Poistoaika liian lyhyt

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Poistoaika liian lyhyt

ViestiKirjoittaja Kuutar » 08.03.2016 14:57

Viestin poistoaika on liian lyhyt.
Kuutar

Re: Poistoaika liian lyhyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.03.2016 16:30

No heh heh. Ilmaisena päivystäjänäkö oletat hyvän ihmisen, ylläpitelijämme, tätä palstaansa seuraavan herkeämättä? Keskittymällä vain ja ainoastaan Meihin? Ilman muuta elämää?
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 08.03.2016 16:54

Mitä tekemistä hilpan vastauksella on asian kanssa? Asetuksistahan se poistoaika riippuu - en tiedä onko säädettävissä - ei PP niitä manuaalisesti itse poista!
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.03.2016 18:11

Mitä viestin poistoaika tarkoittaa?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.03.2016 18:13

^^
En ymmärrä, mitä tarkoitat. Ei olisi järkeä, jos viestejä voisi poistaa seuraavien viestien julkitulon jälkeen. Kaikista osioista ei saa poistettua lainkaan viestejään, toisista voi. Aiemmin oli voimassa ankara kielto, että ei saanut muokata/poistaa viestejään ilman muokkausmerkintää/selostetta, mikä on muuttunut. Sittemmin kuri on muuttunut lepsummaksi.

Lisätty ^^ jälkeenpäin.
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 09.03.2016 00:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 08.03.2016 18:31

No minä luulin että Kuutar puhui siitä että ketjun viimeisen viestin poistoaika on hänestä liian lyhyt. Ja että sinä luulit sen olevan säädetty siksi miksi on ettei PP:llä olisi niin kova duuni täällä. En sitten tiedä mitä ihmettä oikein tarkoitit mutta eipä me yleensäkään toisiemme viestejä ymmärretä ettei mitään uutta auringon alla... :roll:
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.03.2016 18:34

En minäkään Hilpan viestiä käsittänyt. Arvelin asian johtuvan siitä, että hän tietää mitä Kuutar tarkoittaa, minä taas en tiedä.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 08.03.2016 18:36

Kuutar on aloittanut ketjun jota on katunut ja koska viestin poistoaika on umpeutunut - ei voi rastista enää itse poistaa - on hän joutunut poistamisen sijaan muokkaamaan viestiään ja siitä tämä ketju. Niin ainakin oletan.
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.03.2016 18:37

Hilppa kirjoitti:No heh heh. Ilmaisena päivystäjänäkö oletat hyvän ihmisen, ylläpitelijämme, tätä palstaansa seuraavan herkeämättä? Keskittymällä vain ja ainoastaan Meihin? Ilman muuta elämää?

Onko Hilpan viesti hyökkäävä, vai tuntuuko se minusta vain siltä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.03.2016 22:30

Sinusta tuntuu hyvin mielellään monia asioita. Kyseessä oli väärinkäsitys.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.03.2016 22:51

trisse kirjoitti:No minä luulin että Kuutar puhui siitä että ketjun viimeisen viestin poistoaika on hänestä liian lyhyt. Ja että sinä luulit sen olevan säädetty siksi miksi on ettei PP:llä olisi niin kova duuni täällä. En sitten tiedä mitä ihmettä oikein tarkoitit mutta eipä me yleensäkään toisiemme viestejä ymmärretä ettei mitään uutta auringon alla... :roll:

So what mitä minä sanoin. Eihän kiinnosta sinua muutoinkaan. Kyseessä oli väärinkäsitys.

Itse aiheesta: viestin poistoaika on mielestäni ok, että ei voi poistaa enää uuden viestin tultua.

Korjattu: a->o
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 09.03.2016 00:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 08.03.2016 23:07

Jos viesti on viimeinen, sen voi aina poistaa. Ilman "poistoaikaa". Ellei sitten ajattele, että poistoaika on se aika, mikä kestää klikkauksesta itse asian tapahtumiseen. Käsitin poistoajaksi ns. moderoinnin eli että kakat viestit saavat lillua liian kauan. Tosin en löytänyt kakkaviestejä, joten se, mihin viitattiin on tajuttomissa.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.03.2016 23:11

Käsitin ensin samoin kuin Ryysy, mutta Trissen huomautus ahdisti niin paljon, että luulin käsittäneeni päin pyllyä ja aivoni menivät angstissa solmuun.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.03.2016 23:15

Ryysy: "Jos viesti on viimeinen, sen voi aina poistaa. Ilman "poistoaikaa". "

Olen törmännyt joskus tilanteeseen, jossa viestiä ei saanut poistettua, vaikka se oli viimeinen. En nyt muista osiota. Kaikissa osioissa viestin poisto ei onnistu jälkiä jättämättä, vaikka olisikin viimeinen viesti.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 08.03.2016 23:17

Mutta jos se on ketjun viimeisenä, niin sen voi poistaa... sieltä ketjun välistä ei onnistukaan (kai) ja pitää "muokata" sen pyyhkiäkseen.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.03.2016 23:19

Ryysy kirjoitti:Mutta jos se on ketjun viimeisenä, niin sen voi poistaa... sieltä ketjun välistä ei onnistukaan (kai) ja pitää "muokata" sen pyyhkiäkseen.

No kun ei voi kaikista osioista. Aiheesta keskusteltiin joskus aikoja sitten palstalla.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 08.03.2016 23:22

Aijaa, en tiennyt. YP:n osastolta ei varmaan voi?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.03.2016 23:45

Hilppa kirjoitti:Sinusta tuntuu hyvin mielellään monia asioita. Kyseessä oli väärinkäsitys.

Ok, hyvä tietää.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.03.2016 23:53

Hilppa kirjoitti:No heh heh. Ilmaisena päivystäjänäkö oletat hyvän ihmisen, ylläpitelijämme, tätä palstaansa seuraavan herkeämättä? Keskittymällä vain ja ainoastaan Meihin? Ilman muuta elämää?

Minusta Hilpan huomautus on Trissen huomautusta ahdistavampi.

Tässä Trissen huomautus, joka oli vastaus tuohon Hilpan ahdistavalta tuntuvaan kommenttiin:
Mitä tekemistä hilpan vastauksella on asian kanssa? Asetuksistahan se poistoaika riippuu - en tiedä onko säädettävissä - ei PP niitä manuaalisesti itse poista!

En ymmärrä miksi Hilppa ahdistui Trissen kommentista, joka ei ole sen hankalampi (ahdistavampi?) kuin hänen omansa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.03.2016 00:03

Mirri kirjoitti:

Minusta Hilpan huomautus on Trissen huomautusta ahdistavampi.

Tässä Trissen huomautus, joka oli vastaus tuohon Hilpan ahdistavalta tuntuvaan kommenttiin:

En ymmärrä miksi Hilppa ahdistui Trissen kommentista, joka ei ole sen hankalampi (ahdistavampi?) kuin hänen omansa.

Sinustako on sekin täysin luontevaa, että Trisse kirjoittaa nimeni joka ikinen kerta pienellä?

Mirri, ahdistus on hyvin henkilökohtainen kokemus, jos et satu tietämään. On täysin luontevaa, että ahdistut aivan eri asioista kuin minä, eikä se muuta minun ahdistuksen kokemustani lainkaan vähäteltäväksi. Onko sinulla mitään muuta annettavaa itse aiheeseen kuin puolen otto Trissen aloittamalla sivupolulla?
Hilppa

Seuraava

Paluu Romulaatikko