Rautaista vuotta 2016!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Rautaista vuotta 2016!

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 00:34

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Mutta kumma kyllä ne eivät painaneet yhtään mitään ennen kun sanoin itse lähteväni pois ja pyytäväni että viestini voisivat jäädä.

Ei ole sinun päätettävissäsi mitä palstalla on tai mitä siltä poistetaan.

Onko tuo tosiaan paras vastaus minkä keksit? :?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 00:35

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Mutta kumma kyllä ne eivät painaneet yhtään mitään ennen kun sanoin itse lähteväni pois ja pyytäväni että viestini voisivat jäädä.

Yksinkertaisin ja kattavin ainakin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 00:46

Minusta se kuulostaa siltä että sinulta loppuvat järkevät vastaukset. Kyllä minä sattumoisin tiedostan - kehuisin että erittäin kokonaisvaltaisestikin - sen että viestini voidaan poistaa täältä ihan koska vaan ylläpitäjää sattuu vähääkään huvittamaan. En tarvi sinua toistelemaan itsestäänselvyyksiä.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 00:49

trisse kirjoitti:Minusta se kuulostaa siltä että sinulta loppuvat järkevät vastaukset. Kyllä minä sattumoisin tiedostan - kehuisin että erittäin kokonaisvaltaisestikin - sen että viestini voidaan poistaa täältä ihan koska vaan ylläpitäjää sattuu vähääkään huvittamaan. En tarvi sinua toistelemaan itsestäänselvyyksiä.

Viestien poistamisen syy ei ole ylläpitäjän "huvittaminen" vaan toisten kirjoittajien ja lukijoiden etu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2016 00:49

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Saattoihan tuo vastaus olla Kyllästyneen huumoriakin. Vähän niin kuin se, että hän voi luvata poistaa sinun viestisi.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 00:51

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Minusta se kuulostaa siltä että sinulta loppuvat järkevät vastaukset. Kyllä minä sattumoisin tiedostan - kehuisin että erittäin kokonaisvaltaisestikin - sen että viestini voidaan poistaa täältä ihan koska vaan ylläpitäjää sattuu vähääkään huvittamaan. En tarvi sinua toistelemaan itsestäänselvyyksiä.

Viestien poistamisen syy ei ole ylläpitäjän "huvittaminen" vaan toisten kirjoittajien ja lukijoiden etu.

No kerro miten se heitä hyödytti. Keitä nämä "toiset kirjoittajat" ovat joiden etu sitä vaati?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 00:56

trisse kirjoitti:No kerro miten se heitä hyödytti. Keitä nämä "toiset kirjoittajat" ovat joiden etu sitä vaati?

Hyöty oli se, että sinun palstalle postaamasi sonta ei jäänyt tänne haisemaan - mikä on kaikkien palstaa käyttävien etu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 01:02

Toivon huonoa uutta vuotta teille kummallekin.
trisse

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.01.2016 01:06

Oikein hyvä trisse, minä myös!
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 01:07

trisse kirjoitti:Toivon huonoa uutta vuotta teille kummallekin.

Ajatteletko sinä koskaan mitään tai ketään muuta tai itseäsi ja omaa etuasi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 01:12

Jos huvittaa. Täällä teidän kanssanne harvemmin huvittaa...
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 01:16

trisse kirjoitti:Jos huvittaa. Täällä teidän kanssanne harvemmin huvittaa...

Juuri tuota tarkoitin. "Jos sinua ei huvita" ei ole mikään syy tai oikeutus huonolle ja muita vahingoittavalle käytökselle.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 01:23

Ihan turha kuvitella että minusta saisi koulutettua mieleisensä!
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 01:26

trisse kirjoitti:Ihan turha kuvitella että minusta saisi koulutettua mieleisensä!

Ei ole kyse siitä mitä sinä haluat tai mitä sinusta saa koulutettua vaan muiden ihmisten edusta ja suojelemisesta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2016 01:40

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Lupaatko tänäkin vuonna poistella minun viestini?

Minä voin luvata poistaa.

Kyllästynyt, yllä oleva viestisi ei tainnutkaan olla leikkiä eikä mitään muutakaan huumoria, joten kysyn uudelleen:
onko viesti rivikirjoittaja-Kyllästyneen vai moderaattori-Kyllästyneen kirjoittama?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 01:42

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Lupaatko tänäkin vuonna poistella minun viestini?

Minä voin luvata poistaa.

Kyllästynyt, yllä oleva viestisi ei tainnutkaan olla leikkiä eikä mitään muutakaan huumoria...

Kyllä se oli.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2016 01:54

Oli sitten vitsinäkin aika suuri 'lupaus' rivikirjoittaja-Kyllästyneeltä. Moderaattori-Kyllästyneeltä taas huonoa pilaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.01.2016 01:57

0:56
trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kyse ei ole maalimasta, vaan tästä forumista.

No sitä paremmalla syyllä kun sanoin jo että lähden koko foorumilta pois ja poistan ne pari viestiä mutten enempää (= mitään riitaviestejä ei ollut tulossa lisää) oli yksinkertaisesti pikkumaista ja ilkeää poistaa kaikki viestini. Ilmeisesti teit sen siksi että sitä kakankuva-viestiä en älynnyt poistaa. Se ei ollut viimeisimpien lähettämieni viestien joukossa joten en sillä hetkellä edes tajunnut että haluat todennäköisesti juuri sen pois. olisit nyt vähintään voinut varoittaa että jos en poista juuri sitä itse niin poistat minut. En siis vieläkään tiedä oliko tuo se syy miksi ne viestit poistit mutta muutakaan en keksinyt sillä sanoin jo että lähden pois eikä mitään muuta konfliktia ollut tapetilla.

Tuo kuvaa hyvin kuinka minun vahingoittamisestani on tullut sinulle toinen luonto. Et vaivaudu edes varmistamaan olenko ymmärtänyt mitä olet minulta pyytänyt ennen kuin satutat.

Et saa kirjoittaa täällä tulkintojasi, että pyrkisin vahingoittamaan sinua. (Minusta kostotoimissasi on vuosien ajan ollut tarkoitus vahingoittaa minua.) Mitään julkisen puolen viesteistäsi ei ole poistettu turhaan; suunnilleen kuluneen viikon aikana olet jo ehtinyt kirjoittaa muita loukkaavasti (mm. Mariaa ja Hilppaa). Päiväkirjasi poistaminen oli rangaistuksen luonteinen. Puolustuksesi perustuu osin epätarkkoihin muistikuviin ja itsellesi edullisiin tulkintoihin. Toivon, että rauhoittuisit, jotta tilanne foorumilla normaalistuisi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 13:27

Psykopatologia kirjoitti:Et saa kirjoittaa täällä tulkintojasi, että pyrkisin vahingoittamaan sinua. (Minusta kostotoimissasi on vuosien ajan ollut tarkoitus vahingoittaa minua.) Mitään julkisen puolen viesteistäsi ei ole poistettu turhaan; suunnilleen kuluneen viikon aikana olet jo ehtinyt kirjoittaa muita loukkaavasti (mm. Mariaa ja Hilppaa).

Tulin tänne vaan haastamaan riitaa joten tuo ei ole mikään "vahinko". Poistatit kaikki viestini viimeksi joten näet ilmeisesti sen välttämättömänä.

Psykopatologia kirjoitti: Päiväkirjasi poistaminen oli rangaistuksen luonteinen. Puolustuksesi perustuu osin epätarkkoihin muistikuviin ja itsellesi edullisiin tulkintoihin. Toivon, että rauhoittuisit, jotta tilanne foorumilla normaalistuisi.

Toivoisin että rankaisisit minua muulla tavoin kuten määräaikaisilla ulosheitoilla. Olen täysin rauhallinem.
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.01.2016 13:31

Kirjoitat jatkuvasti epämääräisin korrelaatein - "tuo" (?).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko