on seuraavan kerran auki.
Sille käy olutkin, kun luulee, että se on viiniä.
18.10
muoks, poistettu ylimääräinen huomautus bannista, ylläpito sen hoitanee.
Joten revi nyt sitten siiä irmeli.
irmeli kirjoitti:Mitä jos minä kysyn sinulta
Oletko oikeasti juoppo vai tekeydytkö vain sellaiseksi?
Miltäs tämä tuntuu?
Psykopatologia kirjoitti:Rauhoitu jo, pönttö.
Sateentekijä kirjoitti:Irmeli kirjoitti toisaalla:irmeli kirjoitti:Mitä jos minä kysyn sinulta
Oletko oikeasti juoppo vai tekeydytkö vain sellaiseksi?
Miltäs tämä tuntuu?
Sinulla on nähtävästi huono päivä tänään kun purat itseäsi jokaisessa ketjussa. Juopoksi syyttäminen ilman mitään perusteita on sen verran paha asia, että se täytyy käsitellä pianaikaa jo muualla.
ONKO TÄÄLLÄ PAKKO SIETÄÄ TUOMMOISTA?
Sateentekijä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Rauhoitu jo, pönttö.
Kummalleko tuo oli tarkoitettu?
Sateentekijä kirjoitti:Irmeli jos kirjoittelisit järkeviä, kukaan ei sanoisi sinua pöntöksi.
Sateentekijä kirjoitti:Pysy edes sitten yhdessä ketjussa, esim täällä jos haluat purkaa patoutumiasi.
- -
Sateentekijä kirjoitti:Jos minulle vittuillaa AIHEETTA JA ASIATTOMASTI en taatusti jää sormi suussa katselemaan.
irmeli kirjoitti:- -
Saako täällä sanoa tyhmäksi?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa