Rautaista vuotta 2016!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Rautaista vuotta 2016!

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 15:02

Yksinkertaisesti ei pitäisi päästää suhdetta tuohon kuntoon, että menee jatkuvaksi loukkailemiseksi ja loppua ei tunnu näkyvän. Jotakin hyvin sairasta on selkeästi tapahtunut, johon on kumpikin osaltaan syyllisiä.
Pinja

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 15:04

Tarkoitat minua ja kyllästynyttä vai pp:tä?
trisse

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 15:18

trisse miksi sitten haluat käyttää foorumia, jolla on kaksi pahinta vihollistasi K ja PP ja kaiken lisäksi heillä on valta-asema sinuun nähden? Ymmärtääkseni pahimmat riidat ovat nimenomaan lähteneet tästä asetelmasta, kun heillä on ylivalta.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 02.01.2016 15:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2016 15:19

Kyllästynyt kirjoitti:Sinä se jaksat puhua potaskaa. Raatelulammas postasi palstalle kuvan jonka sinä itse olit ensin nettiin (vapaaseen käyttöön) laittanut. Mitään erityistä "mellastamista" ei ole tapahtunut.

Minä tiedän ilmoittaneeni Raatelulampaan mellastamisesta ylläpitoon. Silloin kyseessä oli provosoiva ja loukkaava kuva; se onneksi poistettiin. Sen verran toiseen kirjoittajaan kohdistuvaa mellastamista oli, että minäkin havahduin huomaamaan, vaikka mellastus olikin aika ovelaa ja verhottua. Kuten se kuvaviesti, josta ilmoitin.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 15:22

Pinja kirjoitti:trisse miksi sitten haluat käyttää foorumia, jolla on kaksi pahinta vihollistasi K ja PP ja kaiken lisäksi heillä on valta-asema sinuun nähden? Y

En tiedä.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 15:39

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä se jaksat puhua potaskaa. Raatelulammas postasi palstalle kuvan jonka sinä itse olit ensin nettiin (vapaaseen käyttöön) laittanut. Mitään erityistä "mellastamista" ei ole tapahtunut.

Minä tiedän ilmoittaneeni Raatelulampaan mellastamisesta ylläpitoon. Silloin kyseessä oli provosoiva ja loukkaava kuva; se onneksi poistettiin. Sen verran toiseen kirjoittajaan kohdistuvaa mellastamista oli, että minäkin havahduin huomaamaan, vaikka mellastus olikin aika ovelaa ja verhottua. Kuten se kuvaviesti, josta ilmoitin.

En tiedä ees mistä kuvasta puhutte - oli siinä niin paljon kaikenlaista. Possukuvien postailu, juttujen kirjoittelu minusta tukarin päiväkirjaan ("hillevi"-joku), rosvo-roope -runot ja muut hävyttömyydet jotka luettavakseni päätyessään olivat jo ylläpitäjän osin sensuroimia tämän puumerkein. Jos ei Kyllästynyt muista niin luulen että PP kyllä muistaa.

Haluaako joku kertoa miksi oon esimoderoituna? :roll:
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 15:43

Minua on myös kiusauttu täällä pakottelemalla pyytämään anteeksi ja kirjoittelemaan kaikenlaisia tyhmiä esseitä silloin kun olin niin huonossa kunnossa että olin kyvytön puolustautumaan tuollaiselta kiusaamiselta. Ja raha-asioitani on täällä väännetty vaikkeivät ne kenellekään kuulu ja psykopaattipisteitäni laskettu.

Kyllästynyt sai jankuttaa 2004-2014. Nyt on minun vuoroni jauhaa - mutta älkää huoliko, lupaan lopettaa tämän viimeistään 2024...
trisse

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 16:12

NYT PÄÄSTÄTTE TRISSEN VIESTIT LÄPI, ETTÄ SAAN SILTÄ VASTAUKSET!!!!!!!!!!!!!!!! :x
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 16:24

JUMALAUTA NYT PÄÄSTÄTTE TRISSEN VIESTIT MULLE LÄPI!!!!!!!!! :x ETTE OLE YMMÄRTÄNEET, ETTÄ TÄMÄ HÄNEN KOHTELUNSA KOSKEE MYÖS MUITA IHMISIÄ KUIN VAIN TRISSEÄ.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 16:33

TÄSSÄ KIUSATAAN JA KIDUTETAAN MINUA, ETTÄ NIITÄ VIESTEJÄ MULLE EI PÄÄSTETÄ LÄPI.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 16:49

MISSÄ VASTAUKSET VIIPYVÄT? HAJOTAN KOHTA TÄN FOORUMIN.
Pinja

ViestiKirjoittaja Katla » 02.01.2016 17:41

Kyllästynyt sanoo jokakäänteessä, että muita lukijoita täytyy suojella Tristanin käytökseltä. Ompa omavaltaista. Puolestani sanon, että minua kiusaa se, kun Tristan joutuu pois lähtemään aina ja toistuvasti, Kyllästyneen jahtaamana.
Katla

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 17:59

Tässä pitää ottaa huomioon se, että PP on psyykkisesti terve ihminen toisin kuin trisse. On aivan eri asia mieleltään sairaalle kokea sitä mitä terve joutuu kokemaan. Lähtökohdat ovat eri: trisse pitää itseään mitättömänä ja arvottamana sanojensa mukaan ja tiedän PP kokevan itsensä merkittävänä ja arvokkaana. Aivan eri näkökulmat vahingoittumiseen ja loukkaantumiseen. PP ei ole koskaan loukaantunut niin vakavasti kuin trisse. Kyllästynyt taas puolustaa PP, jos PP olisi asennoitunut trisseen eri tavoin, niin olisi myös Kyllästynyt. Osuutensa varmasti sillä, että Kyllästynyt on psyykkisesti sairas ja heikommalla kuin PP ja siten mukaan vietävänä: Kyllästynyt on PP määräilyn alaisena kuten PP käski Kyllästyneen laittamaan ennakkovalvontaan trissen, tietenkin Kyllästyneen oli pakko se toteuttaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 21:02

trisse kirjoitti:... Sanoit etten ole kertonut mitä raatikselle olen tehnyt. Ei tukarilla ollut ketään raatista joten vitustako minä tietäisin!...

Sinä latelit hänelle törkeyksiä sekä syyttelit häntä Yasuksi - joka hän kiisti olleensa/olevansa.
trisse kirjoitti:... Ainoa joiden kanssa isompaa konfliktia oli olit sinä, tuuve ja yasu joten yasuksi hänet päättelin...

Sinä kävit Tukiasema.net -palstalla lukuisten toistenkin kimppuun kuin vain Tuuven, Yasun ja minun. Monet kirjoittajat lähtivätkin palstalta, koska eivät jaksaneet sinun törkeilyjäsi.
trisse kirjoitti:... Hain Kelan kuntoutusterapiaa mutta tuli kielteinen päätös. Hoitoneuvottelussa valtava-terapiasta lääkäri kieltäytyi kirjoittamasta lausuntoa vedoten "huonoon" kuntooni kun asunto oli sotkuinen. Joutuisin maksamaan terapian itse eikä työmarkkinatuki siihen taivu. Koska en saanut yrityksestäni huolimatta terapiaa niin käännyin defensiivisesti sitä vastaan.

En jaksa uskoa asuntosi sotkuisuuden torpanneen sinulta mahdollisuutta saada kuntoutusterapiapäätöstä.
Voin kuitenkin hyvin kuvitella, että se tapa jolla sinä olet käyttäytynyt on hyvinkin saattanut vaikuttaa kielteisen päätöksen tekemiseen.
trisse kirjoitti:... Koska en saanut yrityksestäni huolimatta terapiaa niin käännyin defensiivisesti sitä vastaan.

Onpa hölmö tapa ampua itseään jalkaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 21:05

Mirri kirjoitti:

"Ovelaa ja verhottua"?
Minun mielestäni suora kimppuun käyminen on paljon pahempaa kuin sinun kuvailemasi "ovela ja verhottu" hyökkäyksiin vastaaminen.
Lisäys:
"Ovela ja verhottu" mellastus on oksymoron.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 21:08

.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt sanoo jokakäänteessä, että muita lukijoita täytyy suojella Tristanin käytökseltä. Ompa omavaltaista. Puolestani sanon, että minua kiusaa se, kun Tristan joutuu pois lähtemään aina ja toistuvasti, Kyllästyneen jahtaamana.

Tietenkin muita palstalaisia pitää suojella Tristanin huonolta käytökseltä. Miksi sinun mielestäsi kaikkien pitäisi joutua siitä kärsimään?
En ole jahdannut ketään, mutta sinua tuntuu kiusaavan kaikki mitä minä teen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 21:10

Pinja kirjoitti:... Lähtökohdat ovat eri: trisse pitää itseään mitättömänä ja arvottamana sanojensa mukaan...

En usko tuohon teoriaan vähääkään; Tristan on itsekkyydessään ja omahyväisyydessään parasta A-luokkaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 21:17

trisse kirjoitti:Minua on myös kiusauttu täällä pakottelemalla pyytämään anteeksi ja kirjoittelemaan kaikenlaisia tyhmiä esseitä silloin kun olin niin huonossa kunnossa että olin kyvytön puolustautumaan tuollaiselta kiusaamiselta...

Anteeksipyyntöjen edellyttäminen (törkeän käytöksesi takia) ei ole kiusaamista.
trisse kirjoitti:... Ja raha-asioitani on täällä väännetty vaikkeivät ne kenellekään kuulu ja psykopaattipisteitäni laskettu...

Jos sinä avoimella palstalla kerrot raha-asioistasi, on muiden luvallista niitä asiallisesti kommentoida.
trisse kirjoitti:... ja psykopaattipisteitäni laskettu...

Sinä itse aloit puhua psykopaattipisteistäsi. Miksi minä en saisi kertoa omaa käsitystäni sinun laskelmiesi oikeellisuudesta?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 21:23

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:... Lähtökohdat ovat eri: trisse pitää itseään mitättömänä ja arvottamana sanojensa mukaan...

En usko tuohon teoriaan vähääkään; Tristan on itsekkyydessään ja omahyväisyydessään parasta A-luokkaa.

Hän loukkaantuu helposti, koska kokee helposti itsensä mitättömäksi ja arvottomaksi. Loukkaantuneena hän on itsekäs ja omahyväinen.
Pinja

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 21:25

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... Sanoit etten ole kertonut mitä raatikselle olen tehnyt. Ei tukarilla ollut ketään raatista joten vitustako minä tietäisin!...

Sinä latelit hänelle törkeyksiä sekä syyttelit häntä Yasuksi - joka hän kiisti olleensa/olevansa.

Niin että hän sen takia olisi vainonnut minua kymmenen vuotta. Onhan se mahdollista - palstoilla on monenlaista sekopäätä...

Kyllästynyt kirjoitti:...
Sinä kävit Tukiasema.net -palstalla lukuisten toistenkin kimppuun kuin vain Tuuven, Yasun ja minun. Monet kirjoittajat lähtivätkin palstalta, koska eivät jaksaneet sinun törkeilyjäsi.

Mainitse yksi.

Kyllästynyt kirjoitti:En jaksa uskoa asuntosi sotkuisuuden torpanneen sinulta mahdollisuutta saada kuntoutusterapiapäätöstä.
Voin kuitenkin hyvin kuvitella, että se tapa jolla sinä olet käyttäytynyt on hyvinkin saattanut vaikuttaa kielteisen päätöksen tekemiseen.

Olet väärässä - hän sanoi että asunto kunnon perusteella olen liian huonossa kunnossa terapiaan vaan minun pitäisi mennä mielummin päiväsairaalaan "opettelemaan arkielämän taitoja".

Itseäni olen jalkaan ampunut vain tulemalla tänne - en muussa.
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko