Ryysy kirjoitti:Kyllä sen kuvan saa vaihtaa, jos huvittaa, ilman ketjun avaamistakin : ) Keksi Kaapo jokin hyvä uusi aihe tai suosittele jotakin mieltä avartavaa, mielellään ei-romaanikirjaa, jotain filosofista tai psykologista teosta vaikka? Nimim. aivoille sisältöä ja lomatekemistä
Kaapo kirjoitti:"Temppu ja kuinka se tehdään" on näemmä mennyt lukkoon. Avatar on vienyt päähuomion.
Tarkoitus oli kuitenkin laittaa alukeperäinen tarina ja avatar toisiaan "tukevaksi". ( * )...
Kaapo kirjoitti:... Voin toki vaihtaa avataren jos se enemmistön mielestä on tarpeellista...
Kaapo kirjoitti:... Puhetyyli ja kokonaisuus sai jonkun jopa epäilemään, että kyseessä olisi oma kuvani.
Kuinka monta kertaa olen laittanut oman kuvani avatareksi?..
Kaapo kirjoitti:... Eli varmaan tämä avatar on nyt pohjatyöt tehnyt ja voitaisiin siirtyä varsineiseen asiaan...
Ryysy kirjoitti:Hetkinen, itse olen ollut siinä käsityksessä, että Kaapolla olisi ei-niin-iso kikkeli!...
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:"Temppu ja kuinka se tehdään" on näemmä mennyt lukkoon. Avatar on vienyt päähuomion.
Tarkoitus oli kuitenkin laittaa alukeperäinen tarina ja avatar toisiaan "tukevaksi". ( * )...
Millä mekanismilla tai perusteella ajattelit itsensäpaljastamiskuvan ja löpinän taannoisesta konsultista (tms.) tukevan toisiaan? Minä en näe yhtymäkohtia tai vertailupintaa.Kaapo kirjoitti:... Voin toki vaihtaa avataren jos se enemmistön mielestä on tarpeellista...
Tietenkin voit, niinhän jokainen voi omalle avatarelleen tehdä.
Asian merkitys kiteytyy kuitenkin siinä, että sinä valitsit sen avatareksesi.Kaapo kirjoitti:... Puhetyyli ja kokonaisuus sai jonkun jopa epäilemään, että kyseessä olisi oma kuvani.
Kuinka monta kertaa olen laittanut oman kuvani avatareksi?..
Niinhän minä luulen vieläkin. Eikä tuo "kuinka monta kertaa olen laittanut" ole todiste mistään.
Googlettamalla kyseistä kuvaa ei löydy, joten on perusteita epäillä sen olevan peräisin yksityisistä kokoelmista. Ja koska sinä olet koko palstallaoloaikasi mainostanut peniksesi kokoa, ei ole kovin kauaa haettua ajatella, että olet laittanut oman kuvasi näytille. Kasvothan kuvasta on leikattu pois.
Voitko siis kertoa mistä lähteestä olet kuvan lainannut, vai onko sittenkin kyse sinun omasta kuvastasi?Kaapo kirjoitti:... Eli varmaan tämä avatar on nyt pohjatyöt tehnyt ja voitaisiin siirtyä varsineiseen asiaan...
Peruskoulun alaluokilla tuollainen vertailu varmaankin herättäisi hilpeyttä, mutta miten lienee täällä...
Ryysy kirjoitti:Hetkinen, itse olen ollut siinä käsityksessä, että Kaapolla olisi ei-niin-iso kikkeli!
(Viestin saa poistaa - saatan tehdä sen itsekin. Jos en nyt saa unta, niin ei tule parempaakaan tekstiä.)
Ryysy kirjoitti:Kiitos, kirjasuosituksista, Platonin puoleen käännyn, en ole ikinä lukenut mitään omaansa.
Kaapo kirjoitti:"Temppu ja kuinka se tehdään" on näemmä mennyt lukkoon. Avatar on vienyt päähuomion.
Tarkoitus oli kuitenkin laittaa alukeperäinen tarina ja avatar toisiaan "tukevaksi". ( * )
Voin toki vaihtaa avataren
Kaapo kirjoitti:jos se enemmistön mielestä on tarpeellista.
Kyllästynyt kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Hetkinen, itse olen ollut siinä käsityksessä, että Kaapolla olisi ei-niin-iso kikkeli!...
En tietenkään voi (enkä haluakaan) tietää, mutta useassa viestissäänhän hän on antanut ymmärtää aivan päinvastaista.
Mistä viesteistä sinä olet käsityksesi muodostanut?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa