Vaitiolovelvollisuus ja työssä jaksaminen

Re: Vaitiolovelvollisuus ja työssä jaksaminen

ViestiKirjoittaja Katla » 17.04.2016 15:56

...parin ilkeän tyypin asiattoman kirjoittelun takia...
...Olen vastannut kahdelle asiattomalle ilkeilijälle ja toivon, että saan tästedes kirjoittaa täällä ilman aiheetonta vittuilua....

Mikä on ilkeää kirjoittelua tai aiheetonta vittuilua. Lueppas uudestaan.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 17.04.2016 16:03

Taas hajottaa. Saltsu on joku hahmo :evil:
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.04.2016 16:35

.Kissi kirjoitti:Taas hajottaa. Saltsu on joku hahmo :evil:

:D
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.04.2016 16:36

.Kissi kirjoitti:...parin ilkeän tyypin asiattoman kirjoittelun takia...
...Olen vastannut kahdelle asiattomalle ilkeilijälle ja toivon, että saan tästedes kirjoittaa täällä ilman aiheetonta vittuilua....

Mikä on ilkeää kirjoittelua tai aiheetonta vittuilua. Lueppas uudestaan.

Eikös olekin jännää , että omaa vittuiluaan ei huomaa vaikka sitä harrastaa miltei päivittäin?
Jos saan huomauttaa, MINÄ en tätä täällä taas aloittanut!
Mutta lopetan tähän:/
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 17.04.2016 17:15

Sateentekijä kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Taas hajottaa. Saltsu on joku hahmo :evil:

:D

Et naura mulle, en voi tietää vaikka olisit muumimörkö
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 17.04.2016 18:59

Tuo oli ihan vaan kielellinen vitsailu. Lauseesi oli niin hassu. "Käsittääkseni olen jonkinlainen asiantuntija." -> Kuulostaa siltä että olet muodostanut ajan myötä kuvan siitä että olet jonkinlainen asiantuntija mutta tietämätön siitä että millainen ja minkä alan. :D Kuuluisi kirjoittaa "Olen kuitenkin eräänlainen asiantuntija". -> koen olevani yhden alan asiantuntija mutten nyt halua teille tarkemmin paljastaa että minkä alan.

Eivät nuo epäilyt copypasteiluista nyt ihan sattumanvaraista ilkeilyä ole kun olet tunnetusti niitä tehnyt ryhmään roppakaupalla. Että silleen. Ei ollut tarkoitus sen enempää ilkeillä kun saada sinut kirjoittamaan vähän parempaa ja mietitympää suomenkieltä.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.04.2016 16:44

Trisse kirjoitti:
Eivät nuo epäilyt copypasteiluista nyt ihan sattumanvaraista ilkeilyä ole kun olet tunnetusti niitä tehnyt ryhmään roppakaupalla. Että silleen. Ei ollut tarkoitus sen enempää ilkeillä kun saada sinut kirjoittamaan vähän parempaa ja mietitympää suomenkieltä.

Kovasti paljon kiitoksia taas noista rakentavista kommenteista :shock:
Minä olen sen verran oppinut, että laitan linkin jos olen jotain kopioinut, omiin ajatuksiini tuskin linkkejä tarvitsen.
Nytkö olet täällä myös opettajan roolissa?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 18.04.2016 17:38

Sateentekijä kirjoitti:Muutamia omia ajatuksiani hoitotyössä jaksamiseen:...

Minullekin särähti korvaan tuo "omia ajatuksia". Sateentekijän teksti on samantyyppistä, jota esimerkiksi minä olen pienryhmässä jollain kehittämispäivillä kirjurina suoltanut. Samantyyppistä tekstiä on suoltanut myös viisi muuta ryhmää sovellettuna päiväkotiin, jossa olin töissä. Ja samaa tekstiä suolletaan sairaaloissa.

Veikkaan, että Sateenteijäkin on paahtanut noiden asioiden kimpussa sen verran, että teksti tulee rutiininomaisesti päästä ulos. Tavallaan se on omaa tekstiä, tavallaan maailmalta mukaan tarttunutta.

Sen sijaan ketjun alussa olevat Sateentekijän kirjoitukset kumpusivat henkilökohtaisesta pitkästä työkokemuksesta. Niitä ainakin minä luin tosi kiinnostuneena. Olivat minusta hyviä.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 18.04.2016 19:20

Hyvä, että tuli suollettua. Ei ollut itselle niissä mitään tuttua. Itse suoltelin aikoinaan luennoilla kuulemiani asioita baarissa muille "omina ajatuksinani" enkä tajunnut ollenkaan ennen kuin asiasta mainittiin, että "eiksme just käsitelty noita tuolla..."

Tuo pappi oli tosiaan myös hyvä. Jos opiskelisi papipsi, saisi varmaan niin hyvän ja ammatillisen yhteyden Jumalaan, että voisi aina hälle päivän päätteeksi kaiken kertoa. Anteeksi. Olen väsynyt.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.04.2016 19:29

Valkosiipi kirjoitti:
Veikkaan, että Sateenteijäkin on paahtanut noiden asioiden kimpussa sen verran, että teksti tulee rutiininomaisesti päästä ulos. Tavallaan se on omaa tekstiä, tavallaan maailmalta mukaan tarttunutta.

Olet oikeassa. Pitkään alalla olleella nämä asiat ovat ikäänkuin selkäytimessä ja tulevat sieltä sitten esiin. Yritin tarkoituksella laittaa ajatuksiani jonkinmoiseen järjestykseen. Tyyli poikkeaa omasta vapaasta kerronnastani, se on totta. Totta on myös, että näitä asioita näkee/on nähnyt työssään jatkuvasti, joten siinä mielessähän ne eivät täysin omia ajatuksia ole vaan suurin osa yhteisiä ammatillisia toimintatapoja. Eihän kukaan toimi ammatissaan täysin omien mielteittensä mukaan joskin itsekukin voi havainnoida ja ilmaista myös uusia näkökulmia.
Copypastea en ole käyttänyt.

Ehkä käytin väärää ilmaisua. Olisi vaan pitänyt korvata sana omia sanalla yleisiä, niin olisivat kaikki olleet tyytyväisiä!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.04.2016 19:39

Ryysy kirjoitti:
Tuo pappi oli tosiaan myös hyvä. Jos opiskelisi papipsi, saisi varmaan niin hyvän ja ammatillisen yhteyden Jumalaan, että voisi aina hälle päivän päätteeksi kaiken kertoa. Anteeksi. Olen väsynyt.

hyvin tiivistetty!
-Ammatillinen rukous "yläkertaan" voisikin olla esim . tähän tyyliin:-Isä, anna heille/ meille anteeksi, jos emme ole tienneet, mitä teimme. Yritämme parantaa tapamme sekä ulkoisen ilmaisutyylimme. Amen.-

Vakavasti puhuen, minun yhteyteni yläkerran pomoon ei oikein toimi. Kyllä minä enemmän luotan itseeni ja omiin tekoihini. Kaikella kunnioituksella toki niitä kohtaan jotka ovat eri mieltä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 18.04.2016 21:09

Jos mulla mahdollisesti on jotain opittavaa vielä :shock: niin suosittelisin itselleni yhtä lojaalia ulosantia, kuin Valkosiivellä on.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.04.2016 21:46

En tiedä, onko Valkosiipi alan ammattilainen, mutta hänellä on kyllä kyky realistiseen ja puolueettomaan ilmaisuun. Kiitos hänelle noista kommenteistaan.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 18.04.2016 21:57

Valkosiipi » 14.04.2016 23:31
Alan koulutus on hyvä keino saada työn tekemiseen välineitä.
*
Sinäkin Sateentekijä voisit hiffata paremmin, jos oisit koulutettu.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.04.2016 22:03

.Kissi kirjoitti:Valkosiipi » 14.04.2016 23:31
*

Jos olet älynnyt lukea mitä jatkossa kirjoitettiin, luulisi sinun vähäiselläkin ymmärryksellä tajuavan.
Kissi, miksi sinun on yhä vaan jatkettava tuota ilkeilyä? Onko sinussa jotain vialla kun et ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan?
Minä alan vähitellen saada tarpeekseni noista älyttömyyksistäsi.Jos tilasi on huono, mene hoitoon. Älä pura täällä täysin asiaankuulumattomalla tavalla harhaisuuttasi.
Joo, sanoin pahasti ja se oli tarkoitus kun sinä et näytä tajuavan yhtään mitään.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.04.2016 22:11

Kissi, kävin poistamassa kirjoitukseni päiväkirjastasi, koska minulla ei ole enää tosiaankaan sinulle mitään asiaa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.04.2016 22:15

Kissi ilmiannoin viestisi ylläpitoon.
Voit uskoa että meillä meni välit poikki lopullisesti.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 18.04.2016 22:17

Kuva
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 18.04.2016 22:22

Kyllä uskon, että koulutus antaa keinoja selvityä työ ongelmista paremmin, kuin ilman koulutusta oleva. Eikö se nyt ole päivänselvää?
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.04.2016 22:24

.Kissi kirjoitti:Valkosiipi » 14.04.2016 23:31
*

Tämän viesti ilmiannoin koska loppuosa on täyttä potaskaa.
Sateentekijä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet