Rautaista vuotta 2016!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Rautaista vuotta 2016!

ViestiKirjoittaja trisse » 01.01.2016 22:01

Psykopatologia kirjoitti:Kyse ei ole maalimasta, vaan tästä forumista.

No sitä paremmalla syyllä kun sanoin jo että lähden koko foorumilta pois ja poistan ne pari viestiä mutten enempää (= mitään riitaviestejä ei ollut tulossa lisää) oli yksinkertaisesti pikkumaista ja ilkeää poistaa kaikki viestini. Ilmeisesti teit sen siksi että sitä kakankuva-viestiä en älynnyt poistaa. Se ei ollut viimeisimpien lähettämieni viestien joukossa joten en sillä hetkellä edes tajunnut että haluat todennäköisesti juuri sen pois. olisit nyt vähintään voinut varoittaa että jos en poista juuri sitä itse niin poistat minut. En siis vieläkään tiedä oliko tuo se syy miksi ne viestit poistit mutta muutakaan en keksinyt sillä sanoin jo että lähden pois eikä mitään muuta konfliktia ollut tapetilla.
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 03.01.2016 13:54, muokattu yhteensä 1 kerran
trisse

ViestiKirjoittaja Pinja » 01.01.2016 22:07

PP haluaa alistaa sua ja mua myös.
Pinja

ViestiKirjoittaja trisse » 01.01.2016 22:16

Paras vitsi oli tuo että voisinhan minä hyödyntää tätä foorumia kirjoittamisen opettelussa. Miksi vitussa minä niin tekisin? Olen jo menettänyt kuuden vuoden päiväkirjat ja kymmeniä tuhansia muita viestejä tänne kirjoittaessani joiden joukossa oli muutamia ihan hyviä avauksia, luentoreferaatteja ja muita jotka on kaikki kadonneet lopullisesti. :D

Ei mua huvita täällä tehdä enää yhtään mitään muuta kuin haastaa riitaa.
trisse

ViestiKirjoittaja Pinja » 01.01.2016 22:20

Onneksi täällä on edes joku joka kurittaa oikein kunnolla PP:a.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 01.01.2016 22:25

Hän on laittanut mut laittomille jäähyille monta kertaa. Turpaan soisi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.01.2016 23:38

trisse kirjoitti:... Ilmeisesti teit sen siksi että sitä kakankuva-viestiä en älynnyt poistaa...

En tiedä miksi viestisi poistettiin, mutta lauseesi yllä kuvastaa hyvin sinun tapaasi käyttäytyä; kaikki sinulle tapahtunut ikävä on aina jonkun toisen syytä.
Kakkakuvasi oli jo alun perin sellainen, ettei sitä olisi pitänyt postata palstalle mistään syystä tai millään verukkeella.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.01.2016 23:40

Pinja kirjoitti:Hän on laittanut mut laittomille jäähyille monta kertaa...

Ei ole.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 01.01.2016 23:47

Just. Sinäkään et tiedä?! Minä en tosiaan myöskään tiedä - villisti vaan tapani mukaan arvailen - ja äskettäin tuli ilmi ettei edes PP tiedä... tai ainakaan muista :D Ei nyt vaikuta että tässä olisi mitään suunnitelmallista opetusprosessia taustalla tai edes yritystä sellaiseen :roll: Enemmän se tuntuu olevan maan tapa että minä olen mitätön ja arvoton. On mahdollista että kun olen sanonut kuitenkin lähteväni pois ja pyytäneeni että viestit voisivat kuitenkin jäädä niin PP on katsonut ettei niistä ole kenellekään mitään iloa ja minun toiveeni nyt eivät ole minkään arvoisia. On halunnut osoittaa ettei pelkää minua ja tekee mitä halua. Vitustako minä tietäisin. En tiedä - et tiedä sinä eikä edes vitun mode itsekään tiedä!
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.01.2016 23:56

trisse kirjoitti:Just. Sinäkään en tiedä?!...

Ymmärsit väärin. En tiedä miksi viestisi poistettiin, mutta mielestäni niitä ei olisi alunperinkään pitänyt palstalla suvaita tai sallia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 00:04

Oli siinä ollut riitaa ja olin kiihtynyt mm. hilpalle mutta siitä kaikesta oli jo aikaa. Viimeisin tilanne oli konflikti tuuven kanssa ja tuuven trollailu jolloin Pp luuli "Maijaa" minuksi spostin perusteella ja pyysi poistamaan tämänkin viestit. Kysyin että mahtaako hän olla ihan täysjärkinen enkä voi poistaa viestejä joita en ole edes kirjoittanut. Sitten muistaakseni sanoin häipyväni. "Kakkaviesti" on minun mielikuvani mukaan ainoa edellisaikojen asiaton viesti.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 00:07

Miten sinä älykäs nainen jaksat aina nuolla persettä ja puolustella PP:n hölmöilyjä? Vai ihan sattumaltako olet aina samaa mieltä kaikesta etkä näe hänen tekevän mitään virheitä?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 00:14

Kyllästynyt kirjoitti:

Ymmärsit väärin. En tiedä miksi viestisi poistettiin, mutta mielestäni niitä ei olisi alunperinkään pitänyt palstalla suvaita tai sallia.

Mitä minä ymmärsin väärin? Sen että kuvittelin että sinäkään et tiedä miksi viestini poistettiin kun tilanne on se ettet sinä todellakaan tiedä miksi ne poistettiin?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 00:15

Onko muuten koskaan ollut sellaista aikaa jolloin sinulla ei ole ollut "jotain riitaa" jonkun kanssa?
Ylipäätään, sinä käyttäydyt niin kuin kaikki pyörisi sinun ympärilläsi ja vain sinun tunteillasi ja ajatuksillasi olisi jotakin merkitystä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 00:20

trisse kirjoitti:Miten sinä älykäs nainen jaksat aina nuolla persettä ja puolustella PP:n hölmöilyjä? Vai ihan sattumaltako olet aina samaa mieltä kaikesta etkä näe hänen tekevän mitään virheitä?

En minä kenenkään persettä nuole. En vain pidä sinun tavastasi käyttäytyä kuin hemmoteltu ja omahyväinen pikkulapsi joka ei koskaan ota huomioon tai ajattele ketään muuta kuin itseäsi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 00:20

Kyllästynyt kirjoitti:Onko muuten koskaan ollut sellaista aikaa jolloin sinulla ei ole ollut "jotain riitaa" jonkun kanssa?

Ennen internetin keskusteluryhmiä kyllä.

Kyllästynyt kirjoitti:Ylipäätään, sinä käyttäydyt niin kuin kaikki pyörisi sinun ympärilläsi ja vain sinun tunteillasi ja ajatuksillasi olisi jotakin merkitystä.

Ylipäätään, miksi sinä pyrit vaihtamaan keskustelunaihetta? Haluaisin nyt puhua tässä ketjussa kertomistani asioista. Käyttäytyyhän PP:kin kuin hänen ajatuksensa ovat ainoita joilla on merkitystä. Voidaan me puhua minustakin mutta en halua että koko ketju harhautuu "vahingossa" sivuraiteille.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 00:24

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Mitä minä ymmärsin väärin? Sen että kuvittelin että sinäkään et tiedä miksi viestini poistettiin kun tilanne on se ettet sinä todellakaan tiedä miksi ne poistettiin?

Sen, että viestiesi poistamisen syissä on kyse runsauden pulasta, enkä minä tiedä minkä niistä Pp katsoi painavimmaksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 00:26

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Miten sinä älykäs nainen jaksat aina nuolla persettä ja puolustella PP:n hölmöilyjä? Vai ihan sattumaltako olet aina samaa mieltä kaikesta etkä näe hänen tekevän mitään virheitä?

En minä kenenkään persettä nuole. En vain pidä sinun tavastasi käyttäytyä kuin hemmoteltu ja omahyväinen pikkulapsi joka ei koskaan ota huomioon tai ajattele ketään muuta kuin itseäsi.

Ymmärrän. Ei siitä tarvitsekaan pitää. Minä itsekin pidän itsestäni, elämästäni ja muista ihmisistä aina huomattavasti enemmän silloin kun lue viestejä täällä ja vastaa niihin. Tämä täällä menee aina samaan. Yhtälailla se menee samaan myös moderaattorilla joka poistaa toisen viestit pelkästään tavan vuoksi tai loukatakseen ja on niin ylimielinen että kun myöhemmin kysytään syytä sanoo suoraan ettei muista eikä häntä kiinnosta.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 00:27

trisse kirjoitti:... Ylipäätään, miksi sinä pyrit vaihtamaan keskustelunaihetta? Haluaisin nyt puhua tässä ketjussa kertomistani asioista. Käyttäytyyhän PP:kin kuin hänen ajatuksensa ovat ainoita joilla on merkitystä. Voidaan me puhua minustakin mutta en halua että koko ketju harhautuu "vahingossa" sivuraiteille.

Sinähän tässä ketjussa puheenaihetta vaihdoit; tämän ketjun aihe ei ole sinun viestisi tai niiden poistaminen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 00:28

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Sen, että viestiesi poistamisen syissä on kyse runsauden pulasta, enkä minä tiedä minkä niistä Pp katsoi painavimmaksi.

Mutta kumma kyllä ne eivät painaneet yhtään mitään ennen kun sanoin itse lähteväni pois ja pyytäväni että viestini voisivat jäädä.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 00:31

trisse kirjoitti:Mutta kumma kyllä ne eivät painaneet yhtään mitään ennen kun sanoin itse lähteväni pois ja pyytäväni että viestini voisivat jäädä.

Ei ole sinun päätettävissäsi mitä palstalla on tai mitä siltä poistetaan.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko