Vtun tylsää

Vtun tylsää

ViestiKirjoittaja trisse » 11.05.2016 20:15

Mikä teissä on vikana kun ette puhu mitään? :(
trisse

Re: Vtun tylsää

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.05.2016 21:42

No minulla on ainakin ollut niin hlvtin kivaa, että enpä juuri ole ehtinyt kirjoittelemaan.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 11.05.2016 21:51

Jaettu kivuus on suurempi kivuus.
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.05.2016 21:53

Kuinka tietää sä voisitkaan, kenen kanssa mä jaoin tuon hetken pienen verrattoman.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 11.05.2016 22:09

Et minun...
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.05.2016 22:13

Olen varmaan rakastunut. Siis täysin pöhköä, mutta ei voi mitään, täytyy vaan kestää. Ehkä se menee ohitse kesän mentyä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 11.05.2016 22:17

Ahaa. Sitä se lämmin toukokuu teettää siellä sun täällä. Linnutkin mökeltävät yökaudet siihen malliin rakkauslaulujaan että pakko sulkea ikkuna että saisi nukuttua.
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.05.2016 08:25

Tylsät tynnyrit kolisee.

Ota joku aihe ja jäsentele se. Tarkastele sitä eri puolilta ja esitä pari raflaavaa mielipidettä.
Vaikka "tylsyys", siitäkin irtoo kamaa jos sitä hiukka fundeeraa. Sitä kutsutaan luovuudeksi.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.05.2016 08:26

Hilppa kirjoitti:Olen varmaan rakastunut. Siis täysin pöhköä, mutta ei voi mitään, täytyy vaan kestää. Ehkä se menee ohitse kesän mentyä.

Onko kuuma kolli kiikarissa?
Valota nyt vähän lisää.
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 12.05.2016 10:55

Kaapo kirjoitti:Tylsät tynnyrit kolisee.

Ota joku aihe ja jäsentele se. Tarkastele sitä eri puolilta ja esitä pari raflaavaa mielipidettä.
Vaikka "tylsyys", siitäkin irtoo kamaa jos sitä hiukka fundeeraa. Sitä kutsutaan luovuudeksi.

Kiitos mutta ei kiitos. Sinulta pyytäisin ensin esseetä siitä kuinka Dostojevski käytti kaksoisolentoteemaa Karamazovin veljeksissä. Kahden sivun teksti eli 5000-6000 sanaa.
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.05.2016 03:25

trisse kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Tylsät tynnyrit kolisee.

Kiitos mutta ei kiitos. Sinulta pyytäisin ensin esseetä siitä kuinka Dostojevski käytti kaksoisolentoteemaa Karamazovin veljeksissä. Kahden sivun teksti eli 5000-6000 sanaa.

Voisin kirjoittaakin, mutta etkö haluaisi tehdä sen itse?
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 13.05.2016 17:47

Haluaisin toki mutten tee. (Jos aikoisin itse tehdä niin en pyytäisi sinua.)
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 13.05.2016 18:34

Onko jossain ilmaiskirjana luettavissa Karamazovin veljekset? Tarkoitan netissä, suomenkielisenä ja avoimesti saatavilla. Joitakin suomalaisia klassikoita on.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 13.05.2016 18:59

En usko.
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 13.05.2016 19:14

Niin kai sitten.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.05.2016 19:46

trisse kirjoitti:Haluaisin toki mutten tee. (Jos aikoisin itse tehdä niin en pyytäisi sinua.)

SItte varmaan on turha syyttää muita aktiivisuuden puutteesta.
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 13.05.2016 20:17

Kuinka niin?
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.05.2016 06:08

trisse kirjoitti:Kuinka niin?

Jos itse kykenee kirjoittelemaan vain yhden rivin irtolauseita niin turha sitä on muita aktiivisuuden puutteesta syyttää.
Eli pistä jotain enemmän likoon ja näe sen eteen hieman vaivaa. Ainakaan minua ei huvita viihdyttää ketään joka ei itse anna mitään.
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 14.05.2016 13:04

Ei tarvi huvittaa mutta älä suhtaudu muhun patronisoivasti. Oon ollut näillä foorumeilla yksi kaikkein aktiivisimmista ja kirjoittanut satoja ellei tuhansia aloituksia (jotka nyt on taivaan tuulissa johtuen foorumien tuhosta tai omista rangaistuksistani täällä). Olen ollut todella tuottelias, omaperäinen ja luova. Nyt on vähän hiljaisempi vaihe - varmaan koska en juo :D En kuitenkaan ansaitse patronisoivaa suhtautumistasi. Jos mulla on tyhjäkäynnin hetki ja haluan siksi tehdä tälläisen aloituksen niin saan sen halutessani tehdä.
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.05.2016 13:55

Voi selvinkin päin olla luova.
Kaapo

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet