Trisse kirjoitti:
Miksi valehtelet? Sinulla on käsittämätön himo valehdella joka näkyi jo silloin kun tulit palstalle ekaa kertaa ja heti aloit kiusaamaan tuuvea. Valehtelit ettet ole kirjoitellut mitään näille palstoille. Kävi ilmi että kirjoittelit tukarillekin elollisena. Valehtelijan kanssa on turhauttavaa keskustella.
Psykopatologia kirjoitti:trisse: Tämä oli jatkoa edellisen päivän keskusteluille Sateentekijän ja minun välillä.
Siltä ainakin vaikuttaa, että ko. mainittu keskustelu oli ainakin yllyke tälle kettingille.
trisse kirjoitti:Mirri kirjoitti:trisse kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Ketähän tässä keskustelussa nyt alottajan mielestä oli tarkoitus kiusata?
Minua.
Trisse, perustele.
Sehän oli Psykopatologia, joka kaivoi sinut tarkastelun kohteeksi (vai peräti kiusattavaksi?), ei tämän ketjun aloittaja.
Tämä oli jatkoa edellisen päivän keskusteluille Sateentekijän ja minun välillä.

Psykopatologia kirjoitti:18:27
Järjestelmällinen kiusaaminen, mollaaminen ja piikittely yms. kuuluvat (eri asteisesti) arkipäivän sosiaalisen sadismin piiriin. Olennaista on saada toinen(kin) kärsimään (ainakin pikkuisen). Kirjoittaja haluaa tasoitusta ja kostoa.
Kernaasti kirjoittajat kommentoivat persoonaansa ja tyyliinsä (yms.) kohdistuneita vastauksia, useimmiten "ei pidä pakkaansa" -tyyliin, ja hyökkäävät vastaan. Minusta näin ei pitäisi tehdä, vaan mieluummin mennä itseen. Näet vaikka toisen arviointi olisi (omasta mielestä) pääosin väärää, siinä on useimmiten kuitenkin jotain sellaista, josta asianomainen voisi ottaa oppia. Eihän sitä aina itse tiedä, millaisia klangeja oma teksti muissa aiheuttaa.
Sateentekijä kirjoitti:Systemaatista kiusaamista en minäkään ole tällä foorumilla havainnut. Tunteet ja mielipiteet kyllä ovat kuohahdelleet miltei äärirajoille asti. Missäpä ei tämmöistä tapahtuisi.
Voittaja, jos sellaista pyritään etsimään, ei ole se ,joka saa viimeisen sanan, vaan se ,joka pystyy asiattoman suunsoiton lopettamaan.
Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä:
Ihan vilpittömästi, kuinka moni kykenee, saatuaan haukkuja suut ja silmät täyteen, asettumaan"oppilaan asemaan" tyyliin, kyllä minä olen kaiken tuon ansainnut? Kykenetkö siihen edes itse?
Kyse on pikemminkin oppimisesta.
.Kissi kirjoitti:Esim. Luukkonen on hyvä opettaja, monella saralla. Mutta porsastele sinä vaan lätissäsi, kun ei kerran opetus kelpaa. Sua kohdellaan sen mukaisesti.

Mirri kirjoitti:Trisse ja Kissikö täällä yksissä tuumin puuhaa sakinhivutusta?
trisse kirjoitti:Lopeta jo tuo saatanallinen vinkuminen ennen kuin joku tulee ja vetää sua turpaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa