Stuart Little kirjoitti:Vai empatiaa pyydät. Jospa aloittaisit maailmanparantamisen itsestäsi ja moderaatiosi tasosta. Yhdessä ketjussasi jaellaan samalle kirjoittajalle psykopaattipisteitä, poistat hänen käyttäjätunnuksensa puolustautumisviesteineen päivineen, ja jäljelle jää vain psykopaattipisteet ja Kyllästyneen kunnianloukkaukset.Pertti Luukkonen kirjoitti:Empatiaa, hoi!
Homma on vähän keskeneräinen Rovaniemen suunnalla, minä se sinne kantelin.
Psykopatologia kirjoitti:Ko. Stuart Littlen viesti tukari2:lla on poistunut.
Lainaus sieltä:
____________________________________________________________________________________________________________Stuart Little kirjoitti:Vai empatiaa pyydät. Jospa aloittaisit maailmanparantamisen itsestäsi ja moderaatiosi tasosta. Yhdessä ketjussasi jaellaan samalle kirjoittajalle psykopaattipisteitä, poistat hänen käyttäjätunnuksensa puolustautumisviesteineen päivineen, ja jäljelle jää vain psykopaattipisteet ja Kyllästyneen kunnianloukkaukset.Pertti Luukkonen kirjoitti:Empatiaa, hoi!
Selostus on epätarkka. tris itse hylkäsi nimimerkkinsä ja muutti sen Trisseksi. Tämän jälkeen poistin trisin ja kymmenet trisin floodaus-viestit.
____________________________________________________________________________________________________________
tris ei missään vaiheessa prosessia ollut bannissa.
kis kirjoitti:kyltsi
minä en osaa eritellä jokahista sanomista erikseen, enkä muista kuka sanoi ketäkin siaksi ja missä yhteydessä, mutta yleisvaikutelma mikä jää täällä lorvimisesta mieleen, on se, että pertti ois jollainlailla voimaton sun suhteen ja sinä jotenkin kuin tyrannisoit kaikkia yksinvaltiaan sokeudella.
Psykopatologia kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ko. Stuart Littlen viesti tukari2:lla on poistunut.
Lainaus sieltä:
____________________________________________________________________________________________________________Stuart Little kirjoitti:Vai empatiaa pyydät. Jospa aloittaisit maailmanparantamisen itsestäsi ja moderaatiosi tasosta. Yhdessä ketjussasi jaellaan samalle kirjoittajalle psykopaattipisteitä, poistat hänen käyttäjätunnuksensa puolustautumisviesteineen päivineen, ja jäljelle jää vain psykopaattipisteet ja Kyllästyneen kunnianloukkaukset.Pertti Luukkonen kirjoitti:Empatiaa, hoi!
Selostus on epätarkka. tris itse hylkäsi nimimerkkinsä ja muutti sen Trisseksi. Tämän jälkeen poistin trisin ja kymmenet trisin floodaus-viestit.
____________________________________________________________________________________________________________
Taustana tässä on Trissen (nyttemmin kuollut) Psykologia-foorumi, jossa käytiin herjaustaistelua Psykopatologia-
foorumia vastaan ja jossa moderaattoreina toimivat Trisse, kontulib ja Stuart Little, joka jossain vaiheessa oli
ylläpitäjänäkin. Kaikilla heillä on (ollut) kirjoituskielto Psykopatologia-foorumille.
Psykologia-foorumilla kakkivat monenlaiset herjat ja lainrikkomukset(kin), joihin ei päässyt puuttumaan,
koska palvelin on ulkomailla. - Vuonna 2009 (2008?) Trisse käytti foorumia henkilökohtaisissa hyökkäyksissään
JP:tä kohtaan.
tristan kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Selostus on epätarkka. tris itse hylkäsi nimimerkkinsä ja muutti sen Trisseksi. Tämän jälkeen poistin trisin ja kymmenet trisin floodaus-viestit.
MItä höpäjät? Minä kirjauduin tristaniksi kun trisseä ei enää hyväksytty (on yhä käytössä jotenkin). Tapasi poistaa toisen viestit kertoo täydellisestä arvonannonpuutteesta. Sitä ei kukaan ansaitsisi (edes minä).
tristan kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Mihin tarpeeseen sinä Tristan käyt täällä häiriköimässä?
Sitten vielä kiukuttelet päälle, että viestejä on poistettu. Pöyristyttävää.
No ihan kauheaa.
Mitä jos sinä jättäisit minut rauhaan kun olen kaksi vuotta sitä pyytänyt? Näyttäisit siten minulle ja muille hyvää esimerkkiä ja muiden oikeuksien kunnioitusta?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa