Temppu ja kuinka se tehdään

Re: Temppu ja kuinka se tehdään

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 14:34

Kaapo kirjoitti:Laita ne pakarasi, katsoisin mielelläni. :D ...

Minulla on onneksi sen verran itsekritiikkiä, etten tuollaisiin ryhdy.
Kaapo kirjoitti:... Puudeli on muuten ärsyttävä koira. Mahdoton huomion kerjääjä. Siltä ei saa hetkenkään rauhaa.

Sittenhän se olisi sinulle varsin passeli koirarotu. Vielä kun se oppisi haukkumaan, mutta valitettavasti se "puhuu" vain silloin kun sillä on asiaa ja jotakin sanottavaa.
Pettymykseksesi minun on kuitenkin ilmoitettava, että rakki on vain puoliksi villakoira.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 06.06.2016 14:37

Kyllästynyt kirjoitti:Kaikella on merkitystä, ja keskustelua voi herättää muillakin tavoilla kuin huonolla käytöksellä. "Keskustelunaloituksesi" ovat minulle leimanneet sinut huonosti käyttäytyväksi mahtailijaksi - ja nykyinen avataresikin kyseistä mielikuvaani sekä käsitystäni vahvistaa.

Lisäys klo 13:07:

Olisi hyvä muistaa sekin, että jos ei ole mitään sanottavaa, ei sitä tarvitse erikseen ilmoittaa.

Niin onhan se Kaapo ärsyttävä tyyppi ja siitä pitää koko ajan muistuttaa.
Kyllä nyt joku keino pitäisi löytää kuinka tuon itsevarman koijarin saisi murennettua.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 14:40

Kaapo kirjoitti:Niin onhan se Kaapo ärsyttävä tyyppi ja siitä pitää koko ajan muistuttaa.
Kyllä nyt joku keino pitäisi löytää kuinka tuon itsevarman koijarin saisi murennettua.

Itsepä provosoit ja käyttäydyt öykkärimäisesti.

Itsevarmuudesta:
Taidat olla ainoa, joka on sanonut minun olevan itsevarma.
Ehkä terapia on sittenkin auttanut...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 06.06.2016 14:43

Kyllästynyt kirjoitti:Sittenhän se olisi sinulle varsin passeli koirarotu. Vielä kun se oppisi haukkumaan, mutta valitettavasti se "puhuu" vain silloin kun sillä on asiaa ja jotakin sanottavaa.
Pettymykseksesi minun on kuitenkin ilmoitettava, että rakki on vain puoliksi villakoira.

Kuinka niin minulle passeli koira? Mulla on nimittäin ollu juuri tommonen puolirakki, se oli vaimon pelastus minulta kysymättä.
Todella ärsyttävä piski. Kun silität toista koiraa niin tämä tunkee aina itsensä väliin. Koko ajan pyörii jaloissa, ei yhtään itsenäisyyttä.
Mulla on ollut paljon koiria. Nytkin on pari. Ei tosin yhtään puudelia. Kissojakin on ollut useampia.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 06.06.2016 14:45

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Niin onhan se Kaapo ärsyttävä tyyppi ja siitä pitää koko ajan muistuttaa.

Itsepä provosoit ja käyttäydyt öykkärimäisesti.

Missä minä sinua provosoin?
Kukaan muu ei ole provosoitunut!

Kyllästynyt kirjoitti:Itsevarmuudesta:
Taidat olla ainoa, joka on sanonut minun olevan itsevarma.
Ehkä terapia on sittenkin auttanut...

Huono puujalkavitsi.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 14:47

Minun mielestäni villakoira olisi juuri sopiva rotu sinulle.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 06.06.2016 14:49

Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni villakoira olisi juuri sopiva rotu sinulle.

Se on sinun mielipiteesi ja olet väärässä.
Nyt pyrit jopa määrittelemään minulle sopivat koirarodut.
Olisiko jotain muuta mitä haluaisit minulle määritellä?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 14:55

Kaapo kirjoitti:Missä minä sinua provosoin?...

Avataresi on hyvien tapojen vastainen ja provosoiva.
Kaapo kirjoitti:... Kukaan muu ei ole provosoitunut!...

SIlle epäkohdalle minä en voi mitään.
Kaapo kirjoitti:... Huono puujalkavitsi.

Ei ihme, koska se ei ole mikään vitsi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 15:00

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni villakoira olisi juuri sopiva rotu sinulle.

Se on sinun mielipiteesi ja olet väärässä...

En minä mitään määrittele. Se on minun mielipiteeni, vaikka toisaalta toivonkin, ettet ottaisi mitään eläintä.
Kaapo kirjoitti:... Olisiko jotain muuta mitä haluaisit minulle määritellä?

En määrittelekään, mutta ehdotan että vaihdat räätäliä, koska vaikuttaa siltä ettei nykyinen osaa tehdä istuvaa pukua.

Muokkaus klo 15:04:
Luin huolimattomasti. Luulin sinun tarkoittavan itsevarmalla koijarilla minua, mutta erehdyin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 06.06.2016 15:14

MInä tulen eläinten kanssa hyvin toimeen, eritysesti koirien. Saan aggresiivisen eläimen yleensä rauhoittumaan.
Kaikki koirat jotka mulla on ollut ovat valinneet minut, en minä niitä (puudelia lukuunottamatta).
Viimeksi kuusivarpainen "dingo". Ollut meillä nyt kolmisen vuotta.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 15:16

Kaapo kirjoitti:MInä tulen eläinten kanssa hyvin toimeen, eritysesti koirien. Saan aggresiivisen eläimen yleensä rauhoittumaan.
Kaikki koirat joitka mulla on ollut ovat valinneet minut, en minä niitä (puudelia lukuunottamatta).

Ihmisiin eivät näytä pätevan samat opit kuin koiriin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 06.06.2016 15:17

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:MInä tulen eläinten kanssa hyvin toimeen, eritysesti koirien. Saan aggresiivisen eläimen yleensä rauhoittumaan.
Kaikki koirat joitka mulla on ollut ovat valinneet minut, en minä niitä (puudelia lukuunottamatta).

Ihmisiin eivät näytä pätevan samat opit kuin koiriin.

Hyvin pitkälle pätee, jotkut kuitenkin muistuttaa puudelia.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 15:20

Kaapo kirjoitti:Hyvin pitkälle pätee, jotkut kuitenkin muistuttaa puudelia.
En oikein usko, mutta voihan niin olla ja siihen lienee syykin; koirat kun eivät osaa lukea.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 06.06.2016 15:23

Kyllästynyt kirjoitti:
En oikein usko, mutta voihan niin olla ja siihen lienee syykin; koirat kun eivät osaa lukea.

Ei se lukutaito useimpia ihmisiäkään haittaa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 06.06.2016 16:36

Kahden kirjoittajan väliseksi sanailuksi tämä(kin ) ketju näyttää menneen. Piikittelyä puolin jos toisinkin.Ei kovin ylevää, varsinkin kun tuntee kummankin kirjallisen tyylin. Pystytte molemmat parempaan kuin iänikuiseen vääntämiseen!
Toki itsekin osaan tuon vääntämisen jalon taidon, mutta nuo kaksi ovat kehittäneet siitä varsinaisen taiteen . :P

P.S.En tykkää Kaapon avattaresta yhtään, jotenkin on melko provosioiva tms.Tai suoraan sanottuna ällö 8-)
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 17:33

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Ei se lukutaito useimpia ihmisiäkään haittaa.

Mutta useampia ihmisiä haittaa puuttuva lukutaito.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2016 17:42

Sateentekijä kirjoitti:... P.S.En tykkää Kaapon avattaresta yhtään, jotenkin on melko provosioiva tms.Tai suoraan sanottuna ällö

Minun mielestäni se on samaa kikkelin heiluttelua jota olen nähnyt ennenkin; itsensäpaljastajia siis.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 06.06.2016 17:51

Sateentekijä kirjoitti:Kahden kirjoittajan väliseksi sanailuksi tämä(kin ) ketju näyttää menneen. Piikittelyä puolin jos toisinkin.Ei kovin ylevää, varsinkin kun tuntee kummankin kirjallisen tyylin. Pystytte molemmat parempaan kuin iänikuiseen vääntämiseen!
Toki itsekin osaan tuon vääntämisen jalon taidon, mutta nuo kaksi ovat kehittäneet siitä varsinaisen taiteen . :P

P.S.En tykkää Kaapon avattaresta yhtään, jotenkin on melko provosioiva tms.Tai suoraan sanottuna ällö 8-)

No kun suoraan ruvetaan puhumaan, niin onhan se sunkin avatar suhteellisen paska.
Kukkahattutätiryhmä taas Kaapon kimpussa ja kohta kukkahattusetä sen bannaa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 06.06.2016 18:04

Kirjoittaja irmeli » 06 Kesä 2016, 17:51

Sateentekijä kirjoitti:
Kahden kirjoittajan väliseksi sanailuksi tämä(kin ) ketju näyttää menneen. Piikittelyä puolin jos toisinkin.Ei kovin ylevää, varsinkin kun tuntee kummankin kirjallisen tyylin. Pystytte molemmat parempaan kuin iänikuiseen vääntämiseen!

No kun suoraan ruvetaan puhumaan, niin onhan se sunkin avatar suhteellisen paska.
Kukkahattutätiryhmä taas Kaapon kimpussa ja kohta kukkahattusetä sen bannaa.

Irmeli hyvä:
Kukaan ei ole tässä kenenkään kimpussa, paitsi sinä taas yrität olla minun kimpussani:)
Mutta minäpäs en provosoidu, lälläs lää!

Kuva
Olen kukkahattutäti ja ylpeä siitä!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 06.06.2016 18:48

Jos minä olen sun kimpussa, niin sinä olet kaapon kimpussa.
irmeli

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa