Nettikiusaaminen

Re: Nettikiusaaminen

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 16.06.2016 23:52

Kysymys sitten PP.lle. Tarkoititko että minun tulee poistaa viestini jossa arvostelin trissen käytöstä? Kuten Kissi sanoi.
Ei kannattaisi kirjoittaa ylelle sellaista, mikä on tarkoitettu henkilökohtaiseksi. Tokihan se herättää reaktioita, oli sitten kysymys kenestä tahansa. Tuommoinen kielenkäyttö ei mielestäni kuulu tänne.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 16.06.2016 23:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 16.06.2016 23:54

Vaikka ei se minua kiusaa, mutta olen ylläpidon pikkurakki, jonka mieli tekee nyt räksyttää, jos ei uskota kehoituksia. Räy!
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 16.06.2016 23:57

Kissi en usko sinun räkytystäsi ennenkuin saan vahvistuksen ylläpidolta. Tuskin hän kuitenkaan mitään muuta sanoo kun sulkee ovet:)
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 17.06.2016 00:01

Älä uskokaan, hyvä. Aina pitää itse tietää, eikä uskoa muita. Pertti kai kuittaa/tai jättää asian meidän varaan.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 17.06.2016 00:04

Katsos, Bärtil poistui keskustelusta, se antaa meijän höpistä. Mutta pistää tämän kiinni, -jos et JUMANKEKKA poista tuota herjaus viestiä. Ja sisäpaisti altistat itsesi Trisin purkaukselle, joka köh, sanon suoraan, hermostuttaa sinua entistä enemmän. :D
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.06.2016 00:07

Kissi. Mikä ihmeen tarve sinulla on puolustella trissen ala-arvoista käytöstä ja arvostella minua kun otan hänen törkeään mistäänpiittaamattomaan käytökseensä kantaa? Kerro se kullannuppu minulle!
Vaikka olisi kelle tarkoitettu, se on ylellä kirjoitettu ja sillä siisti.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 17.06.2016 00:09

Minulla tuli joku primitiivireaktio. En oikein tykkää että kehutaan :( Kaiketi olen juonutkin liikaa. Öitä teille ja hyviä tappeluita. Palaan huomenna asiaan.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 17.06.2016 00:10

Sateentekijä, kultakimpaleeni, ei minulla sinua vastaan just nyt :roll: ole mitään hampaankolossa, mutta kun vaan tuntuu, että kehoitus oli sinulle? Eikös se ollut niin, ettei paska juttuja pitäisi toistaa. Siksi luulen, että sun pitäis poistaa tuo purkaus. Mutta ellei Pertti siitä mitään sano, niin on minimaalinen mahdollisuus, että olen haukkunut väärää puuta.
Viimeksi muokannut Katla päivämäärä 17.06.2016 00:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.06.2016 00:12

Kyllä on merkillistä Trisse täällä riehuu ja minun pitäisi Kissin mielestä poistaa oma kirjoitukseni
Omituisia höpöttäjiä olette.
Minä en poista mitään minkä olen katsonut oikeaksi laittaa tänne.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 17.06.2016 00:12

trisse kirjoitti:Minulla tuli joku primitiivireaktio. En oikein tykkää että kehutaan :( Kaiketi olen juonutkin liikaa. Öitä teille ja hyviä tappeluita. Palaan huomenna asiaan.

Haista huilu, et ole erikoisasemassa, on täällä muutkin juonu, eikä se ole mikään syy poistua. <3 ihaNAINEN. V oin kehua sinua ja puhun silti totta.
Viimeksi muokannut Katla päivämäärä 17.06.2016 00:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.06.2016 00:13

.Kissi kirjoitti:Katsos, Bärtil poistui keskustelusta, se antaa meijän höpistä. Mutta pistää tämän kiinni, -jos et JUMANKEKKA poista tuota herjaus viestiä. Ja sisäpaisti altistat itsesi Trisin purkaukselle, joka köh, sanon suoraan, hermostuttaa sinua entistä enemmän. :D

Siinä se taas oli. :lol: sisäpaisti
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 17.06.2016 00:17

suu suppuun, pomo tuli paikalle. kohta tulee tuomio. Sinä Sateentekijä olet siis syyllinen. Jos ketju suljetaan.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.06.2016 00:18

Ehkäpä voi olla, että kun olen muutenkin kurkkua myöten täynnä tuon prinsessan oikuttelua, kirjoitan sitten myös vahvasti kantaa ottavasti.
Teen nyt kaikille mieliksi ja poistan oman pahennusta herättäneen viestini.
Onko Kissi nyt onnessaan?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 17.06.2016 00:20

oh! Psykopaton on aihetta ottaa kantaa tähän.
Katla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.06.2016 00:22

0:21
trisseä tarkoitin, mutta minusta Sateentekijän kopio on turha.

trissen kannattaisi valmistautua päiväkirjansa kopioimiseen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.06.2016 00:22

Vaan eipä näytä ottavan.

muoks17. 6,klo18.04
Otti hän kantaa.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 17.06.2016 18:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.06.2016 00:23

Psykopatologia kirjoitti::21
trisseä tarkoitin, mutta minusta Sateentekijän kopio on turha.

trissen kannattaisi valmistautua päiväkirjansa kopioimiseen.

Kiitos minä poistan sen viestin kopioinninkin.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 17.06.2016 18:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.06.2016 00:26

.Kissi kirjoitti:oh! Psykopaton on aihetta ottaa kantaa tähän.

Kannattaisi sun pistää oma suus suppiin ennenkuin tulet esittelemään aiheettomia syytöksiäsi
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 17.06.2016 08:48

Harmi että päästit itsesi reagoimaan tuossa määrin. Minähän sanoin meneväni nukkumaan. Ihan vaan siltä varalta jos joku olisi huolissaan. Ei kannata provosoitua kun provosoidaan...
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 17.06.2016 10:55

Laittaa suun suppuun ja irvistelee yksikseen.
Katla

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet