Haastateltavana psykoterapeutti: traumat ja aikuisuus

Re: Haastateltavana psykoterapeutti: traumat ja aikuisuus

ViestiKirjoittaja trisse » 28.12.2015 00:44

Kyllä sinulla on taipumus olla toisinaan hidas ja huumorintajuton. Onhan esim. tuuvekin sitä tuonut kovasti esille. Joskus tuntuu kuin olisit aina askeleen jäljessä muita. Mutta tuo on ihan totta että kännissä kirjoitan laiskemmin. Ja tuo eilinen oli omaa väärintulkintaani.
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.12.2015 00:51

trisse kirjoitti:Kyllä sinulla on taipumus olla toisinaan hidas ja huumorintajuton. Onhan esim. tuuvekin sitä tuonut kovasti esille. Joskus tuntuu kuin olisit aina askeleen jäljessä muita. Mutta tuo on ihan totta että kännissä kirjoitan laiskemmin. Ja tuo eilinen oli omaa väärintulkintaani.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 28.12.2015 00:53

Ehkä sinulla on niin hektinen elämä ettet aina ehdi lueskella näitä ketjuja niin antaumuksella kuin vaikkapa minä. Olet käsittääkseni irl hyvin kiireinen, kunnianhimoinen ja perinpohjainen. (Usko tai älä niin en minä yritä vittuilla nyt. Jos haluat voimme lopettaa puolestani tämän keskustelun)
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 28.12.2015 00:58

Harmillista vaan ettemme pysty mitenkään näköjään kirjoittamaan toisillemme toisiamme ymmärtäen mutta se nyt on fakta ja täytyy varmaan hyväksyä. Haluatko että olen kirjoittamatta sinulle tai haluatko jotain muuta minulta? (Minusta olet usein hidas ja huumorintajuton ja se on kuitenkin vuosien aikana syntynyt vankka mielipiteeni johon minulla käsittääkseni on kuitenkin oikeus.)
trisse

ViestiKirjoittaja Rane » 28.12.2015 01:02

Hilppa on vakava ja vastuuntuntoinen.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 28.12.2015 01:04

Kyllä, erittäin.
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.12.2015 01:05

trisse kirjoitti:- -(Minusta olet usein hidas ja huumorintajuton ja se on kuitenkin vuosien aikana syntynyt vankka mielipiteeni johon minulla käsittääkseni on kuitenkin oikeus.)

Tuo jälkimmäinen oli niin huvittavaa, että nauratti, kun ei meinaa millään loppua tuo hihitys.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 28.12.2015 03:12

Okei. Pelästyin että teet minusta jonkun valituksen (kun lainasit tekstiäni kommentoimatta mitenkään sitä).
trisse

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.12.2015 08:58

Kyllästynyt kirjoitti:En usko.

Ei haittaa. Perun sanani. Asiahan meni niin, että ehkä vuonna 2007-2008 tai näiden jälkeen, mutta ei ainakaan ennen, kirjoitin jollekin foorumille (en muista minne) jonkin vuodatuksen, minkä jälkeen joku jossakin on sanonut jotakin. Esim. jos olen kirjoittanut "vihaan ja inhoan ja plaa isääni, tekisi mieli soittaa hänelle ja kertoa kuinka paska hän on", niin joku on ehkä kirjoittanut "mikset soittaisi", minkä olen tulkinnut ei-kysymykseksi eli enemmän rohkaisuksi. Voi myös olla, että on sanottu vaikkapa jonkin vuodatuksen jälkeen "trööt", minkä olen selkeästi tulkinnut niin, että nyt painettiin sellaista "soittonappulaa" mielessäni. En muista kelle tämän kunnian tröötistä soisin. Ei suoda sitä kellekään.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.12.2015 13:19

Mistä ihmeestä tämä Järvinen on oikein tuttu, kun niin tutulta kuulostaa nimi Katriina Järvinen? Yhteiskunta ja sosiologia-aiheista?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.12.2015 14:26

Hän on sosiaalipsykologi myös.
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 29.12.2015 22:06

Mietin myös aiemmin, että mistä on tuttu tai sekoitanko Keltinkangas-Järviseen. Googlasin aiemmin ja tämä aiheena oleva Järvinen tai hänen aatoksensa; ihan mielenkiintoisia. Luulisin, että Lauriakin kiinnostaisi. Feminismiteemoihin liittyen siis. On myös luokkaeroista ym. kiintoisaa tavaraa. Voi olla, että jonkin hänen kirjansa jaksaisin jopa lukeakin.
Ryysy

Edellinen

Paluu Terapiaa