Olin yrttikurssilla ja sieltä uimassa. Laitoin yrttisiirapit yhteen repun lokeroon ja uimakamppeet toiseen. Puhelimen omaansa ettei siirappipurkit mikäli valuvat sotke sitä taikka märkä uimapuku. Samassa lokerossa oli kuitenkin eväsjugurtti ja se hajosi ja rikkoi puhelimen. Älypuhelimen joka oli alle 3 kk vanha.
Olen niin väsynyt kaikkeen ja varsinkin siihen että kaikki ylimääräiset rahat menee mulla puhelimiin ja ne kastuvat tai häviävät koko ajan vaikka yritän olla niin huolellinen! En voi sille mitään että olen niin aivovammainen että aina saan jugurtit, puhelimet, pölynimurit ja kaikki rikki ja silloin harvoin jos en niitä riko niin hävitän ne. Luulin olleeni tosi huolellinen kun laitoin nuo siirappipurkit omaan lokeroonsa ja oikein muovipusseissa jos olisivat sattuneet falskaamaan korkeista. Mutta paskaakos se mitään auttoi! Kaikki mitä teen menee aina vituiksi!!!
Vetäisin perseet mutta koska on sunnuntai eikä varaa juoda ravintoloissa kun kaikki rahat menee puhelimiin niin vedän kaikki diapamit ja kunnon överit lyricaa että saan itseni rauhoittumaan ja lopettamaan itkemisen....