Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ennen kuin poistut Kaapo, voisitko lopultakin vastata sinulle jo eilen esittämääni kysymykseen:
Kuinka monta kertaa sinut on tältä palstalta bannattu, ja kuinka pitkäksi aikaa?
Kerran on muistaakseni tullut ilmoitus että kirjoitusoikeudet on poistettu määräajaksi...
Outoa, koska palstaformaattiin ei tuollainen (automaattinen) ilmoitus kuulu, eikä minun tietojeni mukaan sinun kirjoitusoikeuksiasikaan ole koskaan poistettu.
Kaapo kirjoitti:... Nimimerkkini on poistettu muutaman kerran. Joka kerta vastakappaleena on ollut sinä tai Hilppa, joka on johtanut tilanteeseen...
Tarkoittanet sanoa, että sinun nimimerkkisi on poistettu, koska sinä olet nimitellyt ja solvannut minua ja/tai Hilppaa, etkä ole kehotuksista huolimatta suostunut itse kirjoittamiasi asiattomuuksia poistamaan, vaan joko päätynyt itse pyytämään nimimerkkisi poistamista tai että se on poistettu ylläpitäjän päätöksellä.
Kaapo kirjoitti:... Itse olen pitänyt nimimerkin poistamista, lähippäiviin saakka bannaamisena...
Vaikka olet tullut palstalle aina uudelleen samalla vanhalla nimimerkilläsi, ja yleensä vieläpä varsin pian edellisen poistamisen jälkeen. Minkä pituisen bannin olet siis itse ajatellut saaneesi ?
Kaapo kirjoitti:... Muotoseikka tosin jos pillkkua haluaa nussia ja täällähän halutaan...
Ei ole mikään muotoseikka. Banni on joko tietyn ajan voimassa oleva, toistaiseksi voimassa oleva - tai joillakin palstoilla (mutta ei täällä) jopa pysyvä.
Sinua ei siis ole koskaan bannattu, eikä sinulla niin ollen ole perusteita väittää bannatuksi joutuneesi.
Kaapo kirjoitti:... Jostain syystä koen liki kaikki viestisi, hyökkäyksi, vittuiluksi, vähätttelyksi jne...
Minun puolestani voit vapaasti kokea viestini miten parhaaksi koet, mutta sinulla ei ole lupaa tai oikeutta ryhtyä minua - eikä tietenkään ketään muutakaan ihmistä tai ihmisryhmää - nimittelemään tai solvaamaan.
Kaapo kirjoitti:... Tämäkin maistuu ihan vitun viimoselta kuitilta.
Miksi sinun on pakko aina tunkea tuota "vittu" -sanaa viesteihisi? "Vitun hyviä" - "vitun viimoselta"...
Vastenmielistä teinikieltä.