Nettikiusaaminen

Re: Nettikiusaaminen

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.05.2016 19:25

Ei toki tuota ongelmia ignoorata sinut.No problem. Kissiä en ole manipuloinut enkä ketään toistakaan. Kuten sanottu, kukin kokee asiat niinkuin itse näkee.
Ei tuossa sinänsä mitään uutta ole sinun suhteesi,tuollainenhan sinä vaan yksinkertaisesti olet.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 09.05.2016 22:21

Tristan on mustis, eikä syyttä! senkin viettelijä!
Katla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.05.2016 22:26

22:26
Trisse: Oletko joskus itse yrittänyt hyötyä kritiikistä jota mm. minä ja Helmenkalastaja olemme antaneet toiminnastasi?
Pykopatologia: Olen
Trisse: Mihin lopputulokseen tulit?

Yritin jatkossa kiinnittää huomiota esitettyyn (kryptisyys tms.). Kuitenkin katsoin, että esitetty kritiikki pohjasi osin huonoon lukemiseen.

Tuon jälkeen olen puuttunut foorumilla korrelaattien epämääräisyyksiin ja virheisiin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.05.2016 22:38

.Kissi kirjoitti:Tristan on mustis, eikä syyttä! senkin viettelijä!

Niinpä. Kissin ja minun välillä on jonkinmoinen yhteys kaikesta vittuilusta huolimatta.Me kun olemme siinä ihan yhtä hyviä 8-)
Tristan ei pääse meidän tasolle eikä näin ollen löydä meidän välisestämme yhteydestä mitään. Tristan parka. Häneltä kun puuttuu se sielujen yhteys :shock:
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 09.05.2016 23:23

Älä, Tris on mun ystävä ja olen hyvinkin lojaali hänelle. Sinusta saan hauskaa seuraa, aina kun teke mieli olla dramaattinen :) tai höpötellä muuten vaan.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.05.2016 18:59

Miehän se olenkin tämän saitin draama Queen :idea:
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 10.05.2016 19:55

Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.05.2016 20:08

.Kissi kirjoitti:niin oletkin, Iltasanomien sarjis: http://is.mediadelivery.io/img/1920/6c7 ... ec8cc0.jpg

Tuo oli hauska!

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.05.2016 20:14

Kaapo 6.5.2016 3:41 kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
Kaapo kirjoitti: Mielestäni kiusaaminen ja nokkiminen nyt käännettiin kiusatun syyksi.

Missä ja miten?

Avataan v'ähän.

Sateentekijä kirjoitti:Kyllähän netissä pätee se vanha sanonta."kuka kerran keksitään, sitä aina epäillään/nokitaan." Jos jo alussa saa tietynlaisen maineen, siitä on vaikea vapautua. Joukkohenki lisää negatiivisuutta.
Tokihan jokainen täällä tekee mokia, kuka enemmän, kuka vähemmän. Tyypillistä on kuitenkin se, että negatiiviset sanat muistetaan ja niihin takerrutaan, positiivinen ilmaisu harvoin saa minkäänlaista vastakaikua.

Mielestäni tuo vihjaa että kiusatussa itsessään olisi vika tai vikaa. (Ehkä ymmärrän Sateentekijän vertausken toisin kuin Sateentekijä itse.)
Omalla kohdallani homma alkoi heti ja minua epäiltiin toiseksi henkilöksi. Koko eka kierros jatkui samassa hengessä ekasta päivästä lähtien, eikä siitä päässyt mitenkään irti. Tokalla kierroksella homma osittain hellitti, kun sain aikanaan jonkinlaisen sovinnon Kyllästyneen kanssa.
Itse koen että jokuossa oli päätekijä pari suportteria.

Mutta kyllä minä sen kestin ja ei siitä mitään "vammaa" tullut. Avasi toisaltaan hyvin ihmisuhteita tällä palstalla ja "pääsi kurkistelemaan ihmisten sieluihin". - Mielenkiintoisia hetkiä myös.

Kyllä kiusatussa(kin) voi olla "vikaa" tai syytä (mikä ei kuitenkaan "determinoi" kiusaamista).

Kyllästyneen kanssa "jonkinlaisen sovinnon". - Olikohan kuitenkaan noin?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.05.2016 21:24

Psykopatologia, tuohon kysymykseen tarvittaisiin Kyllästynyt vastaamaan omasta puolestaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 13.05.2016 21:56

Eikö tätä ketjua voisi päästää jo ansaittuun lepoon?
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 13.05.2016 23:01

Miksi sitten kommentoit ? Ketjut vaipuvat unhon yöhön kun kiinnostus niitä kohtaan laimenee.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.05.2016 06:01

Psykopatologia kirjoitti:Kyllä kiusatussa(kin) voi olla "vikaa" tai syytä (mikä ei kuitenkaan "determinoi" kiusaamista).

Ainakin se jatkuva nalkuttaminen kirjoitusvirheistä lakkasi.
Kyllästynyt ei myöskään enää lähtenyt loppuvaiheessa hilpan virittämään "ansaan", "Panisitko...jankutuksessa".
Eli tuli tunne että kyllästynyt pesi kätensä.
Tätä myös edelsi vuoropuhelu jossa me ruodittiin tapaamme kommunikoida toisillemme.
Tulkitsen tuon vähintään jonkinlaiseksi sovinnon asteeksi ja kyllä sen eteen tehtiin myös töitä, ainakin omalta puoleltani. Uskon että vastapuoleltakin.

Todisteittahan tästä ei enää ole olemassa koska kaikki edelliset viestini on poistettu.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.05.2016 07:44

Kaapo kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kyllä kiusatussa(kin) voi olla "vikaa" tai syytä (mikä ei kuitenkaan "determinoi" kiusaamista).

Ainakin se jatkuva nalkuttaminen kirjoitusvirheistä lakkasi...

"Nalkuttaminen" on riitaan haastava ja negatiivinen termi, niin kuin ovat jokseenkin poikkeuksetta olleet kaikki sinun minua (sekä myös naisia yleisesti) koskevat sanavalintasi.
Jos koit, etten enää kirjoitusvirheistäsi huomauttanut, se saattoi johtua siitä, että vastoin omaa ilmoitustasi, et kuitenkaan halunnut (tai kyennyt) mitään opastusta tai oppia vastaanottamaan.
Edelleen minua kuitenkin kirjoitusvirheet häiritsevät ja tuskastuttavat. Vielä pahempaa on se, että käytetään sanoja joiden kirjoitusasua ei hallita ja käyttäjä on liian laiska niitä tarkistamaan.
Tarkoitan esimerkiksi sitä, että juomista tarkoittava sana on "dokata" - ei "dogata". Antaa ikävän vaikutelman kirjoittajasta, jos käytännössä jokaisessa viestissä on useita kirjoitus- ja/tai kielioppivirheitä.
Ja ilmestymisesi alussa tekemäni väärä oletus olikin, että koska kirjoittamasi huono suomen kieli muistutti niin läheisesti erään aiemmin palstalla kirjoittaneen tekemiä perus- ja tyyppivirheitä, luulin sinua häneksi. Tuo oli virhe ja olen tekemäni virheen myöntänyt, mutta puheesi kiusatuksi joutumisesta on lievästi ilmaisten sangen liioiteltua.
Mitään sovintoa tai sopimusta en ole kanssasi tehnyt ja siksi toivonkin, ettet jatkossa moista sontaa minuun liittyen kirjoittaisi. En tulisi mieleenkään tehdä minkäänlaista sopimusta tai sopua sellaisen kirjoittajan kanssa jonka asenne naisia ja naiseutta kohtaan on sen kaltainen kuin sinun kirjoituksistasi on ilmennyt sinulla olevan.
Kaapo kirjoitti:... Kyllästynyt ei myöskään enää lähtenyt loppuvaiheessa hilpan virittämään "ansaan", "Panisitko...jankutuksessa".
Eli tuli tunne että kyllästynyt pesi kätensä...

Mistään Hilpan virittämästä ansasta ei minulla ole havaintoa tai kokemusta. Ihmettelen suuresti mistä olet tuollaisen käsityksen saanut, mutten toisaalta jaksa sinun pötypuheitasi ryhtyä lause lauseelta ruotimaan ja kumoamaan. Kunhan totean, ettei tuollaista ansaa ole ollut muualla kuin sinun mielikuvituksessasi.

Käsiä (ja lattioita) olen tosiaankin viime aikoina pessyt ahkerasti, mutta sillä ei ole ollut mitään tekemistä sinun kanssasi.
Kaapo kirjoitti:... Tätä myös edelsi vuoropuhelu jossa me ruodittiin tapaamme kommunikoida toisillemme.
Tulkitsen tuon vähintään jonkinlaiseksi sovinnon asteeksi ja kyllä sen eteen tehtiin myös töitä, ainakin omalta puoleltani. Uskon että vastapuoleltakin....

En tiedä mihin viittaat, mutta haluan tässä tilanteessa ja yhteydessä ilmoittaa, että väitteesi/tulkintasi jostakin minulle tuntemattomasta keskustelusta on väärä.
Kaapo kirjoitti:... Todisteittahan tästä ei enää ole olemassa koska kaikki edelliset viestini on poistettu.
Todisteita ei enää ole, mutta voin silti omasta puolestani vakuuttaa, ettei mikään kertomastasi pidä minun suhteeni paikkaansa.

Toivon, ettet enää tämän oikaisuni jälkeen esitä minuun liittyviä väitteitä tai tulkintoja.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.05.2016 08:49

Toivon, ettet enää tämän oikaisuni jälkeen esitä minuun liittyviä väitteitä tai tulkintoja.

Olin väärässä, sama kusipää kuin ennenkin.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.05.2016 09:17

Kaapo kirjoitti:

Toivon, että lopetat minuun liittyvät pötypuheesi kuten myös nimittelyt ja solvaamisetkin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.05.2016 09:39

Miten sulla Kyllästtynyt muuten menee nykyään?
Viimeks kun jotain luin niin puhuit jostain sähköisestä hoidosta, jos muistan oikein.
Onko ollu vaikutusta?

Oikeesti kiinnostaa. Eikä oo missään nimessä kenkkuilua.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.05.2016 10:23

Kaapo kirjoitti:

Elä itseäsi syytä vaan ota opiksesi!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.05.2016 11:21

Psykopatologia kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:

Elä itseäsi syytä vaan ota opiksesi!

Mitenhän tämä nyt pitäisi tulkita?
En minä itseäni syytä. Totesin että olin väärässä ja arvioni oli väärä.
Olisiko opin kappale se että satunnainen hiljisempi hetki tai jakso ei merkkaa yhtään mitään vaan sama rundi voi alkaa koska tahansa uudestaan?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.05.2016 12:22

"Sama kusipää"hän liittyy viestissäsi Kyllästyneeseen eikä sinuun(?).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet