Rautaista vuotta 2016!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Rautaista vuotta 2016!

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 22:21

Kyllästynyt kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Psykopatologi/Luukkonen.
Pyydän palauttamaan Trisin kirjoitusoikeuden, koska Kyllästynyt panettelee ja solvaa ihan liikaa, ottaen huomioon, ettei toinen voi puolustautua. Meno on epäreilua käytöstä Kyllästyneeltä. Toivon muidenkin samaa mieltä olevien yhtyvän palautus pyyntööni.
t. Kissi

Sinä puhut palturia Kis. En ole panetellut enkä solvannut ketään, ja kaikki Tristanin ennakkovalvontansa aikana kirjoittamat viestit julkaissut.

Kyllä mutta ne jäävät uudempien viestien alle ja ihmiset joutuvat palaamaan monta sivua taaksepäin jo luettujen ja vastattujen viestien taakse mikäli haluavat ne lukea. Olen siis tälläisessä keskustelussa erittäin altavastaaja.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 22:24

trisse kirjoitti:Ei minulla ole nyt yhtään hoitokontaktia joka lausunnon kirjoittaisi ja näen järkevämmäksi käydä kirjoituskursseja ja suorittaa avoimen yliopiston opintoja ja mahdollisesti mennä palkkatuella töihin kunhan selviää onko määrärahoja jaossa tälle vuodelle...

Tuo on sinun oma valintasi.
trisse kirjoitti:... Muistaakseni sinä itsekään et siitä päiväsairaalasta hyötynyt?...

Muistat oikein. Minun mielestäni päiväsairaala oli pelkkä hoidon pahvikulissi.
Minä kuitenkin kävin minulle ehdotetun jakson - ja vieläpä kokonaisuudessaan.
trisse kirjoitti:... Ihmeellistä että ihminen joka on saanut julkiselta niin huonoa kohtelua kuin sinä viitsii kumartaa kuvia kun on toisen ihmisen hoidosta kyse...

En kumarra kuvia. Minä vain näen ja ymmärrän, että huonolla käytöksellä (haistattelut ym.) vain ampuu itseään jalkaan hoidon saamisen suhteen.
trisse kirjoitti:... Ihanko olet sitäkin mieltä että syksyllä 2014 kun juttu sattui minun olisi pitänyt olla menemättä kaupungille palkkatukitöihin ja mielummin mennä päiväsairaalaan?

En minä tiedä mitä sinun olisi pitänyt tehdä, mutta jos ajattelen sinun historiaasi hoitomyönteisyyden suhteen, en lainkaan ihmettele ettet ole myönteistä psykoterapiapäätöstä saanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 02.01.2016 22:26

Päästä Tris valvonnasta! eikö tämä ole ilkeyttä:"Minun mielestäni sinä olet ampunut sarjatulta koipiisi niin opiskelun, terapian, juomisen, sekakäytön kuin palstakäytöksesikin suhteen." Nuo ovat sinun ajatuksia, ei ollenkaan totta.
Katla

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 22:27

Kyllästynyt olet vitun ylimielinen ihminen, haukut sun hoitajat lyttyyn vain sen takia, että koet itsesi arvokkaammaksi ja paremmaksi ihmiseksi. Asenteesi on varmasti näkynyt käynneillä ja olet saanut sen mukaista palautetta. Minusta on mukava, että sinä olet saanut huonoa hoitoa ja jäänyt/jätetty hoidotta
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 22:32

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä kävit Tukiasema.net -palstalla lukuisten toistenkin kimppuun kuin vain Tuuven, Yasun ja minun. Monet kirjoittajat lähtivätkin palstalta, koska eivät jaksaneet sinun törkeilyjäsi.

Kyllästynyt, kerro tarkemmin. Ja varmaan osaat myös mainita nimimerkeiltä monia kirjoittajia, jotka lähtivät palstalta Trissen vuoksi.
Esitit nyt sellaisen väitteen/syytteen, että sinun pitäisi pystyä todistamaan asia nimimerkkejä myöten.

Tukiasema.net -palstallahan ei pitkään aikaan edes ollut kirjautumispakkoa, eikä niin ollen vakionimimerkkejäkään.

Niin joo että ne olivat vakionikittömiä jotka lähtivät? :( Ressukat - olen varma että tukari menetti paljon...

Ironiasi on perusteetonta; tiedät varsin hyvin, että Tukiasemalla oli paljon kirjoittajia vailla vakituista nimimerkkiä.
Sitähän ei kukaan voi tietää kuinka paljon Tukiasema.net -palsta menetti.
trisse kirjoitti:... Kirjoittelitko paljonkin noiden nimettömien kanssa minusta?...

En kovin paljon, mutta jonkin verran.
trisse kirjoitti:... Olivatko he ihan loppuun asti nimettömiä eli ei vakiosähköpostia, vakionikkiä tai mitään? Meilasivat sulle aina satunnaisista sposteista käsin ja allekirjoittivat viestinsä milloin Kaitsuna ja milloin Annikkina..?

Eivät meilanneet minulle satunnaisista sähköposteista, mutta heidän käyttämiään nimimerkkejä on muista, enkä katso asialliseksi ryhtyä heidän oikeita nimiään julkistamaan.
Janne Pöyhtäriltä voisit kysyä kuinka monta kirjoittajaa otti häneen yhteyttä sinuun ja sinun käytökseesi liittyen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2016 22:36

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä kävit Tukiasema.net -palstalla lukuisten toistenkin kimppuun kuin vain Tuuven, Yasun ja minun. Monet kirjoittajat lähtivätkin palstalta, koska eivät jaksaneet sinun törkeilyjäsi.

Kyllästynyt, kerro tarkemmin. Ja varmaan osaat myös mainita nimimerkeiltä monia kirjoittajia, jotka lähtivät palstalta Trissen vuoksi.
Esitit nyt sellaisen väitteen/syytteen, että sinun pitäisi pystyä todistamaan asia nimimerkkejä myöten.

Tukiasema.net -palstallahan ei pitkään aikaan edes ollut kirjautumispakkoa, eikä niin ollen vakionimimerkkejäkään.

Ja sinä kuitenkin luulet tietäväsi, että monet kirjoittajat lähtivät palstalta Trissen vuoksi? Ei sinulla ole tietoa väitteesi/syytteesi tueksi, luuloja ja kuvitelmia vain.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 22:37

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Ei minulla ole nyt yhtään hoitokontaktia joka lausunnon kirjoittaisi ja näen järkevämmäksi käydä kirjoituskursseja ja suorittaa avoimen yliopiston opintoja ja mahdollisesti mennä palkkatuella töihin kunhan selviää onko määrärahoja jaossa tälle vuodelle...

Tuo on sinun oma valintasi.

'
Niin on. Olen itse tyytyväinen ja ylpeä siitä että sain suoritettua elämäni pisimmän työputken enkä sitä aikaa maleksinut jossain sairaalassa monopolia pelaamassa ja lääkkeidenmyyntikontakteja solmien. Olen varma että vastedeskin opiskelut ja työ päiväsairaalan voittaa. En aio enää mennä julkiselle hoitoon sillä tämä aika kun olen ollut poissa sieltä on ollut elämäni parasta (ainakin masennukseen sairastumisen jälkeen 2001) ja olen pystynyt puolittamaan toisen masennuslääkkeeni Cymbaltan annoksen 800 mg:stä 400:n ja vähentämään Lyricaakin 450 mg:stä 375mg:n. Tuo todistaa osaltaan että ratkaisuni ovat olleet oikeat.

Muuta sanottavaa tässä ketjussa ei minulla sinulle enää ole ellet keksi jotain uutta.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 22:38

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Ja sinä kuitenkin luulet tietäväsi, että monet kirjoittajat lähtivät palstalta Trissen vuoksi? Ei sinulla ole tietoa väitteesi/syytteesi tueksi, luuloja ja kuvitelmia vain.

Tiedän (en luule), koska muutama kirjoittaja otti minuun yhteyttä ja kertoi niin tehneensä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2016 22:41

Psykopatologia kirjoitti:13:15
K, laita trisse ennakkovalvontaan!

Kissi, se oli ylläpitäjä itse, joka antoi Kyllästyneelle käskyn laittaa Trisse ennakkovalvontaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 02.01.2016 22:42

Kyllästynyt kirjoitti Trisistä seuraavaa:
Minun mielestäni sinä olet ampunut sarjatulta koipiisi niin opiskelun, terapian, juomisen, sekakäytön kuin palstakäytöksesikin suhteen."
Kun toinen on avoimesti kertoillut elämäntilanteistaan, niin sinä kasaat ne ja lyttään toisen koko elämän vaikeudet. Ihme yleensäkään, että Tris on selvinnyt elämässään ja yrittänyt parhaansa pärjätä niillä keinoilla jotka ovat milloinkin edessä olleet. Helppohan se on haukkua toista, kun itsellä on asiat hyvin. Eikös täällä pyritä auttamaan ja kuuntelemaan, eikä alistamaan ja nolaamaan toisen elämää ja sitä mitä hän on vilpittömin mielin kertoillut.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 22:43

Kyllästynyt kirjoitti:Tiedän (en luule), koska muutama kirjoittaja otti minuun yhteyttä ja kertoi niin tehneensä.

Ehkä he siirtyivät tukarin nimettömistä suomi24:n psykologiaan nimettömiksi.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 22:43

trisse kirjoitti:Niin on. Olen itse tyytyväinen ja ylpeä siitä että sain suoritettua elämäni pisimmän työputken enkä sitä aikaa maleksinut jossain sairaalassa monopolia pelaamassa ja lääkkeidenmyyntikontakteja solmien...

Päiväsairaalan viralliseen ohjelmaan ei varmastikaan kuulu lääkemyyntikontaktien solmiminen.
trisse kirjoitti:... En aio enää mennä julkiselle hoitoon sillä tämä aika kun olen ollut poissa sieltä on ollut elämäni parasta (ainakin masennukseen sairastumisen jälkeen 2001) ja olen pystynyt puolittamaan toisen masennuslääkkeeni Cymbaltan annoksen 800 mg:stä 400:n ja vähentämään Lyricaakin 450 mg:stä 375mg:n. Tuo todistaa osaltaan että ratkaisuni ovat olleet oikeat...

Sinä olet itse tehnyt omat valintasi. Älä syytä minua omien valintojesi seurauksista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 22:45

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Tiedän (en luule), koska muutama kirjoittaja otti minuun yhteyttä ja kertoi niin tehneensä.

Ehkä he siirtyivät tukarin nimettömistä suomi24:n psykologiaan nimettömiksi.

Mahdollisesti, vaikka en siihen itse uskokaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 22:46

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Niin on. Olen itse tyytyväinen ja ylpeä siitä että sain suoritettua elämäni pisimmän työputken enkä sitä aikaa maleksinut jossain sairaalassa monopolia pelaamassa ja lääkkeidenmyyntikontakteja solmien...

Päiväsairaalan viralliseen ohjelmaan ei varmastikaan kuulu lääkemyyntikontaktien solmiminen.
trisse kirjoitti:... En aio enää mennä julkiselle hoitoon sillä tämä aika kun olen ollut poissa sieltä on ollut elämäni parasta (ainakin masennukseen sairastumisen jälkeen 2001) ja olen pystynyt puolittamaan toisen masennuslääkkeeni Cymbaltan annoksen 800 mg:stä 400:n ja vähentämään Lyricaakin 450 mg:stä 375mg:n. Tuo todistaa osaltaan että ratkaisuni ovat olleet oikeat...

Sinä olet itse tehnyt omat valintasi. Älä syytä minua omien valintojesi seurauksista.

En ole sinua mistään syyttänyt. Ainakaan mistään hoitooni liittyvästä,
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 02.01.2016 22:46

Tris on tehnyt valintansa ja nimenomaan-sinun asiasi ei ole halventaa häntä siitä, että on puhunut kaikista ongelmistaan avoimesti.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2016 22:48

Kyllästynyt kirjoitti:Janne Pöyhtäriltä voisit kysyä kuinka monta kirjoittajaa otti häneen yhteyttä sinuun ja sinun käytökseesi liittyen.

Ehkä samaa asiaa voitaisiin kysyä sinuun ja sinun käytökseesi liittyen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 22:52

trisse kirjoitti:... En ole sinua mistään syyttänyt. Ainakaan mistään hoitooni liittyvästä,

Olet toistuvasti kritisoinut minun terapiaanpääsyäni sekä sanonut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi. Olet myös valittanut ja väittänyt, ettet ole itse terapiaan päässyt vaikka olet (väitteesi mukaan) sitä halunnut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 22:53

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Janne Pöyhtäriltä voisit kysyä kuinka monta kirjoittajaa otti häneen yhteyttä sinuun ja sinun käytökseesi liittyen.

Ehkä samaa asiaa voitaisiin kysyä sinuun ja sinun käytökseesi liittyen.

Tietenkin voi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 22:55

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... En ole sinua mistään syyttänyt. Ainakaan mistään hoitooni liittyvästä,

Olet toistuvasti kritisoinut minun terapiaanpääsyäni sekä sanonut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi. Olet myös valittanut ja väittänyt, ettet ole itse terapiaan päässyt vaikka olet (väitteesi mukaan) sitä halunnut.

Kyllä mutta en ole sinua syyttänyt siitä että olet terapian käynyt ja itse en päässyt. Tiedänhän ettei se sinusta ole kiinni pääsenkö vai en. Kunhan tokaisin koska harmitti että palasin vanhoihin. Etten ole saanut mitään apua niiden ylittämiseenkään. Sinä sait täältä modestatuksen ja terapian ja silti sinultakin kesti kymmenen vuotta päästä siihen...
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 02.01.2016 22:58

itsekkin olet :"Minun mielestäni sinä olet ampunut sarjatulta koipiisi niin opiskelun, terapian, juomisen, sekakäytön kuin palstakäytöksesikin suhteen." By Kyltsi
Katla

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko