(lihavointi minun)Kaapo kirjoitti:Kuka on Anniina Räsänen, joku ekaluokkalainen?
Mut hyvä oivallus.
Tässä jokunen päivä sitten kun istuttiin pojan kanssa (7v) ja keskusteltiin iästä niin poika tuumasi.
"Sitten kun sä olet 90 vuotias niin minä olen AK47. (hörönaurua)"
En usko että aukenee aivan kaikille hetkessä mitä poika sano.

Mirri kirjoitti:...muistutat toista täällä kirjoittanutta henkilöä, joten mutkattomasti kysyn, että oletkohan kirjoittanut aiemmin toisella nimimerkillä ja oletkohan peräti sama kirjoittaja.
Hilppa kirjoitti:Väkivaltavitsit eivät yleensäkään aukene, eivätkä etenkään lapsen suusta tulleina.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/AK-47
Mirri kirjoitti:(lihavointi minun)Kaapo kirjoitti:Kuka on Anniina Räsänen, joku ekaluokkalainen?
Mut hyvä oivallus.
Tässä jokunen päivä sitten kun istuttiin pojan kanssa (7v) ja keskusteltiin iästä niin poika tuumasi.
"Sitten kun sä olet 90 vuotias niin minä olen AK47. (hörönaurua)"
En usko että aukenee aivan kaikille hetkessä mitä poika sano.
Kirjoituksessasi olevan suoran lainauksen pitäisi olla näin:
Tässä jokunen päivä sitten kun istuttiin pojan kanssa (7v) ja keskusteltiin iästä, niin poika tuumasi: "Sitten kun sä olet 90 vuotias niin minä olen AK47.", (hörönaurua). (...)
Kaapo kirjoitti:Minä tulkitsen niin että silloin kun on hiljaista niin ihmisillä menee paremmin.
On jotain puuhaa ja netissä loijaaminen jää vähemmälle.
Hiljaisuus on usein hyvä merkki vaikka keskustelupalstat silloin hyytyykin.

Psykopatologia kirjoitti:Hyvä huomio! - Ei kukaan puhu numeraaleilla ja lyhenteillä: Ei näin: "Tämä paita maksoi 33 mk" (Tämä paita maksoi kolme kolme äm koo.) vaain näin: "Tämä paita maksoi kolmekymmentäkolme markkaa."
Mirri kirjoitti:Tämä palsta mielenterveysaiheisena vertaistukifoorumina on sillä tavoin erilainen, että täällä hiljaisuus voi merkitä myös huonosti menemistä. Ihmiset psyykkisine sairauksineen voivat liian huonosti jaksaakseen olla aktiivisia, osallistua ja kirjoittaa. Käsittääkseni tämä asia tiedostetaan mt-aiheisilla vertaistukifoorumeilla aika hyvin, ja siksi täällä myös huolestutaan jos aktiivinen kirjoittaja ja osallistuja katoaa näköpiiristä niin, ettei tiedetä mitä on tapahtunut - voiko hän hyvin vai huonosti.
Onneksi kuitenkin yleensä on niin kuin sanoit: keskustelupalstan hiljeneminen on merkki siitä, että netin ulkopuolinen elämä on imaissut foorumin käyttäjät mukaansa.
Sateentekijä kirjoitti:
Osoitin henkilökohtaista luovuutta liittämällä tämän kuuluisuuden kuvan oheen.
Psykopatologia kirjoitti:Kaapo: Jos luet kirjoituksen ääneen niin silloin sillä ei ole merkitystä onko numero-osa kirjoitettu numeroin tai kirjaimin.
Ehkä ei, mutta kyse on tyylistä ja siitä, mikä on "oikein". Asiatyylissä 35 käy, mutta ei kertovassa, "kolmekymmentäviisi".
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa