Sosiaaliturvan varassa liian helppo elää

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Sosiaaliturvan varassa liian helppo elää

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.01.2016 22:28

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:En ole puolustellut sitä hänen käytöstään olla tottelematon asioissa, missä täytyy totella valvojaa ja ylläpitäjää...

Sinä olet puolustellut hänen käytöstään, nimitellyt minua ja sekä osallistunut "vetoomukseen" vapauttaa Tristan ennakkovalvonnasta. Mitä muuta tuo on kuin puolustella Tristanin käytöstä palstan ylläpitäjää kohtaan???
Pinja kirjoitti:... On kaksi eri asiaa kouluttamisesi trisseä kohtaan ja tappelunne trissen kanssa...

Niinkö. Vasta äskenhän sinä niputit ne yhteen.
Pinja kirjoitti:... Hänhän ei aina tappele kanssasi, vaikka koulutat.

Ehkä ei, mutta useimmiten hän joko haastaa riitaa tai käyttäytyy muuten asiattomasti ja huonosti mm. minua kohtaan.

Niputin ne ensin yhteen, kunnes tajusin nähdä ne erillään. Vittuuntumisen kouluttamistasi kohtaan ymmärtäisin, mutten puolustele hänen muuten sinuun asiattomasti kohdistamaa sanankäyttöä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 22:32

Pinja kirjoitti:Niputin ne ensin yhteen, kunnes tajusin nähdä ne erillään. Vittuuntumisen kouluttamistasi kohtaan ymmärtäisin, mutten puolustele hänen muuten sinuun asiattomasti kohdistamaa sanankäyttöä.

Aika erikoista, koska kuitenkin itse käytät rumaa kieltä ja käyttäydyt asiattomasti minua kohtaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.01.2016 22:34

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Niputin ne ensin yhteen, kunnes tajusin nähdä ne erillään. Vittuuntumisen kouluttamistasi kohtaan ymmärtäisin, mutten puolustele hänen muuten sinuun asiattomasti kohdistamaa sanankäyttöä.

Aika erikoista, koska kuitenkin itse käytät rumaa kieltä ja käyttäydyt asiattomasti minua kohtaan.

Siksi koska olen vittuuntunut kouluttamiseesi, en muuten ole valvojana sinulle vittuillut. Minä ja trisse vittuillaan sulle eri asioista, ensin luulin, että hän olisi samasta asiasta muttei asia olekaan niin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Katla » 03.01.2016 22:37

Kyllästynyt, pääseekö Tris jo kirjoittamaan? Tämä on pelkästään sun yksipuolista mesoomista nyt. Pahimmillaan olet taas ajanut toisen huonoon jamaan, kun ei mitn. kuulu. (tää alkaa pelätä pahoja)
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 22:39

Pinja kirjoitti:Siksi koska olen vittuuntunut kouluttamiseesi, en muuten ole valvojana sinulle vittuillut. Minä ja trisse vittuillaan sulle eri asioista.

Ei ole merkitystä millä verukkeella sinä minua nimittelet ja kuljet perässäni valittamassa minusta sekä puolustelemassa Tristanin käytöstä. Ei sinullakaan ole erivapautta nimitellä ketään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 22:40

.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt, pääseekö Tris jo kirjoittamaan? ...

Pääsee.
.Kissi kirjoitti:... Tämä on pelkästään sun yksipuolista mesoomista nyt. Pahimmillaan olet taas ajanut toisen huonoon jamaan, kun ei mitn. kuulu. (tää alkaa pelätä pahoja)

En mesoa, enkä ole vieläkään ajanut ketään minnekään tai mihinkään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.01.2016 22:41

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Siksi koska olen vittuuntunut kouluttamiseesi, en muuten ole valvojana sinulle vittuillut. Minä ja trisse vittuillaan sulle eri asioista.

Ei ole merkitystä millä verukkeella sinä minua nimittelet ja kuljet perässäni valittamassa minusta sekä puolustelemassa Tristanin käytöstä. Ei sinullakaan ole erivapautta nimitellä ketään.

Sinulla ei ole oikeutta kouluttaa ihmisiä. Ja minulla on oikeus vittuuntua käytöksestäsi. Kouluttamisesi on moukkamaista ja rumaa käytöstä, tökeryyttä ja yläpuolelle asettumista. En nimittelisi sinua, jos et kouluttaisi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 22:47

Pinja kirjoitti:Sinulla ei ole oikeutta kouluttaa ihmisiä...

Minulla on oikeus olla hyväksymättä minua kohtaan osoitettu huono käytös.
Pinja kirjoitti:... Ja minulla on oikeus vittuuntua käytöksestäsi...

On, muttei sekään nimittelyä oikeuta.
Pinja kirjoitti:... Kouluttamisesi on moukkamaista ja rumaa käytöstä, tökeryyttä ja yläpuolelle asettumista.

Niinpä niin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 04.01.2016 00:01

yhdestä jutusta mun pitää sulle mainita, kun välillä aina kysyt, että miksi minä en koskaan ole suosinut sinua myötätunnolla Trisin raivopiikkien uhrina. Olen aikoinaan kyllä yrittänyt tajuta sinunkin motiivejasi, mutta, kuinka monta kertaa oletkaan vastannut, ettet tarvia mun huomiota, lainkaan koskaan ikinä millonkaan never
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 04.01.2016 00:08

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Ketju lukittiin, koska asiasta ei ole lupa keskustella.

Höpö höpö!
Tietenkin tästä asiasta on lupa keskustella. Ketjun lukitsemisessa on kysymys aivan eri asiasta kuin siitä, ettei sosiaaliturvasta saisi puhua.

Ilmeisesti näistä saa puhua mutta minä en saa ottaa osaa keskusteluun?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2016 00:10

.Kissi kirjoitti:yhdestä jutusta mun pitää sulle mainita, kun välillä aina kysyt, että miksi minä en koskaan ole suosinut sinua myötätunnolla Trisin raivopiikkien uhrina. Olen aikoinaan kyllä yrittänyt tajuta sinunkin motiivejasi, mutta, kuinka monta kertaa oletkaan vastannut, ettet tarvia mun huomiota, lainkaan koskaan newer.

Ensiksikin, en ole koskaan kysynyt "miksi et koskaan ole suosinut minua myötätunnolla".
Toiseksi, ei sinun tarvitsekaan minua suosia, kunhan vain lopettaisit harjoittamasi riidanhaastamisen ja -yllyttämisen.

Vastaukseni sinulle on siis edelleen: En tarvitse huomiotasi. Olisin päinvastoin helpottunut jos jättäisit minut rauhaan etkä enää kulkisi perässäni levittäen perättömiä juttuja minusta ja tekemisistäni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2016 00:12

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Ketju lukittiin, koska asiasta ei ole lupa keskustella.

Höpö höpö!
Tietenkin tästä asiasta on lupa keskustella. Ketjun lukitsemisessa on kysymys aivan eri asiasta kuin siitä, ettei sosiaaliturvasta saisi puhua.

Ilmeisesti näistä saa puhua mutta minä en saa ottaa osaa keskusteluun?

Ymmärtääkseni sinä voit osallistua mihin tahansa keskusteluun, mutta toisten vahingoittaminen ja riidanhaastaminen ei ole sallittua - edelleenkään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 04.01.2016 00:19

tosi noloo. paremminkin kuljeskelen Trisnin perässä. Se kun on niin paljon mielenkiintoisempi.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 04.01.2016 00:20

No sanon vaan siivoamiskeskusteluun että siivoaminen on minulle hankalin asia kotonakin. Pystyn tekemään ruokaa, tiskaamaan ja pesemään pyykkiä (noista kotitöistä jopa pidän) mutta imurointi, lattioiden pesu ym. muu on tosi hankalaa, erittäin ahdistavaa. Siinä määrin että olen joutunut äitini apuun turvautumaan ja kun hain psykpolilta apua niin 1. minulta evättiin asuntoni kuntoni perusteella psykoterapia kun asunto osoittaa että olen niin taantunut jne. ja 2. minut siirrettiin psykoosityöryhmään. Se on älytöntä ehdottaakaan juuri sitä työtä johon en kotonakaan pysty.

En vaadi mitään suuria työpaikaltani. Voin tehdä ja olen tehnyt postitustyötä jne. mutta ei minusta siivoojaksi vaan ole. Kuten kuutar sanoi niin olen ollut verrattain aktiivinenkin - tiedän monia joilla ei ole yhtään työhistoriaa. Itselläni on kokemusta n. 15 työpaikasta ja olen taas menossa keväällä töihin. Kysyin jo meilitse palkkatukioikeuksiani mutta ei minusta siivoojaksi ole. Koko juttu on vaan typerä vitsi. Jos ei tuon vertaa ymmärrä tilanteestani.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 04.01.2016 00:23

Sanokaa vaan ellen saa osallistua keskusteluun. Tämän ryhmän säännöt ovat erittäin epäselvät. Luotin Kyllästyneen sanomiseen että saan.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 04.01.2016 00:27

Mikset muka saisi osallistua. Enimmältään täällä painitaan sen kanssa, kuinka paljon Kyllästynyt saa haukkua sinua, ennekuin siihen reagoidaan.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 04.01.2016 00:30

Saahan kyllästynyt kirjoittaa ihan mitä haluaa. Kerran häntä tosin ojennettiin jostain, poisti viestinsä ja oli pari kuukautta mielenosoituksellisesti pois palstalta. Sen jälkeen se ei ole toistunut että kyllästynyttä olisi julkisesti käsketty tai estetty jostakin.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2016 00:35

.Kissi kirjoitti:Mikset muka saisi osallistua. Enimmältään täällä painitaan sen kanssa, kuinka paljon Kyllästynyt saa haukkua sinua, ennekuin siihen reagoidaan.

Viestiisi on luiskahtanut virheitä. Oikeaksi korjattuna se kuuluisi näin:
"Mikset muka saisi osallistua. Enimmäkseen täällä painitaan sen kanssa, kuinka paljon Kyllästynyttä saa haukkua ennen kuin siihen reagoidaan."
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2016 00:37

trisse kirjoitti:No sanon vaan siivoamiskeskusteluun että siivoaminen on minulle hankalin asia kotonakin...

Työnään joutuu usein tekemään sellaistakin mikä on hankalaa ja vastenmielistä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 04.01.2016 00:41

Voi olla mutta sillä energialla jonka olen jo käyttänyt mm. tästä porrassiivouksesta jankkaamiseen olisin jo tehnyt koko joukon työhakemuksia ja käynyt haastatteluissa. Kun koko porrassiivouspaikkakin on jo mennyttä ja toisen henkilön saama :D en jaksa jankuttaa siitä tuon enempää. Ei meistä kukaan saa tuosta keskustelusta yhtään mitään - ihan joutavaa energianhaaskausta kaikille. Säästän omat energiani toisaalle (ja vältän senkin riskin että menetän vielä malttini).
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko