Nettikiusaaminen

Re: Nettikiusaaminen

ViestiKirjoittaja trisse » 14.05.2016 17:11

Ei taida Kaapo oikein kestää erimielisyyksiä? Kaikki on hälle virheellistä, väärää, perseennuolentaa ja salattua pilkkaa. Voisiko se olla mahdollista että sinä itse olet yksinkertaisesti väärässä? Ei ole mitään salaliittoa tai perseennuolentaa vaan narsismisi ja omakuvasi on vääristynyttä. Mitä haet meistä? Mikset lähde paikkaan parempaa jossa saisit ansaitsemaasi ihailua?
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.05.2016 17:13

17:13
Mielestäni Kyllästyneen viesti oli asiallinen. Mitä "väärää" tms. olit siinä näkevinäsi?

puheesi kiusatuksi joutumisesta on lievästi ilmaisten sangen liioiteltua.
Mielestäni vain tuo kohta oli osin tulkinnanvarainen. - Voi tuntea tulleensa kiusatuksi jopa asiallisten korjausten vuoksi. Tai sitten kirjoittaja voi pitää korjauksia vittuiluna tai yläpuolella olemisena yms. (Sitä ne voivat tietysti myös olla.)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.05.2016 19:07

Kas.Jo haudan partaalla kompuroinut ketju elvytettiin uuteen elämään:)
Kaunaisuutta näyttää löytyvän pilvin pimein -Miksei sitä kuolemaan saa?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.05.2016 19:11

Kosto elää
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.05.2016 23:04

r e|v a n s s i (ransk. revanche < lat. re- takaisin, ransk. venger kostaa), kosto, hyvitys, korvaus; (myös) voitto kilpailijasta, jolle on aiemmin hävinnyt.

Kun esimerkiksi nyrkkeilyssä otetaan revanssi, tarkoitetaan yleensä vain uusintaottelua, vaikka revanssi-ilmauksessa on ainakin koston esimakua. Välillä uutisissa voidaan todeta esimerkiksi, että "Duhaupas nöyryytti Heleniusta". Ilmaus on mielestäni epäkorrekti vaikkakin se on suosittua uutis- ja urheilukieltä ja jopa usein totta. Ensisijaisena päämääränä on useimmiten kuitenkin voitto eikä nöyryyttäminen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.05.2016 00:19

Kaapo kirjoitti:
trisse kirjoitti:Kyllästynyt oli ihan asiallinen. Sinä heitit vittu-linjalle. Kellä olisi niin huono itsearvostus että vastaisi kysymykseesi solvauksen jälkeen? Korkeintaan minulla ehkä..

EI ollut asiallinen. Vanhat ja väärät perustelut heitti peliin...

Porsaiden kanssa ei pitäisi ryhtyä mutapainiin, mutta kysyn kuitenkin: Mikä perusteluni oli väärä?
Sanoin, etten ole kanssasi mitään sopinut, ja luultavasti kyllä itse muistaisin jos sellaista olisin tehnyt.

Mielestäni sinun Kaapo olisi syytä ymmärtää, ettei kannata ensin solvata jotakuta - ja sitten valittaa kun kyseinen henkilö halua tai viitsi kanssasi keskustella.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 15.05.2016 00:39

Oletko minulle jostain suuttunut kun et vastaa?
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 15.05.2016 00:43

No wau, Kyllästynyt on seurassamme. Ei ollenkaan hullumpaa.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 15.05.2016 00:59

Tuskin pysyvästi kuitenkaan. "Käymään vaan tänne tullaan eikä olemaan" :(
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 15.05.2016 05:07

trisse kirjoitti:Ei taida Kaapo oikein kestää erimielisyyksiä? Kaikki on hälle virheellistä, väärää, perseennuolentaa ja salattua pilkkaa. Voisiko se olla mahdollista että sinä itse olet yksinkertaisesti väärässä? Ei ole mitään salaliittoa tai perseennuolentaa vaan narsismisi ja omakuvasi on vääristynyttä. Mitä haet meistä? Mikset lähde paikkaan parempaa jossa saisit ansaitsemaasi ihailua?

Kyllä minä erimielisyyksiä kestän, hyvinkin. Esim. Mirrin arvio (tramaattisuudesta ym.) tässä ketjussa sai hyvinkin suopean vastaanoton. Myös muiden kohdalla se on tullut esille jopa tällä kolmannella kerralla useampaan kertaan. Jos toinen on oikeassa, osittain tai kokonaan, niin ei minulla ole sitä vaikeuksia myöntää vaikka kohteena olisi oma toimintani tai sen motiivit. Toisaaltaan tälle palstalle on kasaantunut tietyn tyyppisiä ihmisiä paljon niin voi hyvinkin olla mahdollista, että kaikki muut on väärässä, ainakin ajoittain.

Mitä kertoo itsestäsi kuuvio jota yrität piirtää minusta?
Minua on entisen työni takia testattu erilaisilla psykotesteilla ristiin rastiin. Tiedän kyllä mikä olen. Narsismi ei ole ongelmani eikä mikään muukaan MT ongelma.
Narsismitestin tein myös täällä ja sain normaalin tuloksen.

Mitäkö haen?
Sinulle ei tullut mieleen, että kirjoitan ympärstöissä missä kyseiset asiat kiinnostaa.
Täällä on paljon porukkaa ja uskon mm. että tietynkaltaiset ihmiset aiheuttaa vihaa ja ongelmia internetissä.
On esim. vihapuhetta ja vihapuhetta vihapuhetta vastaan, mutta ongelma on kummallakin osapuolella sama.
Halu toisen ihmisen kyykyttämiseen.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 15.05.2016 05:32

Kyllästynyt kirjoitti:
Mielestäni sinun Kaapo olisi syytä ymmärtää, ettei kannata ensin solvata jotakuta - ja sitten valittaa kun kyseinen henkilö halua tai viitsi kanssasi keskustella.

Kuka sinua on nyt solvannut? Minä puhuin sovinnosta.
Sinä hyökkäsit kimppuuni ensimmäisestä päivästä lähtien ja siitä juontaa koko paska.
En myöskään KOSKAAN ole valittanut ettet keskustele kanssani. Päinvastoin, varsinainen häntäkärpänen olet ollut.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Hilppa » 15.05.2016 10:27

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Sinä hyökkäsit kimppuuni ensimmäisestä päivästä lähtien ja siitä juontaa koko paska.
En myöskään KOSKAAN ole valittanut ettet keskustele kanssani. Päinvastoin, varsinainen häntäkärpänen olet ollut.

Olet kutsunut kusipääksi ja nimitellyt kirjoittamiseeni viitaten "taasko se länkytys alkoi" tms. Länkyttämiseen viittaaminen on jossain määrin loukkaavaa, mutta otan kaiken tyynesti vastaan, onhan minulla kapinallisen hevosen nimi. Onhan hevosilla usein omistajiensa asettaman länget, kaipa viittauksesi kaukaa hakien voisi liittyä länkiin. Mutta metaforana ajatellen pilkkasi on onnetonta ja siitä jää ainoastaan ikävä sivumaku.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.05.2016 10:38

Aikamuoto ("olet") viitannee (myös) Kaapon kolmanteen vierailu-periodiin. - Toisinaan voi olla olennaista määrittää tapahtuma-aika (suunnilleen melko) tarkasti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 15.05.2016 10:43

Kaapo kirjoitti:- -
Minua on entisen työni takia testattu erilaisilla psykotesteilla ristiin rastiin. Tiedän kyllä mikä olen. Narsismi ei ole ongelmani eikä mikään muukaan MT ongelma.

Työn takia ihmisiä testataan erilaisilla osa-aluekartoituksilla, joissa etsitään joitakin erityiskykyjä, kuten johtajuustaitoja, paineensietokykyä, tms. Ne ihmiset, jotka on valittu johtajiksi ja jotka edustavat niitä ominaisuuksia, joita noilla testeillä haetaan, ovat luonteeltaan usein ulospäinsuuntautuneita ja sosiaalisesti kyvykkäitä. Tavallaan ihmisen on jo jossain määrin oltava itsetietoinen ja narsistisiakin ominaisuuksia omaava, jos ylipäätään lähtee pyrkimään esimerkiksi johtotehtäviin. Mutta se narsismi täytyy olla jollain tavalla hallinnassa, jotta testeistä pääsee läpi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.05.2016 10:51

Narsismi-testit ovat humpuukia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.05.2016 10:55

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Mielestäni sinun Kaapo olisi syytä ymmärtää, ettei kannata ensin solvata jotakuta - ja sitten valittaa kun kyseinen henkilö halua tai viitsi kanssasi keskustella.

Sinä olet solvannut minua. Kaapo 14.5.2016 klo 7:49
Kaapo kirjoitti:Olin väärässä, sama kusipää kuin ennenkin.

Sinä väitit tehneesi minun kanssani jonkinlaisen sovinnon, mutta mitään sovintoa tai sopimusta minä en ole sinun kanssasi koskaan tehnyt, joten väitteesi on perätön.
Samoin ovat perättömiä olleet muut minua koskevat väitteesi, kuten "Hilpan langettama ansa" sekä se, että sinua olisi kiusattu.
Ensimmäinen viestisi tälle palstalle oli vastenmielinen seksistinen sepustus täynnä kirjoitus- ja kielioppivirheitä. Ja koska tekemäsi virheet muistuttivat hyvin läheisesti palstalla aiemmin kirjoittaneen henkilön kirjoituksia, erehdyin luulemaan sinua häneksi.
Tekemäni virheen olen sittemmin oikaissut, eikä sinulle ensimmäiseksi osoittamaani lausetta "Tervetuloa Gabriel, vai pitäisikö sanoa XXXX", voi mielestäni millään mittapuulla arvioida kiusaamiseksi tai kimppuusi hyökkäämiseksi.

Sinä käytät naisiin liittyen sanoja "eukko", "muija", "ämmä", "daisarit", "pipari". Kiukuttelet "Vittu miten herkkä nahka" jne. ja uhkailet käyttäväsi vastaavanlaisia sanoja vastedeskin.
Nimittelet minua kusipääksi, ja sitten vielä kehtaat väittää, ettet muka olisi minua solvannut...

Toistan vielä:
Ole hyvä ja jätä minut rauhaan. Minulla ei ole pienintäkään halua tai mielitekoa keskustella sinun kanssasi mistään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.05.2016 11:34

Kaapo kirjoitti:Noniin sieltä se vanha kotko taas herää.
Vittu, missä on userhide!

Mielestäni sinä Kyllästynyt ja Hilppa olette palstan järjestelmällisiä kiusaajia.
Hilppa on ovelampi ja manipuloiva. Sinä taas pahansuopa akka joka pyrkii ihmisten vahingoittamiseen.
Valitsette aina jonkun kohteen ja yritätte savustaa.

Jatkan taatusti nimittelyä silloin kun se tuntuu sopivalta.
Bannit minulle voi toki antaa enkä jatkossakaan aio poistaa ainuttakaan viestiäni.

Sinun tulee poistaa yllä oleva pahansuopa viestisi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 15.05.2016 11:39

Poista itse, niinkuin viimekerrallakin.
Sinä olet väärässä tämän suhteen, enkä sen takia toimi niinkuin haluat.
Hienovarainen vittuilu on sallittua mutta päin pläsiä ei saa ladata. (totuuttakaan)
Nuo kaksi kanaa on muuten syy palstan hengen huonouteen.

Poista nikini niin parissa kolmessa päivässä palsta hiljenee taas haudan hiljaisuuteen.

Hyvää jatkoa kaikille jotka tämän kerkeävät lukemaan.

https://www.facebook.com/WeesayLiberia/?fref=nf
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.05.2016 11:44

Kiitos palveluksesta!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.05.2016 12:26

Mielestäni aikuinen saa sanoa mitä haluaa ilman poistoja. Lainalaiset kunnianloukkaukset ovat eri asia.
Pinja

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet