Kyllästynyt kirjoitti:Sinä se jaksat puhua potaskaa. Raatelulammas postasi palstalle kuvan jonka sinä itse olit ensin nettiin (vapaaseen käyttöön) laittanut. Mitään erityistä "mellastamista" ei ole tapahtunut.

Pinja kirjoitti:trisse miksi sitten haluat käyttää foorumia, jolla on kaksi pahinta vihollistasi K ja PP ja kaiken lisäksi heillä on valta-asema sinuun nähden? Y
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä se jaksat puhua potaskaa. Raatelulammas postasi palstalle kuvan jonka sinä itse olit ensin nettiin (vapaaseen käyttöön) laittanut. Mitään erityistä "mellastamista" ei ole tapahtunut.
Minä tiedän ilmoittaneeni Raatelulampaan mellastamisesta ylläpitoon. Silloin kyseessä oli provosoiva ja loukkaava kuva; se onneksi poistettiin. Sen verran toiseen kirjoittajaan kohdistuvaa mellastamista oli, että minäkin havahduin huomaamaan, vaikka mellastus olikin aika ovelaa ja verhottua. Kuten se kuvaviesti, josta ilmoitin.
trisse kirjoitti:... Sanoit etten ole kertonut mitä raatikselle olen tehnyt. Ei tukarilla ollut ketään raatista joten vitustako minä tietäisin!...
trisse kirjoitti:... Ainoa joiden kanssa isompaa konfliktia oli olit sinä, tuuve ja yasu joten yasuksi hänet päättelin...
trisse kirjoitti:... Hain Kelan kuntoutusterapiaa mutta tuli kielteinen päätös. Hoitoneuvottelussa valtava-terapiasta lääkäri kieltäytyi kirjoittamasta lausuntoa vedoten "huonoon" kuntooni kun asunto oli sotkuinen. Joutuisin maksamaan terapian itse eikä työmarkkinatuki siihen taivu. Koska en saanut yrityksestäni huolimatta terapiaa niin käännyin defensiivisesti sitä vastaan.
trisse kirjoitti:... Koska en saanut yrityksestäni huolimatta terapiaa niin käännyin defensiivisesti sitä vastaan.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä se jaksat puhua potaskaa. Raatelulammas postasi palstalle kuvan jonka sinä itse olit ensin nettiin (vapaaseen käyttöön) laittanut. Mitään erityistä "mellastamista" ei ole tapahtunut.
Minä tiedän ilmoittaneeni Raatelulampaan mellastamisesta ylläpitoon. Silloin kyseessä oli provosoiva ja loukkaava kuva; se onneksi poistettiin. Sen verran toiseen kirjoittajaan kohdistuvaa mellastamista oli, että minäkin havahduin huomaamaan, vaikka mellastus olikin aika ovelaa ja verhottua. Kuten se kuvaviesti, josta ilmoitin.
.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt sanoo jokakäänteessä, että muita lukijoita täytyy suojella Tristanin käytökseltä. Ompa omavaltaista. Puolestani sanon, että minua kiusaa se, kun Tristan joutuu pois lähtemään aina ja toistuvasti, Kyllästyneen jahtaamana.
Pinja kirjoitti:... Lähtökohdat ovat eri: trisse pitää itseään mitättömänä ja arvottamana sanojensa mukaan...
trisse kirjoitti:Minua on myös kiusauttu täällä pakottelemalla pyytämään anteeksi ja kirjoittelemaan kaikenlaisia tyhmiä esseitä silloin kun olin niin huonossa kunnossa että olin kyvytön puolustautumaan tuollaiselta kiusaamiselta...
trisse kirjoitti:... Ja raha-asioitani on täällä väännetty vaikkeivät ne kenellekään kuulu ja psykopaattipisteitäni laskettu...
trisse kirjoitti:... ja psykopaattipisteitäni laskettu...
Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:... Lähtökohdat ovat eri: trisse pitää itseään mitättömänä ja arvottamana sanojensa mukaan...
En usko tuohon teoriaan vähääkään; Tristan on itsekkyydessään ja omahyväisyydessään parasta A-luokkaa.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:... Sanoit etten ole kertonut mitä raatikselle olen tehnyt. Ei tukarilla ollut ketään raatista joten vitustako minä tietäisin!...
Sinä latelit hänelle törkeyksiä sekä syyttelit häntä Yasuksi - joka hän kiisti olleensa/olevansa.
Kyllästynyt kirjoitti:...
Sinä kävit Tukiasema.net -palstalla lukuisten toistenkin kimppuun kuin vain Tuuven, Yasun ja minun. Monet kirjoittajat lähtivätkin palstalta, koska eivät jaksaneet sinun törkeilyjäsi.
Kyllästynyt kirjoitti:En jaksa uskoa asuntosi sotkuisuuden torpanneen sinulta mahdollisuutta saada kuntoutusterapiapäätöstä.
Voin kuitenkin hyvin kuvitella, että se tapa jolla sinä olet käyttäytynyt on hyvinkin saattanut vaikuttaa kielteisen päätöksen tekemiseen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa