Vaitiolovelvollisuus ja työssä jaksaminen

Re: Vaitiolovelvollisuus ja työssä jaksaminen

ViestiKirjoittaja trisse » 16.04.2016 20:02

Mistäs tuon copypastesit? :?
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 16.04.2016 20:08

Vastauksena trissen kysymykseen, "mistäs copypastesit" kerroin ainoastaan omia ajatuksiani enkä ole niitä mistään kopioinut. Ehkä olen noin 30 vuotisen työurani aikana oppinut myös käytännössä jotain.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 16.04.2016 21:27

No jopas on aikoihin eletty! :shock:
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 16.04.2016 23:08

Ihmettelen trissen mielenilmaisuja! Eikö kolmenkymmenen vuoden työrupeaman jälkeen ihmisellä voi ammaistaan olla ihan itsenäinen, omakohtainen kuva?
Mielestäni silmien pyörittely ym osoittaa tietynlaista suppeutta. Miettiköön kukin kohdallaan mitä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 16.04.2016 23:31

Tuo on jostain hoitoalan koulutusohjelmasta, olet vähän soveltanut ja merkannut omaksesi. Pilkun paikat on sinun omia.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 16.04.2016 23:56

.Kissi kirjoitti:Tuo on jostain hoitoalan koulutusohjelmasta, olet vähän soveltanut ja merkannut omaksesi. Pilkun paikat on sinun omia.

Kyllähän varmaan monissa koulutusohjelmissa on samat pyrkimykset, se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisin niitä tähän kopioinut.
Ihan sama, mitä luulette.
Kyllähän minäkin työurani aikana olen opettanut ja kouluttanutkin uusia työntekijöitä oman ammatillisen kokemukseni pohjalta.
Henkilökohtaiseen ilkeilyyn en näe mitään perusteita.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.04.2016 00:02

Ja jos täällä taas alkaa samanlainen vääntö kuin aiemmin, tuskin täällä viihdyn.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 17.04.2016 00:32

Dont let the door hit ya!
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 17.04.2016 00:45

No, kysytään suoraan. Oletko sinä Sateentekijä opiskellut sairaanhoitajaksi ja työskennellyt sairaanhoitajana osastoilla n. 30v.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 17.04.2016 00:48

Sateentekijä kirjoitti:Ja jos täällä taas alkaa samanlainen vääntö kuin aiemmin, tuskin täällä viihdyn.

Ei aleta mitään vääntää. Vastaat vaan rehellisesti ja muutenkin puhut totta, niin sitten sinun kansa on tosi mukavaa jutella.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.04.2016 01:24

.Kissi kirjoitti:No, kysytään suoraan. Oletko sinä Sateentekijä opiskellut sairaanhoitajaksi ja työskennellyt sairaanhoitajana osastoilla n. 30v.

Mitä ihmettä varten minun tämmöistä asiaa pitäisi valehdella?
Vaaditaanko vielä valmistumisvuosi ja-todistus, työtodistukset, eläkepäätös sekä muut henk. koht tiedot, että täällä saisi teidän" luvallanne" kirjoittaa?
Minulla ei ole mitään salattavaa tai hävettävää ammattini puolesta.Käsittääkseni olen jonkinlainen asiantuntija.
Tosin en ole millään tasolla tilivelvollinen teille täällä.
Olen myös kuten mainitsin, toiminut uusien työntekijöiden kouluttajana pitkän työkokemukseni ansiosta.

Kerros sinä kissi oma koulutuksesi ja töissäolosi kun kerran täällä sitä minulta tulet vaatimaan.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.04.2016 01:38

Lisäys: klo1:46

Kyllä minulle voi sanoa suoraan, jossei pidä tyylistäni, en minäkään kaikista täällä tai heidän kirjoitustyylistään pidä. Enkä edes halua .
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 17.04.2016 10:46

suoraan kysymykseen, ei tullut suoraa vastausta. Et tietenkään ole tilivelvollinen. Kysyä saa.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.04.2016 13:03

Onneksi suorinkaan kysymys ei velvoita vastaamaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 17.04.2016 13:20

Sateentekijä kirjoitti:Minulla ei ole mitään salattavaa tai hävettävää ammattini puolesta.Käsittääkseni olen jonkinlainen asiantuntija.

Onko sinulle vielä selvinnyt minkälainen?
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.04.2016 13:51

Joko voidaan ryhtyä keskustelemaan kiusaamisesta?
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 17.04.2016 14:17

ei vielä voida, maltahan odottaa hetki.
"Kerros sinä kissi oma koulutuksesi " Kysyi Sateentekijä. Minulla on ihan tavallinen Merimies ammattikoulun laivahuoltajan kirja. Se on ihan sama käytännössä, kuin siivojan ja keittiöapulaisen ja hyttiemännän työ. Laitos-siivoojana olen työskennellyt maissa, sairaalassa.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.04.2016 15:13

Ketjun sisällöstä poiketen joudun puolustuskannalle parin ilkeän tyypin asiattoman kirjoittelun takia. Jatketaanpa sitten, jos tämäkin ketju kääntyi henkilökohtaiseksi solvauksesksi.

Sateentekijä kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:No, kysytään suoraan. Oletko sinä Sateentekijä opiskellut sairaanhoitajaksi ja työskennellyt sairaanhoitajana osastoilla n. 30v.

Mitä ihmettä varten minun tämmöistä asiaa pitäisi valehdella?
Vaaditaanko vielä valmistumisvuosi ja-todistus, työtodistukset, eläkepäätös sekä muut henk. koht tiedot, että täällä saisi teidän" luvallanne" kirjoittaa?
Minulla ei ole mitään salattavaa tai hävettävää ammattini puolesta.Käsittääkseni olen jonkinlainen asiantuntija.
Tosin en ole millään tasolla tilivelvollinen teille täällä.
Olen myös kuten mainitsin, toiminut uusien työntekijöiden kouluttajana pitkän työkokemukseni ansiosta.

Kerros sinä kissi oma koulutuksesi ja töissäolosi kun kerran täällä sitä minulta tulet vaatimaan.

Väität edelleen tyhmän itsepäisesti, ettei tuossa ollut vähän enemmänkin, kuin suora vastaus uteluihisi, jotka ovat täällä täysin asiattomia. Samoin ystäväsi trissen kirjoitukset hipovat hyvän käytöksen rajoja. Kuka tai mikä teille kahdelle antaa oikeuden haukkua ja ivata?
Jos nyt suoraan sanotaan, te kaksi olette täällä varsinaisia riidankylväjiä, valeitten keksijöitä ja niiden levittelijöitä enkä todella käsitä miksi taas hyökkäätte kimppuuni. Varmaan oma ikävä elämä laittaa haukkumaan täysin asiattomasti.

Foorumin toimivuuden kannalta lienee suotavaa, että ketään ei aleta henkilökohtaisesti kiusaamaan.Ikmeisesti nämä "nettiprinsessat" eivät tätä monien täälläolovuosiensakaan aikana ole tätä sisäistäneet.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.04.2016 15:23

P.S. Ainahan tämänkin, alunperin ihan hyvän ja asiallisen ketjun voi lukita parin häiriökäyttäytymisen takia.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 17.04.2016 15:28

trisse kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Minulla ei ole mitään salattavaa tai hävettävää ammattini puolesta.Käsittääkseni olen jonkinlainen asiantuntija.

Onko sinulle vielä selvinnyt minkälainen?

Trisselle ihan henkilökohtaisesti vielä:
Olet saanut käytöksesi takia lukemattomat bannit, muttet ilmeisesti ymmärrä niistäkään huolimatta kunnioittaa muita kirjoittajia.Sinä taidat siinä mielessä olla parantumaton. Onneksi toiset kirjoittajat tuntevat sinut riittävän hyvin eivätkä toivon mukaan anna arvoa surkeille ilkeilyillesl.

Olen vastannut kahdelle asiattomalle ilkeilijälle ja toivon, että saan tästedes kirjoittaa täällä ilman aiheetonta vittuilua.
Sateentekijä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet