Pertti Luukkoselle

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Pertti Luukkoselle

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 17.05.2016 13:00

Minä en tällä hetkellä pääse Tukiasema-sivustolle ollenkaan.
Voi olla tietysti sattumaa. Ei vaan ole tainnut juurikaan ennen näin käydä.
Käyn sivustolla nykyään hyvin harvakseltaan lukemassa muutamaa päiväkirjaa.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Katla » 17.05.2016 13:50

Minäkään en ole päässyt sinne enää aikoihin. Ei auta edes uudelleen rekisteröinti, kun ei tule vastausta s.postiin.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 17.05.2016 13:52

Oikeestaan Sateentekijä, voisit kysyä wassolta, tai mikä se on Reinikainen? että miksei sinne pääse rekisteröitymään?
Katla

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 17.05.2016 14:02

Pääsetkö Kissi kuitenkin lukemaan kaikille näkyviä palstoja, vaikka et pääse rekisteröitymään?
Minä en tällä hetkellä pääse koko sivustolle.

Sivustolla on muutama päiväkirja, joita seuraan. Päiväkirjojen vuoksi harmittaa, jos pääsyni sivustolle estetään.
Viimeksi muokannut Valkosiipi päivämäärä 17.05.2016 14:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.05.2016 14:06

Olisi erittäin kohtuullista, että Lette vastaisi syytöksensä synnyttämiin kysymyksiin. Ei niin, että hänen esittämänsä syytöksen - tai vahvan väitteen - synnyttämien kysymysten esittäjä(t) ohjataan ottamaan asioista selvää.
Niinpä edelleen odotan, että Lette ihan itse vastaa kysymyksiin, jotka tämä hänen aloittamansa syytösketju on synnyttänyt.
Mirri

ViestiKirjoittaja Rakkaussoturi » 17.05.2016 15:54

Tukiasema.org jumittaa n. kerran kuussa säännöllisesti. Ei sinne nyt kukaan pääse.
Born in Heideken
Rakkaussoturi

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.05.2016 16:25

Minä laitoin tukiasemalle kysymyksen Lettelle eilen. Kysyin, miksi hän käy toisen foorumin asioita täällä kyselemässä. En tiedä tuliko vastausta, koska tukiasema.org jumittaa taas.
Lettelle ihan vaan tiedoksi. Jos esittää noinkin vahvoja syytöksiä, on pystyttävä esittämään myös todisteet. Pelkkä tunne siitä, että näin on tapahtunut, ei riitä selitykseksi.
Minä kävin linkittämässäsi sivustossa. Siellä sanottiin näin:
http://www.hollilla.com/reader.php?action=thread&thread=3794845
Näytämme tämän viestiketjun, koska se on poistettu alkuperäisestä sijainnista.
- Viestiketju on todennäköisesti poistettu hyvästä syystä.
- Emme suosittele tämän sisällön lukemista kenellekään!

Toinen linkkisi löytyy samasta paikasta samalla ilmoituksella. Viestiketjusi on siis poistettu eikä niitä suositella luettaviksi kellekkään! Kerro nyt ihan omin sanoin, mitä semmoista ketjut sisältävät, ettei niitä suositella kenenkään luettaviksi? Itse en näitä poistettuja ketjuja ole edes halunnut lukea.
Todennäköisesti tukiaseman ylläpito on sopimattomiksi katsomansa viestiketjut poistanut. Mikset kysele sieltä?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.05.2016 16:39

P.S. Kunhan tukari alkaa taas toimia, laitan sinne avoimen kysymyksen, kuka Letten ketjut poisti ja miksi. Foorumin käyttäjänä minulla on siihen oikeus ja heillä myös velvollisuus vastata, ettei tämmöisiä ikäviä tilanteita pääse syntymään.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.05.2016 16:57

Nyt tukarille pääsee ja laitoin kysymykseni sinne.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Lette » 18.05.2016 11:07

Olen kertonut asian Tukiaseman adminille ja Reinikaiselle.

Toin asian tänne, koska se koskee Pertti Luukkosta ja tämä on hänen palstansa,
admin kehotti minua vaihtamaan salasanaa.

Ilmeistä on, että kirjoittajat eivät tiedä asioita. Palstan ylläpitäjä tietää palstalle
kirjoittautuneiden salasanat ja käyttäjätunnukset. Sain itse tämän tiedon tietokoneen ohjaajalta.

Minulla oli sama salasana ja käyttäjätunnus Tukiasemalla ja Luukkosen palstalla.
Tällöin Pertti Luukkonen pääsi minun tiedoillani poistamaan puheena olevat ketjut.
Asia on näin yksinkertainen, olen ollut hyväuskoinen, mutta kaikesta oppii.
Lette

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.05.2016 11:09

Lette kirjoitti:Valitettavasti Pertti Luukkonen on poistanut Tukiasema.org :lla
kaksi sinne laittamaani ketjua, en huomannut vaihtaa salasanaa.
Totuus on aina ollut minulle elämänarvo.
Se toteutuu myös tässä tapauksessa.
Pertti Luukkonen poisti viestit.

Lette, toimitin viestisi Tukiasema org -foorumille mietittäväksi - sitä foorumiahan asiasi koskee. Sensuroin kuitenkin pois väitteesi nimeltä mainitsemasi henkilön raukkamaisesta toiminnasta; se tuntui ikään kuin julkaisukelvottomalta, joten ajattelin että pidetään se syytös täällä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.05.2016 11:35

Lette kirjoitti:Olen kertonut asian Tukiaseman adminille ja Reinikaiselle.

Toin asian tänne, koska se koskee Pertti Luukkosta ja tämä on hänen palstansa,
admin kehotti minua vaihtamaan salasanaa.

Ilmeistä on, että kirjoittajat eivät tiedä asioita. Palstan ylläpitäjä tietää palstalle
kirjoittautuneiden salasanat ja käyttäjätunnukset. Sain itse tämän tiedon tietokoneen ohjaajalta.

Minulla oli sama salasana ja käyttäjätunnus Tukiasemalla ja Luukkosen palstalla.
Tällöin Pertti Luukkonen pääsi minun tiedoillani poistamaan puheena olevat ketjut.
Asia on näin yksinkertainen, olen ollut hyväuskoinen, mutta kaikesta oppii.

Menin selityksesi edessä sanattomaksi. Laitoin tekstisi Tukiasemalle, koska asiasi koskee nimenomaan sitä foorumia, ja mielestäni sen foorumin ylläpitäjällä olisi nyt selityksen paikka.
Mirri

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 18.05.2016 12:58

Muistan aktiivisilta vanhan Tukiaseman ajoilta, miten minäkin olin välillä todella vainoharhainen. Uskoin joistain kirjoittajista tai joidenkin kirjoittajien tekemisistä tai henkilöllisyydestä vaikka mitä. Olin täysin vakuuttunut, että olin oikeassa, kunnes usein aikojenkin päästä huomasin, että kuvitelmani ei voi pitää paikkaansa. Joihinkin vainoharhoihini uskon vieläkin.

Moralisoin Leten kirjoituksessa sitä, että hän esitti syytöksensä julkisesti. Asian olisi voinut hoitaa fiksusti vaikkapa yksityisviesteillä.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.05.2016 18:00

"Syytön, kunnes toisin todistetaan"!
Täysin käsittämätön sekasotku, jota kukaan ei ole halukas asiallisesti selvittämään. Salasanojen urkkiminen sekä niitten perusteella tehty poistotoiminta tuntuu käsittämättömältä, syytöksen tekijän mielen tekosilta.
Tässä pitää nyt muistaa, että on syytetty nimeltä tunnettua henkilöä, joten asia on suht. vakava.
Lette ei ole selittänyt yhtään asiaa, mikä tukisi hänen ajatustensa kulkua!
Jos tuo asian julkisesti tänne, olisi vähintäinkin kohtuullista esittää myös muita todisteita , kuin mutu-pohjainen mielen kuvitelma.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 18.05.2016 18:24

Letellä viiraa. Lette muuten taipuu mielestäni Letellä eikä Lettellä...
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.05.2016 18:56

trisse kirjoitti:Letellä viiraa. Lette muuten taipuu mielestäni Letellä eikä Lettellä...

Kielioppisääntö: Erisnimet ei taivu.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.05.2016 19:04

Tässä asiassa viiraamisilla ja taipumisilla ei ole merkitystä.

On tosiasia, että kyseiset ketjut ovat kadonneet foorumilta, jossa ne ovat olleet. Foorumin ylläpito osaa (jos haluaa) julkisesti kertoa viestiketjujen aloittajalle (Lettelle/Letelle) miksi hänen aloittamansa ketjut eivät enää ole siellä. Toistaiseksi Tukiasema.org:n ylläpito moderaattoreineen ei ole halunnut sanoa tai selittää yhtään mitään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.05.2016 19:20

Riitta, Riittan, Riittalle
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 18.05.2016 19:46

http://kaino.kotus.fi/etunimientaivutus ... tue&id=315
nominatiivi Riitta
genetiivi Riitan
partitiivi Riittaa