Onko teillä ystäviä?

Re: Onko teillä ystäviä?

ViestiKirjoittaja Dukkha » 12.06.2016 08:19

trisse kirjoitti:Mulla taas sosiaalinen elämä alkoi vasta kotoa poismuutettua.

Kiinnostas tietää vaikka ihan tiivistetysti, että miksi niinpäin? Vastaaminen täysin vapaaehtoista.
Dukkha

ViestiKirjoittaja trisse » 12.06.2016 23:26

Asuin pikkukaupungissa ja se oli aikaa ennen nettiä. Olisi kyllä ollut ihanaa kannaltani että silloinkin olisi ollut internet. Olisihan siinä saattanut olla huonojakin puolia (pedofiilit kyttäämässä, lapsi yksin netissä jne) mutta olisin kuulunut niihin joiden elämän piiriä ja tuttavuuksia olisi netti avartanut kovasti. Nykyäänhän kuka tahansa yksinäinen teini löytää varmasti kavereita foorumien ja blogien kautta vaikkei omalta luokalta löytyisikään sopivia tyyppejä.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 13.06.2016 22:48

Onko teillä ystäviä?
On yksi, nainen. Tajuamme kaiken turhuuden ja autamme toisiamme kaikessa mahdollisessa. Meillä on omat elämämme kummallakin ja jaamme arkiset ongelmat ja tuemme toisiamme siinä missä voimme. On hyvä pari. Kumpikin tekee sen minkä voi yhteisen hyvän nimissä.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.06.2016 17:47

Tänään tajusin ,että on,enemmän kuin olen uskonut. Aamulla minulle soitettiin ja kysyttiin joko on juhannussuunnitelmat tehty? Noi ei todellakaan! Meinasin olla ihan vaan rauhassa kodissani , mutta minut kutsuttiinkin juhannuksen viettoon mökille ja saunomaan, grillaamaan ym asiaankuuluvaa puuhastelemaan. Luvattiin hakea ja"palauttaa" kotiovelle! Voiko tuollaisesta kieltäytyä? Ei.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja popi » 14.06.2016 20:53

Ei ole ystäviä, enkä edes tarvitse niitä. Joskus haaveilin naiskaverista ystävänä ja kumppanina mutta enää sekään ei huvita: Tulee vain riitoja ja draamaa mitä en enää jaksa. Lisäksi naisen kanssa pitäisi harrastaa seksiäkin mutta pitkäaikainen lääkkeiden käyttö on heikentänyt potenssin niin veltoksi että seksistä ei tule mitään. Eikä hinkkaaamiset edes kiinnosta.

Parempi elää vain yksin ja toivoa mahdollisimman rikasta elämää yksinäisyydessäkin..
popi

ViestiKirjoittaja Katla » 14.06.2016 23:19

Sateentekijä kirjoitti:Tänään tajusin ,että on,enemmän kuin olen uskonut. Aamulla minulle soitettiin ja kysyttiin joko on juhannussuunnitelmat tehty? Noi ei todellakaan! Meinasin olla ihan vaan rauhassa kodissani , mutta minut kutsuttiinkin juhannuksen viettoon mökille ja saunomaan, grillaamaan ym asiaankuuluvaa puuhastelemaan. Luvattiin hakea ja"palauttaa" kotiovelle! Voiko tuollaisesta kieltäytyä? Ei.
'
No aika ihanaa, olisipa minullakin tuollaisia ystäviä. Olet varmaan hyvä ja mukava seuralainen, koska sinut kutsuttiin. Mukavaa reissua sinulle!
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 15.06.2016 00:12

Kiitos Kissi. Voin kyllä myöntää olevani ihan mukava niille ketkä ovat sen ansainneet 8-) Ei vaan tosissaan, on minulla ihan kivoja ystäviä, vaikka kuvittelen olevani niin kovin yksin.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Dukkha » 20.06.2016 01:39

Nopeestihan täs on alkanut ystäviä löytymään. Varmaan jokin tunnelukko auennu päässä.
Dukkha

ViestiKirjoittaja Rane » 20.06.2016 10:07

Oikeasti minulla olisi ystäviä, ja tavallaan onkin, mutta ei vaan tule pidettyä yhteyttä. Se vaatisi vähän liikaa, kun elämäntilanteemme ovat vähän sellaisia... erilaisia. Matkat ystävän luo kylään ovat liian pitkiä, kun asumme eri puolilla Suomea. Ystävyyssuhteet ovat olleet minulle vähän vaikeampia aikuisena kuin mitä lapsena. Minulla ei ole ollut koskaan paljon ystäviä tai kavereitakaan, ja joskus olen kärsinyt yksinäisyydestä paljonkin. Nykyään viihdyn ihan hyvin omissa oloissanikin, onneksi.
Rane

ViestiKirjoittaja Ryysy » 20.06.2016 21:03

Eniten v*tuttaa, että suurin osa ns. kavereistani on olleet miehen kavereita. Erotessa ne jäävät hänelle. Yksi hyvä ystävä on kiireinen ja toinen hyvä asuu liian kaukana. Onneksi kaukaa pääsee myös lähelle.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Katla » 20.06.2016 22:01

Aikuisena so. vanhempana on hyvin vaikeaa luoda pysyviä ystävyys-suhteita. Aina painaa kummankin menneisyys ja erillaiset asenteet. On kuitenkin suuri onni, jos päättää uskaltaa ystävystyä ja luottaa ja vielä onnistuukin siinä.
Katla

ViestiKirjoittaja Dukkha » 21.06.2016 19:46

Rane kirjoitti:Oikeasti minulla olisi ystäviä, ja tavallaan onkin, mutta ei vaan tule pidettyä yhteyttä. Se vaatisi vähän liikaa, kun elämäntilanteemme ovat vähän sellaisia... erilaisia. Matkat ystävän luo kylään ovat liian pitkiä, kun asumme eri puolilla Suomea. Ystävyyssuhteet ovat olleet minulle vähän vaikeampia aikuisena kuin mitä lapsena. Minulla ei ole ollut koskaan paljon ystäviä tai kavereitakaan, ja joskus olen kärsinyt yksinäisyydestä paljonkin. Nykyään viihdyn ihan hyvin omissa oloissanikin, onneksi.

No itel vähän tää sama. Tosin oon oppinu viihtymään melkein täysin itekseni, mut kylhän ain pienikin positiivinen sosiaalisuus piristää. Tosin kai sitä on ite aina ollut sellainen, et tavallaan aika ei riitä monelle ihmiselle. Tosin tykkään kyl tutustua erilaisiin ihmisiin ihan pintapuolisestikin, et ei siin mitään. Toki netissä tulee sit hölötettyä.
Dukkha

ViestiKirjoittaja Enne1 » 23.06.2016 18:24

Tänään just tuntui kivalta, että te olette täällä, siis koko tämä foorumi.
Enne1

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 23.06.2016 20:04

Juuri tämän foorumin ikähaitarin venyvyys tekee täällä olon vaihtelevaksi,toisinaan kiihdyttää toisinaan viihdyttää. Asiaakin osataan kirjoittaa, mikäli halutaan.
Sateentekijä

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet