Poistoaika liian lyhyt

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Poistoaika liian lyhyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.03.2016 00:25

Hilppa kirjoitti:No heh heh. Ilmaisena päivystäjänäkö oletat hyvän ihmisen, ylläpitelijämme, tätä palstaansa seuraavan herkeämättä? Keskittymällä vain ja ainoastaan Meihin? Ilman muuta elämää?

Hilppa, viestistäsi päätellen se olit sinä, joka aloitti tässä ketjussa sivupolun - ei Trisse.

Ensimmäinen tähän ketjuun tullut vastaus on minun käsitykseni mukaan asiaton, tyhjänpäiväinen ja mitäänsanomaton, ja se vastaus on lähtöisin sinun näppiksestäsi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.03.2016 00:29

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:No heh heh. Ilmaisena päivystäjänäkö oletat hyvän ihmisen, ylläpitelijämme, tätä palstaansa seuraavan herkeämättä? Keskittymällä vain ja ainoastaan Meihin? Ilman muuta elämää?

Hilppa, viestistäsi päätellen se olit sinä, joka aloitti tässä ketjussa sivupolun - ei Trisse.

Ensimmäinen tähän ketjuun tullut vastaus on minun käsitykseni mukaan asiaton, tyhjänpäiväinen ja mitäänsanomaton, ja se vastaus on lähtöisin sinun näppiksestäsi.

Vain ja ainoastaan sen vuoksi, että et ymmärtänyt viestini tarkoitusta, olet välittömästi valmis tuomitsemaan sen. Ja tietysti myös siksi, että kyseinen viesti on juuri minun kirjoittamani. Minun näkökulmastani sinun ylläoleva viestisi on minua kohtaan erittäin vihamielinen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.03.2016 00:34

Hilppa, pidän tämän ketjun toista viestiä hyökkäävänä, asiattomana, mitäänsanomattomana ja tyhjänpäiväisenä viestin kirjoittajasta riippumatta. Sille en mahda mitään, että kyseinen viesti sattuu olemaan sinun kirjoittamasi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.03.2016 00:41

Mirri kirjoitti:

Koska on epäselvää, mitä Kuuttaren monimerkityksinen epäselvä aloitusviesti tarkoittaa, ei vastausviestini ole tyhjänpäiväinen eikä mitäänsanomaton. Luulin aluksi Kuuttaren tarkoittavan roskapostiviestien poistumista palstalta, mikä on ylläpitäjän/valvojan käsityönä tehtävää työtä. Mielestäni ei todellakaan voida olettaa, että ylläpitäjä tai valvoja päivystäisi palstalla poistelemassa roskaposteja. Trisse ei ymmärtänyt viestiäni ja alkoi tylyttää minulle vanhaan tyyliinsä, minkä vuoksi, kuten aiemmin jo sinulle(kin) selvitin, hän (Trisse) sai minut ahdistumaan ja luulemaan, että olisin käsittänyt päin pyllyä. Valitettavasti aloitusviestin voi käsittää eri tavoin, koska sitä ei täsmennetty.

Et muuten ole lainkaan vastannut kysymykseeni miten näet Trissen tavan kirjoittaa nimimerkkinimeni aina pienellä?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.03.2016 00:56

Hilppa, minulle on yksi lysti kirjoitetaanko nimimerkkini pienellä vai isolla, joten en osaa vastata kysymykseesi.

Sinua kunnioitan selitysten mestarina, menen selitystesi edessä aivan mykäksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.03.2016 00:58

Mirri kirjoitti:Hilppa, minulle on yksi lysti kirjoitetaanko nimimerkkini pienellä vai isolla, joten en osaa vastata kysymykseesi.

Aivan.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.03.2016 01:06

Syystä tai toisesta ensitöiksesi kommentoit hyökkäävästi (vai ylläpitäjää puolustavasti?), vaikket edes tajunnut mitä ketjun aloittaja tarkoittaa viestillään.
Toinen vaihtoehto olisi ollut, että olisit kysynyt mistä on kysymys ja mistä ketjun aloittaja kirjoittaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.03.2016 01:23

Mirri kirjoitti:

Syystä tai toisesta ensitöiksesi kommentoit hyökkäävästi (vai ylläpitäjää puolustavasti?), vaikket edes tajunnut mitä ketjun aloittaja tarkoittaa viestillään.
Toinen vaihtoehto olisi ollut, että olisit kysynyt mistä on kysymys ja mistä ketjun aloittaja kirjoittaa.

Voisitkohan sinäkin erittäin ystävällisen ja ennen kaikkea asiallisena kirjoittajan itseään pitävän maineessa olevana kiinnittää huomiosi aloitusviestin monimerkityksisyyteen sen sijaan, että ruodit minun viestiäni aloittajalle. Aloittaja on kirjoittanut monimerkityksisen viestin (johon minä valitettavasti erehdyin vastaamaan) ja sen siliän tien poistunut palstalta jättäen monimerkityksisen aloituksensa palstalle muiden ihmeteltäväksi. Mutta mirripä onkin kiinnostunut vain minun parjaamisestani, nuhtelemisestani ja ruotimisestani, kun on kerrankin näin tavattoman herkullinen tilaisuus.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.03.2016 01:34

Mirri kirjoitti:Hilppa, minulle on yksi lysti kirjoitetaanko nimimerkkini pienellä vai isolla, joten en osaa vastata kysymykseesi.

Sinua kunnioitan selitysten mestarina, menen selitystesi edessä aivan mykäksi.

Jälkimmäisen osan viestiäsi lisäsit jälkeenpäin. Mutta kommentoin sitä nyt.

Vinoilet selitykselleni, koska et ymmärrä lainkaan etkä ilmaisesti tahdokaan ymmärtää, miten minua ahdisti Trissen huomautus niin paljon, että aivan oikeasti luulin ymmärtäneeni täysin väärin, miten tilanne ei alunperin ollut. Trisse itsevarmalla huomautuksellaan harhautti minua niin, että en enää tajunnut tilannetta.

Minulle on yhdentekevää, mitä sinä luulet minusta, kunhan et esittele niitä tietoina, vaan pelkästään luuloinasi ja omina tulkintoinasi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.03.2016 01:44

Hilppa kirjoitti:Voisitkohan sinäkin erittäin ystävällisen ja ennen kaikkea asiallisena kirjoittajan itseään pitävän maineessa olevana kiinnittää huomiosi aloitusviestin monimerkityksisyyteen sen sijaan, että ruodit minun viestiäni aloittajalle. Aloittaja on kirjoittanut monimerkityksisen viestin (johon minä valitettavasti erehdyin vastaamaan) ja sen siliän tien poistunut palstalta jättäen monimerkityksisen aloituksensa palstalle muiden ihmeteltäväksi. Mutta mirripä onkin kiinnostunut vain minun parjaamisestani, nuhtelemisestani ja ruotimisestani, kun on kerrankin näin tavattoman herkullinen tilaisuus.

Hilppa, en ole kiinnostunut sinun parjaamisestasi, nuhtelemisestasi, tai ruotimisestasi, vaan toiselle kirjoittajalle naureskelevasta ja häntä lyttäävästä viestistäsi.

Tästä:
No heh heh. Ilmaisena päivystäjänäkö oletat hyvän ihmisen, ylläpitelijämme, tätä palstaansa seuraavan herkeämättä? Keskittymällä vain ja ainoastaan Meihin? Ilman muuta elämää?

Ethän sinä tuossa vastaa yhtään mihinkään, etkä edes sano mitään järkevää.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.03.2016 01:55

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Voisitkohan sinäkin erittäin ystävällisen ja ennen kaikkea asiallisena kirjoittajan itseään pitävän maineessa olevana kiinnittää huomiosi aloitusviestin monimerkityksisyyteen sen sijaan, että ruodit minun viestiäni aloittajalle. Aloittaja on kirjoittanut monimerkityksisen viestin (johon minä valitettavasti erehdyin vastaamaan) ja sen siliän tien poistunut palstalta jättäen monimerkityksisen aloituksensa palstalle muiden ihmeteltäväksi. Mutta mirripä onkin kiinnostunut vain minun parjaamisestani, nuhtelemisestani ja ruotimisestani, kun on kerrankin näin tavattoman herkullinen tilaisuus.

Hilppa, en ole kiinnostunut sinun parjaamisestasi, nuhtelemisestasi, tai ruotimisestasi, vaan toiselle kirjoittajalle naureskelevasta ja häntä lyttäävästä viestistäsi.

Tästä:
No heh heh. Ilmaisena päivystäjänäkö oletat hyvän ihmisen, ylläpitelijämme, tätä palstaansa seuraavan herkeämättä? Keskittymällä vain ja ainoastaan Meihin? Ilman muuta elämää?

Ethän sinä tuossa vastaa yhtään mihinkään, etkä edes sano mitään järkevää.

Sinäkään et muuten vastaa tähän ketjuun kirjoittamiini viesteihini. Ainoastaan ihmettelet yhtä viestiäni, jonka koet jostain kummallisesta syystä huonoksi. Huonoon aloitukseen arvoisensa vastausviesti. Kevyt. Olen ylläpitäjän ja valvojan puolella viestien poistoasiassa ja siten kuin aloitusviestin ymmärsin. Sinun mielestäsikö väärin? Sille en voi mitään, eikä minua kiinnosta lainkaan, jos sinä ymmärrät viestini väärin. Olen selittänyt viestiäni sinulle jo useammassa viestissäni, mikä saa nyt riittää. Joko sinä ymmärrät tai et. En voi sille mitään, jos et selityksistäni huolimatta ymmärrä tai et haluakaan ymmärtää.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 09.03.2016 02:49

Miksi kuutar haluaisi ehdontahdoin lukea palstalle lähetetyn spämmin ja valittaisi siitä että se poistetaan liian nopsaan? En tajua...
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.03.2016 10:18

trisse kirjoitti:Miksi kuutar haluaisi ehdontahdoin lukea palstalle lähetetyn spämmin ja valittaisi siitä että se poistetaan liian nopsaan? En tajua...

Eilen Kuutar oli kirjoittanut Trump-angst –ketjuun viestin, joka sittemmin oli poistunut. Mikäli aloituksen valitus koski tuota tapausta tahi mitä muuta (lähiaikojen) tapausta hyvänsä, on Kuuttaren valitusaloitus mielestäni täysin turha aloitus.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kuutar » 09.03.2016 17:04

Tarkoitin, että oman viestin poistoaika on liian lyhyt. En saanut viestiäni poistettua enää jonkun about minuutin jälkeen, vaikka oli ketjun viimeinen viesti.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 09.03.2016 17:17

Hilppa kirjoitti:
trisse kirjoitti:Miksi kuutar haluaisi ehdontahdoin lukea palstalle lähetetyn spämmin ja valittaisi siitä että se poistetaan liian nopsaan? En tajua...

Eilen Kuutar oli kirjoittanut Trump-angst –ketjuun viestin, joka sittemmin oli poistunut. Mikäli aloituksen valitus koski tuota tapausta tahi mitä muuta (lähiaikojen) tapausta hyvänsä, on Kuuttaren valitusaloitus mielestäni täysin turha aloitus.

Siihen viittasin. Olisi hyvä jos voisi itse poistaa viestin niin kauan kun se on ketjun viimeinen, ettei tarvitsisi jättää tyhjää pistettä. Miksi viestini oli mielestäsi turha?
Kuutar

ViestiKirjoittaja trisse » 09.03.2016 20:35

Kuutar kirjoitti:Tarkoitin, että oman viestin poistoaika on liian lyhyt. En saanut viestiäni poistettua enää jonkun about minuutin jälkeen, vaikka oli ketjun viimeinen viesti.

Eli niin kuin sanoinkin. On kiusannut sama asia. En tiedä onko se osiokeskeistä vai jotenkin ajallisesti säädetty. Ja ylläpitäjän palveluasenteessa on taas kerran parantamisen varaa - ei ole kommentoinut koko asiaa. Ei osaa varmaan edes katsoa kontrolleista onko tuo säädettävissä :roll:
trisse

ViestiKirjoittaja Kuutar » 09.03.2016 21:03

trisse kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Tarkoitin, että oman viestin poistoaika on liian lyhyt. En saanut viestiäni poistettua enää jonkun about minuutin jälkeen, vaikka oli ketjun viimeinen viesti.

Eli niin kuin sanoinkin. On kiusannut sama asia. En tiedä onko se osiokeskeistä vai jotenkin ajallisesti säädetty. Ja ylläpitäjän palveluasenteessa on taas kerran parantamisen varaa - ei ole kommentoinut koko asiaa. Ei osaa varmaan edes katsoa kontrolleista onko tuo säädettävissä :roll:

Tässä ketjussa poistoaika oli pidempi kuin aiemmassa.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Ryysy » 09.03.2016 21:48

Johan on markkinat. Nyt vasta hokasin, että tosiaan aina ei viimeistä viestiään voikaan poistaa. On vain "muokkaa"-toiminto jäljellä. Sentään se! (En olisi uskonut, jos en vanhoista olisi katsastanut.)
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.03.2016 22:53

Kuutar kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Siihen viittasin. Olisi hyvä jos voisi itse poistaa viestin niin kauan kun se on ketjun viimeinen, ettei tarvitsisi jättää tyhjää pistettä. Miksi viestini oli mielestäsi turha?

Mielestäni se, mikä on kirjoitettu, on kirjoitettu eikä poistettaman tarvitse, ellei ole kyse loukkaavasta kirjoituksesta. Kannatan slow writing -periaatetta, jossa harkinta on paikallaan ennen kirjoittamista eikä vasta sen jälkeen. Poistoaika on mielestäni riittävä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 09.03.2016 23:59

Etkö toivoisi että vaikka minulla kiukun puuskan jälkeen olisi mahdollisuus poistaa viestini?
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko