Kropanlämmittimet

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Kropanlämmittimet

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.01.2016 11:46

Kropanlämmittimiin on tullut perinteisten kuumavesipullojen rinnalle mikrossa kuumennettavat vettä ja glyserolia sisältävät tyynyt (mm. Decem) ja jyvätyynyt (mm. Lifen vehnätyyny). Hyvä ja monipuolinen tyyny on riittävän iso, ja lämmitettävän materiaalin tulee olla erillisissä lokeroissa. Hinnat ovat suunnilleen kympistä kahteenkymppiin+. - (Kuumennukset lisäksi ko. tuotteet sopivat myös kylmennykseen.)

Kangastyynyn sisällä olevat jyvät on luultavasti paras ratkaisu. Esimekiksi em. vehnätyyny (17 x 63 cm) on mukautuva: sitä voi käyttää esimerkiksi hoidettavan kohteen (esimerkiksi reiden) päällä tai y m p ä r i l l ä.

Ko. tuotteet sopivat kotona käytettäviksi (sängyssä ym.). (Miehet voivat halutessaan heikentää niillä myös fertiliteettiään.) On myös ulkoiluun käytettäviä lämmittimiä, mm. "paristosukkia" ja kengän sisään laitettavia kemiallisia lämmittimiä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Kropanlämmittimet

ViestiKirjoittaja Hilppa » 21.01.2016 23:19

Jyvätyyny on mielestäni melko surkea. Yksi makaa tuolla kaapissa. Lämpö pysyy siinä liian lyhyen aikaa.

Sähköinen vuoteenlämmitin voisi olla kiva. Tosin ilmeisesti palovaaran takia ei ole kovin suosittu.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Katla » 22.01.2016 00:08

Minulla on sellainen sähköllä lämpeevä "patja". Sitä voi käyttää niin, että laittaa jo ajoissa lämmittämään sängyn ja sammuttaa sitten, kun on itsekkin jo lämmennyt tarpeeksi. Ei sen kanssa voi kokoyötä nukkua, olen herännyt hiestä märkänä joskus, kun jäänyt päälle. Ei ne mitään syty, on niissä automaattinen toiminto, jos liikaa lämpenee, niin sammahtaa itekseen ja kytkeytyy taas päälle, jos sänky kylmenee liikaa. Käytän sitä petauspatjan alla, tuntuu mukavammalle siten.
http://www.expert.fi/Tuotteet/Pienkonee ... riptiontab
Katla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.01.2016 17:59

Ainakaan nuotiota ei kannata sytyttää.

Minusta jyvätyyny pitää lämpönsä sangen hyvin. Olen mikronnut sitä 700 W (runsaan) 2 minuutin verran.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 22.01.2016 23:13

Mulla ei ole mikroa lainkaan. Ainoastaan tabletti ja läppäri.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.01.2016 00:56

Himmlerin porukka käytti "animaalista" lämmitystä: jäädyttivät juutalaisen ja panivat naisen tai kaks lämmittämääm häntä. N+ ei juuri lisännyt tehoa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.01.2016 11:56

Mies on paras lämmitin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.01.2016 19:09

Täytyypä kokeilla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Paluu Romulaatikko